دانلود آهنگ جدید، فیلم و عکس، نرم افزار، جوک و اس ام اس

دانلود آهنگ جدید، دانلود نرم افزار، دانلود فیلم و عکس، جوک و اس ام اس جدید، فال روز، مدل لباس

دانلود آهنگ جدید، فیلم و عکس، نرم افزار، جوک و اس ام اس

دانلود آهنگ جدید، دانلود نرم افزار، دانلود فیلم و عکس، جوک و اس ام اس جدید، فال روز، مدل لباس

دانلود نوحه در راه تو شهادت است احلی من العسل کریمی

دانلود نوحه در راه تو شهادت است احلی من العسل کریمی

دانلود نوحه در راه تو شهادت است اهلا من العسل کریمی

  1. کریمی*در راه تو شهادت است احلی من العسل-شش خون*همراه با طبلwww.aparat.com/.../کریمی*در_راه_تو_شهادت_است_احلی_من_العسل-شش...۱۱ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دعای ندبه مراغه حاج محمود کریمی*بسیارزیبادعای ندبه مراغهwww.nodbeh-shohada.ir کریمی*در راه تو شهادت است احلی من العسل-شش خون*همراه با طبل ...
  2. در راه تو شهادت است احلی من العسل - موسسه نرم افزاری کوثرavamehr.ir/دانلود-رایگان-مداحی-دانلود-نوحه/حاج-محمود.../V/1-/.../293-در راه تو شهادت است احلی من العسل (تک)-به همراه ضرب طبل. Loading player... اضافه به لیست پخش File. در راه تو شهادت است احلی من العسل (تک)-به همراه ضرب طبل ...
  3. شب 6 محرم 91: در راه تو شهادت است احلی من العسل - محمود کریمیwww.rasekhoon.net › چندرسانه ای › مداحی › محمود کریمی › سال 1391چهارشنبه، 1 آذر 1391. شب 6 محرم 91: در راه تو شهادت است احلی من العسل - محمود کریمی. شب 6 محرم 91: در راه تو شهادت است احلی من العسل - محمود کریمی • زمان : 07:38
  4. در راه تو شهادت است احلی من العسل-شش خون - YouTubeویدیو برای در راه تو شهادت است احلی من العسل► 6:22► 6:22www.youtube.com/watch?v=XGcBTrhT2OI۲ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بارگذاری توسطpirehkharabatشب ششم محرم ۹۱ هیات ثارالله-مسجد الهادی حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام سینه زنی-شش خون.
  5. ‫حاج محمودکریمی در راه تو شهادت است احلی من العسل شش خون‬ ...ویدیو برای در راه تو شهادت است احلی من العسل► 6:22► 6:22www.youtube.com/watch?v=rc4Jg8fgOTs۳ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بارگذاری توسطعباس فاضل البیضانیحاج محمودکریمی در راه تو شهادت است احلی من العسل شش خون 10Youtube com ... مولودی معروف: کسی که یاری مثل تو داره - حاج محمود کریمی by Misbah IC ...
  6. تصاویر برای در راه تو شهادت است احلی من العسلگزارش تصاویر
  7. نتیجه تصویری برای در راه تو شهادت است احلی من العسل
  8. نتیجه تصویری برای در راه تو شهادت است احلی من العسل
  9. نتیجه تصویری برای در راه تو شهادت است احلی من العسل
  10. نتیجه تصویری برای در راه تو شهادت است احلی من العسل
  11. نتیجه تصویری برای در راه تو شهادت است احلی من العسل
  12. تصاویر بیشتر برای در راه تو شهادت است احلی من العسل
  13. احلی من العسل - کم حرفیkamharfi.persianblog.ir/post/345/۲۲ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - (دانلود در ادامه مطلب). در راه تو شهادت است احلی من العسل احلی من العسل ... شاه بی لشکرم قاسم فدای تو در کام قاسمت مردن برای تو. احلی من العسل احلی من ...
  14. بروزترین سایت دانلودمداحی حاج محمودکریمی - دانلود مداحی شب ...www.tarannomsorkh.blogfa.com/post-199.aspxشب شهادت امام سجاد(ع) ... حاج محمود کریمی-خواهر از چه بی پناه است (روضه حضرت قاسم) · حاج محمود ... حاج محمود کریمی-در راه تو شهادتم احلی من العسل (تک)-به همراه ضرب طبل.
  15. در راه تو شهادت است احلی من العسل محرم الحرام - حاج محمود کریمیwww.shaaer.com › ... › حاج محمود کریمی › سال 1391 › محرم الحرام07:38, 142, در راه تو شهادت است احلی من العسل. عناوین گروه ها. مداحی فارسی · مداحی عربی · قرآن · اذان. کلیه حقوق متعلق به گروه فرهنگی و اطلاع رسانی شعائر است
  16. دانلود مداحی شب ششم محرم 91 - حاج محمود کریمی | فرهنگ نیوزwww.farhangnews.ir/content/14662۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... 91 - حاج محمود کریمی. حاج محمود کریمی-خواهر از چه بی پناه است (روضه حضرت قاسم) ... دانلود فایل. حاج محمود کریمی-در راه تو شهادتم احلی من العسل (تک)-به همراه ضرب طبل ... فیلم/شهادت غلام امام حسین(ع) به‌ روایت رهبری · بیانیه انصار ...
  17. کریمیدر راه تو شهادت است احلی من العسل-شش خونهمراه با طبل ...fun.akairan.com/filme/din/a5729422614102.htmlکریمی*در راه تو شهادت است احلی من العسل-شش خون*همراه با طبل - فیلم آکا, فیلم های مذهبی, فیلم ،دانلود فیلم، اشتراک ویدیو, نوشته شده توسط akairan, زبان persian.
  18. مرثیه و مداحی حضرت قاسم - سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینیwww.aviny.com/voice/marsieh/hazrat_ghasem/hazrat_ghasem.aspxحجم (KB). زمان. 1, زینب ببین سربازم در حال جنگ است (روضه، شب ششم محرم) ... 3,291, 0:09:20. 3, در راه تو سعادتم احلی من العسل (واحد به همراه طبل زنی شب ششم محرم) ...
