دانلود آهنگ جدید، فیلم و عکس، نرم افزار، جوک و اس ام اس

دانلود آهنگ جدید، دانلود نرم افزار، دانلود فیلم و عکس، جوک و اس ام اس جدید، فال روز، مدل لباس

دانلود آهنگ جدید، فیلم و عکس، نرم افزار، جوک و اس ام اس

دانلود آهنگ جدید، دانلود نرم افزار، دانلود فیلم و عکس، جوک و اس ام اس جدید، فال روز، مدل لباس

تو جان من هستی کریمی

تو جان من هستی کریمی

نوحه تو جان من هستی کریمی

مداحی تو جان من هستی کریمی

سینه زنی تو جان من هستی کریمی

مرثیه تو جان من هستی کریمی

زمینه ی تو جان من هستی کریمی

دانلود مداحی تو جان من هستی کریمی

دانلود نوحه تو جان من هستی کریمی

دانلود سینه زنی تو جان من هستی کریمی

  1. مداحی محمود کریمی : تو جان من هستی {شور جدید} | هادی موزیکhadimusic.ir/music-مداحی-محمود-کریمی-تو-جان-من-هستی-شور-dl/دانلود مداحی جدید محمود کریمی به نام تو جان من هستی جانان من هستی,دانلود مداحی جدید از محمود کریمی,دانلود مداحی جدید محمود کریمی,متن مداحی جدید محمود کریمی.
  2. حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - تو جان من هستی ...https://www.rasekhoon.net/media/show/964198/دانلود مداحی حاج محمود کریمی محرم 1393 - دانلود مداحی حاج محمود کریمی شب اول محرم 93 در هیئت ثارالله علیه السلام مسجد الهادی علیه السلام.
  3. مداحی محمود کریمی : تو جان من هستی {شور جدید}fsh.ir/2637887.htmlدانلود مداحی جدید محمود کریمی به نام تو جان من هستی جانان من هستی,دانلود مداحی جدید از محمود کریمی,دانلود مداحی جدید محمود کریمی,متن مداحی جدید محمود کریمی به نام تو جان ...
  4. دانلود مداحی جدید 93 - حاج محمود کریمی شب اول محرم ۹۳ هیئت ...nohekhon.blogfa.com/post/1635مداحی حاج محمود کریمی/ میمرم از صدای تو سر میذارم به پای تو · مداحی تصویری ... حاج ابراهیم رحیمی : لحظه به لحظه دلم بی تو غم داره (واحد) ... تو جان من هستی (شور و روضه).
  5. تو جان من هستی جانان من هستی (شور جدید) - خیمه دلسوختگانdelsukhtehgan.ir/.../تو%20جان%20من%20هستی%20جانان%20من%20هست...تو جان من هستی جانان من هستی (شور جدید) ... مجموعه کامل صوتی تصویری مجالس اعیاد سال 1393 با مداحی حاج محمود کریمی در هیات رایه العباس و بیت الرضا (ع) تهران - در ...
  6. تو تمام آرزوی منی کریمی - دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با ...downloadahanga.blogsky.com/1393/08/04/.../تو-تمام-آرزوی-منی-کریمی۱ روز پیش - من ای تمام هستی من ور برام بذارید که فکر میکنم حاج محمود کریمی خونده. ... گل نیلوفری من، ای .... تو جان عالمی جانان عالمی. امین الله ای و سلطان عالمی.
  7. حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - تو جان من هستی ...www.khabardoni.com/.../1049119-حاج-محمود-کریمی-شب-اول-محرم-93-الها...حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - تو جان من هستی (شور و روضه). دانلود مداحی حاج محمود کریمی محرم 1393 - دانلود مداحی حاج محمود کریمی شب اول محرم 93 در هیئت ...