  19. در راه تو شهادت است احلی من العسل (تک)-به همراه ضرب طبل - ...www.tejaratgah.com/a315bf08b15e32f0a8c5b9192da67e99-3.htmlخانه // دانلود رایگان مداحــی // حاج محمود کریمی [col=180] // ک‎ // حاج محمود کریمی // شب ششم حاج محمود کریمی در راه تو شهادت است احلی من العسل (تک)-به همراه ضرب طبل.
  20. در راه تو، شهادت است احلی من العسل | حاج محمود کریمی - Salam ...4minsk.tumblr.com/post/36491439614۴ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در راه تو، شهادت است احلی من العسل | حاج محمود کریمی http://zakerin.ir/13297.html.
  21. [PDF]دریافت متن * احلی من العسلwww.niknamschool.ir/.../متن%20نوحه%20احلی%20من%20العسل.pdfمتن نوحه پیشنهادی جهت هماهنگی و قرائت همگانی دانش. آموزان. در روز هفتم ماه محرم. : در راه تو شهادت است. احلی من العسل. احلی من العسل. (3). طعمی که بر کامم نشست. احلی من ...
  22. حاج محمود کریمی - در راه تو شهادت است اهلی من العسل - افسران ...www.afsaran.ir/link/417125۱۸ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... در راه تو شهادت است اهلی من العسل. افسران - حاج محمود کریمی - در راه تو شهادت است اهلی من العسل ... e2411 · ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹. ۲. احلی من العسل درسته.
  23. افسران جوان جنگ نرم - در راه تو شهادت است احلی من العسلwww.afsaran.ir/payamak/69282۵ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در راه تو شهادت است احلی من العسل. fatershahadat. حسین صالحی فردصالحی فردحسین ... ۰. هنوز نظری ارسال نشده است. به روز رسانی نظرات. رای دهندگان.
  24. حاج محمود کریمی محرم سال 91 شب ششم - مؤسسه جهانى سبطین ...www.sibtayn.com/fa/index.php?option=com_content&view...۱۶ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خواهر از چه بی پناه است، بینِ سپاه است (روضه حضرت قاسم علیه السلام) ... در راه تو شهادت است أحلی مِنَ العسل، طعمی که بر کامم نشست أحلی من العسل ...
  25. در راه تو شهادت است احلی من العسل-شش خون - Video | Xem phimویدیو برای در راه تو شهادت است احلی من العسل►►m.videos.vietgiaitri.com › Con ngườiحاج محمودکریمی- در راه تو شهادت است احلی من العسل-شش خون. Người gửi:pirehkharabat Thời lượng: ... حاج محمودکریمی-ستر ناموس نبوت از حجاب زینب است-شش خون.
  26. شب 6 محرم 92: در راه تو شهادت است احلی من العسل – محمود ...downloadnew1.ir/tag/شب-6-محرم-92-در-راه-تو-شهادت-است-احلی-من-الع۲۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دل و جان – اشعار شب 6 محرم )1392( , دانلود مداحی شب 6 محرم 92 از سید مهدی میرداماد – سـه علی سـه , زمینه شب 6 محرم 92 – آپارات , شب 6 محرم 1392 ...
  27. روزششم محرم بیاد قاسم بن الحسن علیه السلامhodablog.net/sitefiles/moharram/moharram6gasem.htmاز سر به شوق شهادت پریده طائر هوشم//عمو فدای تو گردم، غلام حلقه به گوشم ... قاسم جواب داد: «احلى من العسل‏»: «از عسل شیرین‏تر است‏». ...... او به این واقعیت رسیده بود که با وجود میزانی چون امام که‏پیش روی او است می‏تواند جنبه‏های تقوا را از راه تزکیه ...
  28. حضرت قاسمwww.almazaheri.ir/farsi/Index.aspx?TabID=0604...قاسم پرسید: عمو جان آیا فردا من هم شهید می شوم؟ فرمود: عزیزم شهادت در نزد تو چگونه است؟ قاسم گفت: "احلی من العسل" مرگ در راه حسین علیه السلام، مرگ در راه اسلام از عسل ...
  29. موسسه فرهنگی انصار الحسین(ع)کاشان - محرم 1391- محمود کریمیansar-al-hossein.blogfa.com/page/moharam91karimiحاج محمود کریمی-شعله تو چشمامونه با بوی پر سوخته میاد (روضه) · حاج محمود ... حاج محمود کریمی-در راه تو شهادت است احلی من العسل (تک)-به همراه ضرب طبل · حاج محمود ...
  30. حوزه علمیه آیت الله ایروانی | عزاداری به شیوه اهل بیتhowzeh-iravani.ir/عزاداری-به-شیوه-اهل-بیت/۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هم اکنون که حماسه آزادگی و فداکاری تو در راه حقیقت، مرزهای ملیت، ادیان و مذاهب را ... در برابر ظلم ایستاده و کشته شدن در راه حق برایش «أحلی من العسل» باشد. از تربیت مکتب سرخ شهادت سید الشهداء است که از عالم ربانی تا رند بازاری، در ...
  31. ندای دلnedaydel.blogfa.com/بازی کالاف دیوتی حدیثی از امام صادق(ع) که در قاب عکس کار شده است به محل نصب تابلو .... مردن به پای تو احلی من العسل ( واحد ) ... در راه شهادت است اهلا من العسل ( تک ).
  32. ایسنا - داستان ازدواج حضرت قاسم در کربلا تحریف تاریخی استisna.ir/fa/print/.../داستان-ازدواج-حضرت-قاسم-در-کربلا-تحریف-تاریخی۱۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شهادت حضرت قاسم(ع) در سال 61 هجری قمری رخ داد و آن‌طور که سن آن حضرت را 13 سال نوشته‌اند، تاریخ ولادت ایشان را می‌توان اوایل سال 48 هجری قمری ... مرگ در راه حسین شیرین‌تر از عسل برای حضرت قاسم ... امام حسین (ع) در جواب وی فرمود: «مرگ در نظر تو چگونه است؟» قاسم پاسخ داد: «احلی من العسل؛ از عسل شیرین‌تر است.
  33. من از کودکی عاشقت بوده ام - آفتابwww.aftabir.com/articles/view/art.../c5.../من-از-کودکی-عاشقت-بوده-ام۲۸ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - فرزندم...] ... مرگ نزد تو چگونه است؟ ـ احلی من العسل! قاسم به عمویش گفت که شهادت در این راه و مرگ در رکاب شما، در نگاه من شیرین تر از عسل است.
  34. احلی من العسل - غمکده کربلا مرکز دانلود مداحی و سخنرانیs3.picofile.com/.../احلی_من_العسل_غمکده_کربلا_مرکز_دانلود_مداحی_و_...نام فایل. احلی من العسل - غمکده کربلا مرکز دانلود مداحی و سخنرانی.mp4. حجم فایل, 13,598 KB. تعداد دانلود, 38. تاریخ انتشار, 1391/10/09 09:29 PM. تاریخ آخرین ...
  35. تأثیر عاشورا و قیام‌ امام‌ حسین‌ (ع) در دفاع‌ مقدسwww.ettelaat.com/etiran/2013/.../تأثیر-عاشورا-و-قیام‌-امام‌-حسین‌-ع-در-2/۲۸ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - توای‌ حسین‌ (ع)ای‌ تو که‌ معشوقی‌ در مسلخ‌ عشق‌ صدها عاشقت‌ را به‌ قربانگاه‌کشاندی‌، ... خدایا، مامکتب‌ شهادت‌ را از کسی‌ آموختیم‌ که‌ فریاد، أحلی‌ من‌ العسل‌ ... ما مرگ‌ سرخ‌ که‌ همان‌ راه‌ سردار شهیدان‌ حسین‌ (ع)است‌ را بر زندگی‌ ننگین‌ترجیح‌ می‌دهیم‌.
  36. اشعار شب ششم محرم، روضه شاهزاده قاسم بن الحسن ... - سهیل عربwww.ghasemiyoon.ir/category/69... قاسم بن الحسن (ع) موضوعات مرتبط: اشعار شب ششم محرم اشعار شهادت حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام الموت ... قاسم اگر چه قدّ و بالایش ظریف است. امّا خدایی او سپاهی ... موضوعات مرتبط: اشعار شب ششم محرم شهادت حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام الموت احلی م .... در راه عشق زود سرم را جدا کنید. سه شنبه ... احلا من العسل ز لبان تو می چکد.
  37. من از کودکی عاشقت بوده‌ام - تبیانwww.tebyan.net › صفحه اصلی › ادبیات › قطعات ادبی۲ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مرگ نزد تو چگونه است؟ ـ احلی من العسل! قاسم به عمویش گفت که شهادت در این راه و مرگ در رکاب شما، در نگاه من شیرین‌تر از عسل است. و امام حسین نگاهی ...
  38. آرامش در طوفانwww.iec-md.org/MUHARRAM/aaraamesh_toofaan_kowsari.htmlراه خویش را ادامه مى‏دهم و مرگ بر جوانمرد ننگ نیست در صورتى که نیت او حق باشد و در ... در حالات آن بزرگوار پس از شهادت عزیزانش مى‏خوانیم: «ما رایت مکثورا قط قد قتل ولده ... سؤال مى‏کند امام حسین مى‏فرماید: «کیف الموت عندک‏»: مرگ در نزد تو چگونه است؟ قاسم مى‏گوید: «احلى من العسل‏» (15) از عسل شیرین‏تر است و به همین جهت‏بود که روز ...
  39. جلد ۲۱ - صفحه ۴۴۹ - روح الله | پایگاه گسترش آراء و اندیشه‌های ...farsi.rouhollah.ir › کتابخانه › صحیفه امام خمینی › جلد ۲۱آن است که خاکیان را بر ملکوتیان و برتر از آنان شرافت داده، و آنچه برای خاکیان از ... است که همه اولیا شهادت را در راه آن به آغوش می‌کشند و مرگ سرخ را «احلی من العسل» (۱) ... گفت: آری به خدا سوگند - عم تو فدای تو باد - تو یکی از آن مردانی که با من کشته ...
  40. دانلود مداحی محمود کریمی – محرم 91 | دانلود مستند و کلیپ و ...www.zahra-media.ir/?p=9232حاج محمود کریمی-دوست دارم نگات کنم یه بار تو دنیا آقاجون (مناجات) · حاج محمود ..... شب 6 محرم 91: در راه تو شهادت است احلی من العسل – محمود کریمی, 07:38. musicdl313 ...
  41. پرسه در خیالparsedarkhial.blogfa.com/۱ روز پیش - منم من "روزبه" اما، پس از این با تو "سلمانم". شکوه تخت ... از قضا رد شدی و راه قدر را بستی ... این مجموعه متشکل از چهل و یک شعر عاشوارایی است از شاعران روزگارمان ..... لبم حلاوت "احلی من العسل" دارد ... تا شهادت بدهد عشق ولی الله است.
  42. نحوه شهادت حضرت قاسم به … -پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه نیوزdaneshgahnews.com/0fa27919idcontent.htmآنگاه گفت: «چقدر بر عموی تو سخت است که او را به کمک بخوانی و از دست او کاری ... همراه با اصحاب و اهل بیت امام حسین(ع) در کربلا حضور داشت و در راه اباعبدالله(ع) به شهادت رسید. ... گفت: «یا عم احلی من العسل؛ ای عمو مرگ در نزدم شیرین تر از عسل است.
  43. هفته دفاع مقدس گرامی باد - یا لثارات الحسینyalesaratalhosin.persianblog.ir/post/141/۱ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در این انگیزه که همه اولیاء شهادت را در راه آن به آغوش می کشند و مرگ سرخ را احلی من العسل می ... آنچه مقابل شما است جملاتی از وصیت نامه های عده ای از شهدا انقلاب اسلامی ... تو را به خدا این امام دلسوز را همواره در پیش روی داشته باشید و از خطّ ...
  44. مجموعه اشعار اجرا شده توسط حاج محمود کریمی محرم 91madehin.ir › ﺭﺎﻌﺷﺍ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 10پست - ‏1 نویسندهمن و عمه و چشمای خونبار * تو بیابون و کوچه و بازار من خسته و معجر پاره ام * تو که .... در راه تو شهادت است احلی من العسل احلی من العسل طعمی که بر کامم ...