  8. اشعار محرم 93 حاج محمود کریمی چیذر – شب اول - شور + دانلودshear.blog.ir/.../اشعار-محرم-93-حاج-محمود-کریمی-چیذر-–-شب-اول-شور-دان...۲ روز پیش - اشعار محرم 93 حاج محمود کریمی چیذر. شور. یا خامس آل الله مولا اباعبداالله. ذکر ذرات عالم لبیک یا ثارالله. تو جان من هستی جانان من هستی. من بی سر و پا ...
  9. حاج محمود کریمی-شب اول محرم ۱۳۹۳-مسجد الهادی - هوای حرمhavayeharam.ir/1393/08/.../حاج-محمود-کریمی-شب-اول-محرم-1393-مسجد-اله...۲ روز پیش - حاج محمود کریمی-محرم آمد و شد موسم عزای حسین. ... حاج محمود کریمی-تو جان من هستی جانان من هستی (شور).
  10. دانلود مداحی های شب سوم محرم93/کریمی... - اخبار - سایت خبری ...www.bloghnews.com/news/64339/دانلود-مداحی-های-شب.../کریمی....html۱ ساعت پیش - دانلود مداحی های شب سوم محرم93/کریمی... ... می دونی چرا صورت من شده کبود (سنگین) · اخ المظلوم یاحسین اخ ... تو جان من هستی جانان من هستی (شور زیبا).
  11. دانلود مداحی شب سوم محرم 1393/ حاج محمود کریمی - تی نیوزtnews.ir/news/F50A32374396.htmlعکس/ ورود نمادین کاروان امام حسین(ع) به کربلا · نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی میهمان داریم · فیلم/ پیش گویی امیرالمومنین(ع) از زبان مفتی الازهر · عکس/ شب دوم ...
  12. دانلود شب سوم محرم 93 حاج محمود کریمی هیات ثارالله (ع) مسجد ...tnews.ir/news/28BF32386223.htmlدانلود شب سوم محرم 93 حاج محمود کریمی هیات ثارالله (ع) مسجد امام الهادی (ع) /دانلود کامل مداحی هیات ثارالله (ع) مسجد امام الهادی (ع) حاج محمود کریمی.
  13. حاج محمود کریمی- شب اول محرم 1393- مسجد الهادی - بی سروسامانjavadghorban.parsiblog.com/Posts/4644/۲ روز پیش - مجموعه نوحه های شب اول محرم 1393 با نوای گرم حاج محمود کریمی که در مسجد الهادی (ع) تهران اجرا ... حاج محمود کریمی-تو جان من هستی جانان من هستی (شور).
  14. عاشقانه هایی برای توperans.blogfa.com/1392/09[ شنبه سی ام آذر 1392 ] [ 11:31 ] [ نرگس کریمی ] [ ] ... خاتون من! حتی اگر هزار سال عاشق تو باشم,. یک بوسه. یک نگاه حتی,حرامم باد! ... اما بدان در قلب من تنها تو هستی ... ای کـــه آرامــش جــان در گــروی روی تــو بــود رفتی و بی تـو بـر ایـن حـال پـریـشـان چـه ...
  15. مداحی های محرم 93 شب اول حاج محود کریمیwww.aviny.com/voice/marsieh/madahi-emsal.aspxحاج محمود کریمی. ردیف. موضوع. پخش, دانلود. حجم (KB). زمان. 1, محرم آمد و شد موسم عزای حسین ... 2,759, 00:06:31. 8, تو جان من هستی جانان من هستی (شور جدید) (مسجد الهادی) ...
  16. مرثیه و مداحی حضرت فاطمه زهرا (س)www.aviny.com/voice/marsieh/hazrat_zahra/hazrat_zahra_02.aspxحاج محمود کریمی. ردیف. موضوع ... 23, شب میرود ز نیمه و بیمار من هنوز در موج درد آه نفس گیر میکشد .... 5, هستی من رفته از دست ... 17, طایر نیمه جان من، تو بهتر از جان منی ...