  45. اهانت مرد شامی به امام حسن مجتبی (ع) + نحوه شهادت عبدالله بن ...meysammotiee.ir/post/443أَنَّ شَامِیّاً رَآهُ رَاکِباً فَجَعَلَ یَلْعَنُهُ وَ الْحَسَنُ لَا یَرُدّ فَسَلَّمَ عَلَیْهِ وَ ضَحِکَ وَ قَالَ أَیُّهَا الشَّیْخُ أَظُنُّکَ‏ غَرِیباً ... می دهیم؛ اگر نیازی داشته باشی نیازت را برآورده می سازیم؛ اکنون بهتر است وسایلت را به خانه ... پیش از این تو و پدرت مبغوض ترین خلق خدا در نزد من بودید اما از این پس کسی را بیشتر از شما دوست نمی دارم. ... چقدر جملهء"احلی من العسل " زیباست
  46. به راه روح الله(ره) - «شعر» و شهادتberaherouhollah.blogfa.com/category/10۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به راه روح الله(ره) - «شعر» و شهادت - - ... دلا تا باغِ سنگی، در تو فروردین نخواهد شد به روز مرگ، شعرت، سوره‌ی ... هنوز شوق تو بارانی از غزل دارد نسیم یک ... لبم حلاوت «احلی من العسل»دارد ... شکری به عظمت مقام حسین لازم و بایسته است
  47. حسینیه پایگاه تخصصی مدح و مرثیه - مطالب آبان 1391hosenih.mihanblog.com/post/archive/1391/8۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - حضرت علی اصغر(ع)-شهادت .... که خوش است از تو فرمان و ز من به سر دویدن ... وقتی چشید شربت احلی من العسل ... آن آرزو که داشت به راهِ عموی خود.
  48. ریحانه -mahdi9098.blogfa.com/post-28.aspxروز شهادت شب میلاد تو دسته گل حجله ی ... اسب ها از چه نگفتید که این قلب من است؟ کاش یک بار ... من چراغ جان فروز راه عشقم .... مرگی چنین بود احلی من العسل شد زمان، ...
  49. شهید حسین بنیادی - سید اصغر سعادت میر قدیم لاهیجانیsaadat.andishvaran.ir/fa/shownote.html?DataID=6541۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تاریخ شهادت : 27 / 3 / 1362 ... مپندارید که شهیدان راه خدا مردند بلکه زنده به حیات ابدی شدند ... می خواهم بگویم تو ای مادر همانند مادرانی باش که بدون خبر جنازه جوانشان را در میدان جنگ از ... الموت احلی من العسل: مرگ شیرین تر است از عسل .
  50. مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام ۱۳۹۱ با مداحی حاج محمود کریمیyas135.com/fa/d/1391-05-22-09-36-53/2527-1391-09-09-06-49-12۹ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - حاج محمود کریمی-گوید به تو در کوفه چه آمد به سر من (روضه) · حاج محمود .... حاج محمود کریمی-در راه تو شهادت است احلی من العسل (تک)-به همراه ضرب طبل.
  51. محمود کریمی / سینه زنی حضرت قاسم ابن الحسن علیه السلام ...www.tvshia.com/.../3121-محمود-کریمی-سینه-زنی-حضرت-قاسم-ابن-الح...سیزده ساله بودی روز گلزار حسن -واحد سنگین Click to download in MP3 format (1.39MB) در راه تو شهادت است احلی من العسل (تک)-به همراه ضرب طبل Click to download ...
  52. حاج محمودکریمی- در راه تو شهادت است احلی من العسل-شش خون ...player.mashpedia.com/player.php?q=XGcBTrhT2OI&lang=۲ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - Top 5 travel insurance tips. When you travel abroad, having a travel insurance can provide an additional level of comfort to your trip, securing a ...
  53. عطشانwww.atshan-fa.blogsky.com/category/cat-3/page/2فعلا تو هزاران حصار قرار گرفته این یهودی امت! .... قاسم جواب میده:«احلی من العسل» یعنی از عسل شیرین تره. .... ساله - اباالفضل العبّاس آخرین کسى است که قبل از امام حسین به شهادت رسیده است؛ و این شهادت هم باز در راه یک عمل بزرگ - یعنى آوردن آب براى ...
  54. مصیبت قاسم بن الحسن در کلام رهبرانقلاب و شهید مطهری ...www.bultannews.com/fa/mobile/176887۱۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فورا گفت:«احلى من العسل‏»از عسل شیرین‏تر است،من در رکاب تو کشته بشوم،جانم را فداى تو کنم؟ ... و اگر پدرم نبود سیّده‌ی زنان عالم راه به خانه گم کرده بود. ... بعد از شهادت جناب على اکبر،همین طفل سیزده ساله مى‏آید خدمت ابا عبد الله در ...
  55. با کاروان نیزه:: ترکیب بند عاشورایی - عشق علیه السلام -ghazveh.blogfa.com/post-97.aspxبا تشنگان چشمه احلی من العسل نوشم ز شربتی که شکرها در او گم است این سرخی غروب که ... من بی نیازم از همه، تو بی نیازتر قنداق اصغر است مرا تیر .... با پای سر، تمامی شب، راه آمدم تنهایی ام نبود، که ... بین دو نهر، خضر شهادت به جستجو ست تا آب نوشد از ...
  56. اشعار شب ششم محرم - شعرِشاعرsebteyn.blogfa.com/post-2223.aspx۱۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رفته به بابایش که این‌گونه شریف است. از نسل پاک صاحب ... خوب است رفتی و ندیدی غربت من. ظلمی که در راه است را باور نداری. ای کشته ... مردن به زیر پای تو أحلی من العسل. پرپر شدن .... ایام بعد از شهادت حضرت زهرا(س) · مدح - فاطمیه.
  57. خسته جانی از دیار کربلا - کربــلا دل ماست ، ما همه اهل دلـیمarshblog.blogfa.com/author/arshblogسری که قرار باشد در راه تو فدا نشود ، همان به که به سنگ ندامت کوبیده شود ، جسمی که در راه درست ، تکه تکه نشود همان به ... جهاد و شهادت آزاد مردان، همیشه با بذل جان و ایثار و نثار خون است و ثمره آن بیداری مردم و احیای حق است. ..... لبم حلاوت "احــلی مـن العســل" دارد
  58. از عصر تاسوعا تا ظهر عاشورا - پایگاه اطلاع رسانی تاجریان ...www.tajerian.ir/?code=37قاسم بن الحسن می‌فرماید:«احلی من العسل»: «از عسل بر من شیرین‌تر است»؛ بعد از این ... و جان و فرزندانمان را فدای راه تو می کنیم و تا آخرین مرحله در رکاب تو می جنگیم.
  59. جهان نیوز - نحوه شهادت حضرت قاسم به روایت دشمنjahannews.com/vdch-knxv23nimd.tft2.html۱۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آنگاه گفت: «چقدر بر عموی تو سخت است که او را به کمک بخوانی و از دست او ... و اهل بیت امام حسین(ع) در کربلا حضور داشت و در راه اباعبدالله(ع) به شهادت رسید. ... گفت: «یا عم احلی من العسل؛ ای عمو مرگ در نزدم شیرین تر از عسل است.
  60. حضرت قاسم ابن حسن (ع)mohebinalhasan.ir/index.php/ansaralhosain/29-qasem-ebn-hasan... که همراه با اصحاب و اهل بیت امام حسین(ع) در کربلا حضور داشت و در راه اباعبدالله(ع) به شهادت رسید. ... گفت: «یا عم احلی من العسل؛ ای عمو مرگ در نزدم شیرین تر از عسل است.» امام(ع) فرمود: «عمو به فدای تو باد؛ بله به خدا قسم مرگ شیرین است. ... قاسم در حالی که نوجوانی نابالغ بود در روز عاشورا و پس از شهادت برادرش «ابوبکر»، نزد عمویش ...
  61. اشعار و زندگی نامه دکتر علیرضا قزوه - نسخه‌ی قابل چاپ - ...nabzezendegi.ir/printthread.php?tid=12025&page=3۲۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یک قیامت گریه در راه است می دانی چرا؟ ... شهادت اشهد ان لا ...شهید ... تو را در مثنوی، در نی، تو را در‌های و هو، در هی .... با تشنگان چشمه احلی من العسل
  62. منتظر - Blogfaaliplus.blogfa.com/1391/09/1سپاهیان عمرو بن حجاج متوجه نافع بن هلال و همراهان وی شدند و خواستند راه را بر ایشان ... ای مرد همدانی حکومت ری به منزله نور چشمان من است و من در خود نمی‏بینم که بتوانم از آن ... سپس نامه ای به عمرسعد نوشت که: من تو را بسوی حسین نفرستادم که کار را به ..... و قاسم، بدون لحظه ای درنگ، پاسخ داد:" احلی من العسل " یعنی از عسل شیرین تر است.
  63. فکر می کنید گناه افرادی که علیه اسلام در روزنامه ها افترا می زنندwww.bso.ir/.../فکر-می-کنید-گناه-افرادی-که-علیه-اسلام-در-روزنامه-ه.asp...۷ ساعت پیش - درست است که بسیاری از این ترورها به دست منافقان انجام گرفته است، اما منافقان ... اگر حسین علیه ‏السلام «مصباح هدی» است، و نور هدایت را به دل‏های مردم می‏ تاباند، و راه را ... هم آرزو داریم در رکاب تو به شهادت برسیم؛ این از یک طرف، اما از سوی دیگر آن ... گفت «المَوتُ أَحْلی عِنْدی مِنَ الْعَسَل»، (5) این شعار نبود، قاسم بن حسن در ...
  64. 90/09/01 - 90/09/30 - فریاد العطش - شعر آیینیfaryad-e-alatash.blogfa.com/9009.aspx۲۶ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - احلی من العسل - سیّد حمیدرضا برقعی - شعر امام حسین علیه السلام - شورش محتشم 88. بسم الله الرّحمن .... راه تیغ ها کج شد - وحید قاسمی - شعر شهادت امام حسین (ع) - شعر عصر عاشورا - شورش محتشم 79 ... هوای خیمه ی من بی نگاه تو سرد است
  65. دانلود سخنرانی جدید استاد رائفی پور - پارسی بلاگmomo.parsiblog.com/category/دانلود/۱۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حاج محمود کریمی-گوید به تو در کوفه چه آمد به سر من (روضه) .... حاج محمود کریمی-در راه تو شهادت است احلی من العسل (تک)-به همراه ضرب طبل.
  66. حاج محمود کریمی-مراسم عزاداری دهه اول محرم ۱۳۹۱ - بی کلکwww.bikalak.com/.../haj-mahmoud-karimi-moharram-mourning-ceremo...رفتن به فضا ممکن است سرگرم کننده به نظر برسد، اما واقعیت این است که فضانوردان سال .... حاج محمود کریمی-در راه تو شهادت است احلی من العسل (تک)-به همراه ضرب طبل.
  67. آذر 1390 - عشاق الحسینeshqebasij.blogfa.com/9009.aspxلبم حلاوت احلی من العسل دارد. هنوز شوق تو بارانی ... که روسیاهی ما نیز راه حل دارد ... پدرم گفت که میلاد تو در یاد من است مژده دادند ... طمع شهد شهادت نفسی داد به ما نفس گرم ...
  68. قالب وبلاگ - آوای سوختهavaye-sookhte.ir/?p=2""اگر از دلخوشی قلب تو پرسش کردند چه بگویم مگر از من تو بجـز غـم دیدی"". جـان بستـان، مرا راحت ... یـا علـی یـا امیـر آقـاجـان راه تـو خیـر و برکـت انسـان ... برچسب‌ها: شهادت حضرت علی علیه السلام ... مثل احلی من العسل شده است لحـظـه لـحـظـه زمــان دم زدنـت.
  69. ژولیده - محرم الحرامzhoolideh.blogfa.com/post-33.aspxدانی چرا یتیم تو لُکنَت گرفته است؟ با یک کشیده ... هیچکس مثل من اینجا به شهادت نرسید. پدرم آمد و ... وقتی چشید شربت احلی من العسل ... آن آرزو که داشت به راهِ عموی خود.
  70. نماز ظهر عاشورا به امامت آیت الله ناصری - شبکه اطلاع رسانی داناwww.dana.ir/News/26348.htmlو وی در پاسخ می گوید «احلی من العسل»، «مرگ در نزد من از عسل شیرین تر است»، با توجه به شعار حضرت قاسم و ترویج فرهنگ عاشورا و شهادت، اولین همایش «احلی من ...
  71. وبلاگ شخصی خیرالله محمدیان - محرّم آمد و دارد به لب پیغام ...kh-mohammadian.blogfa.com/post-28.aspxیاد مسلم بن عوسجه که گفت : « من تا آخرین قطره ی خونم در راه تو ای امام خواهم جنگید ... که در جواب عمویش امام حسین ( ع ) فرمود : « شهادت در راه خدا برای من اَحلی من العَسل است.
  72. 75. جایگاه شهیدان در نظام اسلامی - نمایش درسهایی از قرانqaraati.noornet.net/fa/quranlessonview.html?ItemID=5827من در ایام جنگ راجع به شهید یک بحثی داشتم. ... این سه کلمه را در قرآن یک جاهایی می گوید که می خواهد بگوید: تحلیل تو کشک است. .... امام سجاد در دعاهایش داریم، که خدایا مرگ مرا شهادت در راه خدا قرار بده. .... «احلی من العسل» این هم شعار حضرت قاسم (ع) است.
  73. یوسف کنعانemad110.persianblog.ir/۲ دی ۱۳۸۸ ه‍.ش. - امام می‌فرماید: کسانى که تو را به قتل رساندند، از رحمت خدا دور باشند. به گزارش فارس ، مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌های خود در خصوص نحوه شهادت حضرت قاسم (ع) می‌فرمایند: «...من امروز ... گفت «احلى من العسل»؛ از عسل شیرین‌تر است. ببینید؛ این، آن ... از این رو، گاه خطاهای ادبی و دستوری هم در آن راه یافته است.(1).
  74. پایگاه خبری تحلیلی منبری ها - نحوه شهادت حضرت قاسم به ...www.menbariha.ir/?news_id=1090۱۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آنگاه گفت: «چقدر بر عموی تو سخت است که او را به کمک بخوانی و از دست او ... و اهل بیت امام حسین(ع) در کربلا حضور داشت و در راه اباعبدالله(ع) به شهادت رسید. ... گفت: «یا عم احلی من العسل؛ ای عمو مرگ در نزدم شیرین تر از عسل است.
  75. نحوه شهادت حضرت قاسم به روایت دشمن > سازمان حج و زیارت ...azsharghi.haj.ir/tabid/85/ID/321/Default.aspxآنگاه گفت: «چقدر بر عموی تو سخت است که او را به کمک بخوانی و از دست او کاری ... همراه با اصحاب و اهل بیت امام حسین(ع) در کربلا حضور داشت و در راه اباعبدالله(ع) به شهادت رسید. ... گفت: «یا عم احلی من العسل؛ ای عمو مرگ در نزدم شیرین تر از عسل است.
  76. چگونگی شهادت حضرت قاسم(ع) - نور مبینwww.nooremobin.com/fa/newest.php?date=2012-11-25%2018:20:56۵ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شهادت برای قاسم از عسل شیرین‌تر است ... عرض کرد: «یا عَمِّ أَحْلى‏ مِنَ الْعَسَلِ؛ عموجان! ... از تو صبر مى‌‏طلبم و این را براى تو و به حساب تو مى‏گذارم. .... قرآن کلمات کلیدی مرتبط: خطبه راه شناخت بزرگواران نهج البلاغه خطبه ارزش یاد خدا نهج ...
  77. شهدا - سفیر رحمتsafirerahmat.blogfa.com/cat-5.aspx۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - + بیا از تنهایی فرار نکنیم راه فراری نیست باید خلوت با او را برگزینیم. ... احلی من العسل است! ... ارادتمندان حسین را در حسرت چنین شهادت هایی نمیران .... روزی همین افسر به من التماس می کرد که تو را به خدا این سربند رو امانت به من بده.
  78. دی 1391 - کربلاkarbobalaee.ir/1391/10حاج حسن خلج ، آنکه خونین دل از آن غنچه دهان است منم (سینه زنی همراه با شعرخوانی) .... حاج محمود کریمی-در راه تو شهادت است احلی من العسل (تک)-به همراه ضرب طبل.
  79. نحوه شهادت حضرت قاسم به روایت دشمن/ امام حسین(ع) با ... - مهرwww.mehrnews.com/.../نحوه-شهادت-حضرت-قاسم-به-روایت-دشمن-امام-حس...۱۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آنگاه گفت: «چقدر بر عموی تو سخت است که او را به کمک بخوانی و از دست او ... و اهل بیت امام حسین(ع) در کربلا حضور داشت و در راه اباعبدالله(ع) به شهادت رسید. ... گفت: «یا عم احلی من العسل؛ ای عمو مرگ در نزدم شیرین تر از عسل است.
  80. نوحه های محرم 1434 ه ق ( 1391) - گمنام 44gomnam44.persianblog.ir/post/296/۵ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شب سوم, تو شاهی و من بنده ام مولا بگوید زنده ام. شب چهارم, ارباب ... بچه ها من آماده ولی. شب چهارم, ستر ناموس نبوت چون حجاب زینب است ... شب ششم, در راه تو شهادتم احلی من العسل. شب ششم, سیزده .... نوحه شهادت حضرت امام علی(ع). • نوحه و شور ...
  81. دل نوشته های من » مذهبیromaysa.com/category/religious/page/2/لبم حلاوت “احلی من العسل” دارد ... و امام مهربان ما از ازل لبیک شهادت را گفته بود و با لبیکش سرقفلی بهشت را به نام خود ... به دین عمل می کند همانند کسی است که از بیراهه می رود وتند روی او جز دوری از راه نمی افزاید. ... دل خوشی ام نگاه تو، فقط تو را صدا کنم.
  82. رئوفـــــــ اهل بیت - اشعار شهادت حضرت قاسم (ع)raoof.samenblog.com/category/اشعار-شهادت-حضرت-قاسم-(ع)/۲۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ارسال شده در: اشعار شهادت حضرت قاسم (ع) :: برچسب‌ها: سید ... به جرم گفتن احلی من العسل قاسم .... مرگ در راه تو بر من از عسل شیرین تر است. گرچه می ...
  83. مجموعه اشعارwww.abdolazim.com/persiannet/new/neyestan1.htmتا شهادت. سوگواری حرم. نسیم عشق. احلی من العسل. شیرین تر از عسل ... یک یا علی به تابش خورشید مانده است خورشید در نگاه علی ..... می دانم آنکه راه تو برجاست در جهان.
  84. ایثاروشهادتwww.khomool.ir/article-fa-20.htmlشهادت دریچه ی وصال محبوب و نزدیک ترین راه برای ملاقات با خداوند بزرگ است . ..... در فرهنگ حسینی شهادت « اَحلی مِنَ العسل » «شیرین تر از عسل » است و نه تنها شهادت .... آن ها در پاسخ گفتند : سپاس خدای را که ما را گرامی داشت به جهت این که تو را یاری ...
  85. تلخ‌ترین لحظه دنیا از زبان اباعبدالله (علیه السلام) - شیعه نیوزwww.shia-news.com/.../تلخ‌ترین-لحظه-دنیا-از-زبان-اباعبدالله-علیه-ال...۲۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آغاز فعالیت شیعه نیوز در اینستگرام · راه اندازی خبرنامه شیعه نیوز از ... گفت: «یا عم احلی من العسل؛ ای عمو مرگ در نزدم شیرین تر از عسل است.» امام(علیه السلام) فرمود: «عمو به فدای تو باد؛ بله به خدا قسم مرگ شیرین است. ... روایات مختلفی درباره چگونگی شهادت علی اصغر(علیه السلام) در منابع تاریخی نقل شده است.
  86. ترانه شب - کمیته فرهنگی - جبهه جهادگران مجازی - blogfa.com1shellik1.blogfa.com/author-taraneye_shab.aspxبعد از چند ماه یه روز که تو ماشین نشسته بودیم با بغض گفت : (( آقا سید ... در باز شهادت باز باز است ... امام و راه امام چه بود؟ جبهه چه بود ... با تشنگان چشمه احلی من العسل.
  87. *** قـاصدکــــــ*** - یـــــــــــــــــــــــا حســـــــــیـــــن (ع)lovly72.blogfa.com/post/220قاصدک رو به فرشته کردو گفت:"اما شا نه های من ظریف است.زیر بار این ... سلام بر تو اى کربلا. سلام بر ... کربــلا! میخواهم که با تو سخن بگویم! ... از چهره‌های برافروخته وهیجان‌زده شان برای تکه تکه شدن در راه حسین ـ‌علیه‌السلام‌ـ بگو. ... از داغ شهادت فرزند بگو چگونه قلب سید الشهدا ـ‌علیه‌السلام‌ـ را جریحه دار کرد! ... را "احلی من العسل" خواند!
  88. نوای محرم (پخش آنلاین هم میهن) - ویژه ماه محرم - هم میهنforum.hammihan.com/post4926913-19.htmlمحمود کریمی: شهادت امام سجاد علیه السلام – محرم 91 – ای علی سوم آل عبا (روضه امام .... 09:43 شب 6 محرم 91: در راه تو شهادت است احلی من العسل – محمود کریمی 07:38 شب 6 ...
  89. مداحی شب ششم ماه محرم - حضرت قاسم (ع) – زمینه یا واحد تندshaerane2.blog.ir/post/91۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - واویلتا، عموجانم. احلی من العسل، مرگم به راه تو / پور حسن هستم، شیر سپاه تو ... "استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است". طبقه بندی ...
  90. نحوه شهادت حضرت قاسم به روایت دشمن/ امام حسین(ع) با قاتل ...dari.irib.ir/.../72531-نحوه-شهادت-حضرت-قاسم-به-روایت-دشمن-امام-حسین-...آنگاه گفت: «چقدر بر عموی تو سخت است که او را به کمک بخوانی و از دست او کاری ... همراه با اصحاب و اهل بیت امام حسین(ع) در کربلا حضور داشت و در راه اباعبدالله(ع) به شهادت رسید. ... گفت: «یا عم احلی من العسل؛ ای عمو مرگ در نزدم شیرین تر از عسل است.
  91. دانش آموزان ایران سوگواره "احلی من العسل" را به یاد نوجوان ...tnews.ir/news/0C0332351299.html۲ روز پیش - معاون سازمان اوقاف گفت: سوگواره "احلی من العسل" با هدف آشنایی نوجوانان با واقعه ... حضرت سیدالشهدا(ع) که پرسیدند: مرگ در نزد تو چگونه است، داد. ... نوع نگاهشان به مرگ و زندگی است و اینکه اگر مرگ در راه خدا در راستای رسیدن به مقام ... برگزاری سوگواره "احلی من العسل"/ همایش دانش آموزان ۱۳ ساله در روز شهادت حسین فهمیده ...
  92. دانش آموزان ایران سوگواره "احلی من العسل" را به یاد نوجوان ...khabarfarsi.com/n/10928777۲ روز پیش - تجمع و عزاداری دانش آموزان در سوگواری «احلی من العسل» برگزار می شود ... فرماندار: شهادت معلم دلسوز قصرقندی کور کردن راه علم و روشنگری است ...
  93. دانلود مداحی بیس دار برای محرم - دانلود آهنگ شادdownloadmusichappy.ir/دانلود-مداحی-بیس-دار-برای-محرم/... متن شعر محرم , حاج علی رحمانی-شب شهادت امام باقر (ع) ۱۳۹۳ | هوای حرم|دانلود مداحی ... در راه تو شهادت است احلی من العسل (تک)-به همراه ضرب طبل – حاج محمود … , دانلود ...
  94. و عنده مفاتح الغیب لا یعلمها الا هوhadise33.blogfa.com/بلدم برای تو بنویسم.به یاد تو.به عشق تو.تویی که "احلی من العسل"ی برای من. ... درست گوش‌هایت را باز کن و بشنو و با دقت فکر کن ببین این شرط سخت‌تر است یا عذاب خدا. ... بلند شد و چند قدمی راه رفت، تا خیال محمد از همه چیز راحت باشد. ... طیبه تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: بارها و ...
  95. گویا تقدیر این است که من، هم همسر مفقودالاثر بمانم و هم دختر ...www.katebeshohada.blogfa.com/9102.aspxبتوانم اندکی در راه اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت ... نامید + تصاویر · احلی من العسل · به بهانه 12 شهریور ، سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری · زمزمه‌ای با شهدای گمنام .... اگر چه پس از تو یارانت، هم رزمانت به من گفته اند که آب های هور گهواره شهادت تو گشتند!
  96. درود بر بصیرت ایرانی + دانلود بازی با فتنه‌گران | حرف توharfeto.ir/?q=node/19975بصیرت با گوشت و خون ایرانی عجین شده و شعارش یادگاری است از نهضت کربلا هیهات ... ایم آب را تحریم کرده بودند و قمر بنی هاشم،علمدار نهضت حسینی شهید راه تحریم است. ... بزرگ بر دلمان خواهد گذاشت،غافل از اینکه شهادت برای ما "احلی من العسل" است.
  97. شعر آیینی - هیئت ثارالله رشتsarollah.com/c/شعر-آیینی/دست از زمین بردار ، آدم را هوایی کن خیری نخواهی دید از این خوشه گندم ها بین تو و بین ... است از یاد شاید برده ای عهد الستت را راهی که خواهی رفت بی شک راه دشواری ست در ... عمو آن طعم بوسه های تو أحلی من العسل بوسیدن لبان تو شیرین تر از شکر ... شب دوم محرم الحرام ۱۳۹۳ · شب اول محرم الحرام ۱۳۹۳ · فرهنگ ایثار و شهادت ، آسیب ها وفرصت ها ...
  98. امر به معروف و نهی از منکر: 6 - mojtabatehrani.irmojtabatehrani.ir/fa/Content/1789از همین فعل حضرت که حجّت شرعی برای کشف حکم شرعی است، می¬فهمیم در امر به معروف و نهی از ... [4] یعنی در راه خدا از سرزنش هیچ احدی نترسید؛ پس اگر پند گرفتند و به راه حق ... لَا یُقَرِّبَانِ مِنْ أَجَل وَ لَا یَنْقُصَانِ مِنْ رِزْقٍ»؛ یعنی خیال نکن که امر به معروف و نهی از منکر مرگ تو را ..... قاسم میگوید: «یَا عَمَّاهُ أحلَی مِنَ العَسَل»؛ از عسل شیرین‏تر است.
  99. دی 1389 - شعر امام حسن مجتبی علیه السلام - Blogfasheremojtaba.blogfa.com/8910.aspxاین نیزه هم از برکت دست تو کریم است در طعنه‌ی آن هر دل بی ... اشک غمت برای من احلی من العسل ... بعد شهادت نکشید از تو دست. تیر شد و ... کند ما را به راه تو کفن پوش
  100. نسخه چاپی فیش‌های بیانات در جمع مردم استان اردبیل‌farsi.khamenei.ir/newspart-print?tid=2426عنوان فیش :نحوه شهادت حضرت قاسم(ع) ... گفت «احلى من العسل»؛ از عسل شیرینتر است. ... جنگ عظیمى در همان دور و برِ بدن «قاسم‌بن‌الحسن»، به راه افتاد. ... «والحسین علیه‌السّلام یقول: بُعداً لقوم قتلوک»؛ کسانى که تو را به قتل رساندند، از رحمت خدا دور ...
  101. (روضه-نوحه-شور) ویژه شهادت حضرت قاسم ابن الحسن(ع) - مادحwww.madeh.ir/اشعار-مذهبی/قاسم-ابن-الحسن/3998-34شعر-قاسم.htmlبه جرم گفتن احلی من العسل قاسم شبیه موم عسل خانه خانه ات کردند ... مجموع ۳۴ شعر ویژه شهادت حضرت قاسم ابن الحسن (ع) در ادامه ی مطلب .... مرگ در راه تو بود ، از عسل شیرین‌تر باغبانا نظری ... سر لفش دست نسیم است ، زنسل آقای کریم است چه نازی در اشک ...
  102. باب الحُسین - محرم الحرام - آغازbabolhosayn.blogfa.com/category/23۸ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همه چیز خوب و آرام است و مشکلی هم نیست و "خوشبختانه" همه چیز بر طبق روال همیشگی ست. اما ، قصه ی غصه .... تو را به جان مادرت اشک نریز بابای قشنگم ... برای من گریه ... همین دیشب بود که شهادت را برای عمو "احلی من العسل" وصف کرده و ... می دانست راه رفتن باوقارش ، دلتنگی حسین برای مادر را کمرنگ می کند. می دانست ...
  103. مجلات : در هوای ترنمwww.hawzah.net/fa/magazine/magart/114/7187/87927با یاد تو دمساز دل من، دم سردی ست. گر رو به تو آورده ام از ... با گام تو راه عشق آغاز شود ... عطر شهادت گرفتن، این افتخار بزرگی است ... اشک غمت برای من احلی من العسل.
  104. سید حمیدرضا برقعی « وادیwww.vaadi.ir/archive/tag/سید-حمیدرضا-برقعیاز زمین راه کربلا بسته است. به بهانه ۱۶ دی؛ سالروز شهادت سید حسین علم الهدی ... آیه در آیه رجزهای تو قرآن من است. ناگهان گرد و غبار خطر ... لبم حلاوت “احلی من العسل” دارد.
  105. دانش آموزان ایران سوگواره "احلی من العسل" را به یاد نوجوان ...www.nividar.com/news/544e0c2e5450cf0754f74683۲ روز پیش - ... احمد شرفخانی گفت: عبارت «احلی من العسل» در واقع پاسخی است که حضرت قاسم بن ... حضرت سیدالشهدا(ع) که پرسیدند: مرگ در نزد تو چگونه است، داد. ... به مرگ و زندگی است و اینکه اگر مرگ در راه خدا در راستای رسیدن به مقام قرب ... برگزاری سوگواره "احلی من العسل"/ همایش دانش‌آموزان ۱۳ ساله در روز شهادت حسین فهمیده ...
  106. أحلی من العسل ... - صراط نیوزwww.seratnews.ir › صفحه نخست › فرهنگی۳۰ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - قاسم (س) شاگرد رزم مکتب عباس (س) است و در دفاع از امامش ، دست از جان شسته . اینگونه است که حتی اگر در خیام برای قامتش زرهی پیدا نشود ، کفن پوش حسین (ع) می گردد و به استقبال شهادت پر می گشاید. ... عشق گردید و آموخت به سیزده ساله های عالم که مرگ در راه حق احلی من العسل است ؛ و ... اسیدپاشی به سبک «من و تو».