  17. مسیـــــــــــحای دلفــــــــانamirmasihaei.blogfa.com/هم جان به کف و جان به لب افلاکتر از من چه کسی هست ... تو نبض حضور لحظه هایم هستی ... تو همه جا از همگی بدم می آید. ای همهمه ی هستی و سرمستی من. با تو...................... عدم می آید ... + نوشته شده در چهارشنبه یکم خرداد 1392ساعت 14:8 توسط امیر کریمی (مسیحا) ...
  18. عرش نیوز - دانلود مراسم شب اول محرم/حاج محمود کریمی/چیذر و الهادیwww.arshnews.ir/vdcewe8xejh8wwi.b9bj.html۲ روز پیش - ای هلال خون دوباره سر زدی (روضه)-حاج محمود کریمی · روضه حضرت ... گوش کن یکی داره ناله می زنه(واحد)-حاج محمود کریمی ... تو جان من هستی (شور و روضه).
  19. گنجور » ابوسعید ابوالخیر » رباعیاتganjoor.net/abusaeed/robaee-aa/رباعی شماره ۱: بازآ بازآ هر آنچه هستی بازآ. رباعی شماره .... رباعی شماره ۱۰۷: دردیکه ز من جان بستاند اینست. رباعی شماره ... رباعی شماره ۱۳۰: پرسید ز من کسیکه معشوق تو کیست. رباعی شماره ..... رباعی شماره ۶۵۳: یا رب یا رب کریمی و غفاری. رباعی شماره ...
  20. پارسی نیوز: دانلود شب سوم محرم 93 حاج محمود کریمی هیات ...parsinews.ir/news/page/41097a4e02db49e3853c558cbda51840۳۰ دقیقه پیش - تو جان من هستی (شور). یل کربلا ابالفضل (روضه). "جهت دریافت مطالب محرم و دانلود مداحی های هر شب در ایمیل خود، در خبرنامه عضو شوید(کلیک کنید)".
  21. پایگاه هواداران حاج محمود کریمی(سفیر عشق) - اشعارkarimi-mahmoud.mihanblog.com/extrapage/4گزیده ای از اشعار استاد حاج محمود کریمی: ای به فدایت همه جان جهان. ای به فدایت همه جان جهان خاک رهت سرمه‌ی افلاکیان وصله‌ی بر جامه‌ی تو جان من ... نان وسط سفره‌ی هستی نهاد
  22. ایسنا - کریمی کفش‌هایش را آویخت+ متن خداحافظیisna.ir/fa/news/.../کریمی-کفش-هایش-را-آویخت-متن-خداحافظی۲۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من علی کریمی هر چه دارم بعد از خدا از فوتبال و محبت مردم است که البته هرگز خود را شایسته ... علی عزیز تو تنها ستاره فوتبال ما هستی و خواهی بود .
  23. دانلود آهنگ ایران من ایران من امیدfazdl.ir/download-music-omid-called-iran-e-man/متن آهنگ ایران من امید. ایران من ایران من. ای هستی و ای جان من. من بی تو فردایی ندارم. فرزند دل پاکت منم. قربونی خاکت منم بی تو دیگر نایی ندارم. هر صدای قلب من زمزمه ی ...
  24. مداحی بر اساس نامگذاری روزهای دهه اول محرمiec-md.org/baank-sedaa/muharram_roozhaa_maddahi.htmlای صبر و قرار من, طاهری, ۱۰, WMA. سوم. حضرت رقیه ... عمو جان من گلی بی باغبانم, طاهری, ۹, WMA. بر روی خاک ... تو شمایل علی هستی, کریمی, ۸, WMA. یا ابو فاضل ...
  25. با کــــــــــــــــاروان هــــســتــــیkarvane-fagr.blogfa.com/شهید احمد کریمی کنار قبر آماده ای نشسته و عجیب به فکر فرو رفته بود . ... من هیچم،داغ و به افسوس من هیچ است در مقابل جان فدایی تو و عمه ات ،چه کنم که دستانم خالیست ...
  26. کشته من را مشک خالی، نی عمود آهنینم/ محمود کریمی - دیگرانfarsi.khamenei.ir/others-note?id=21601۳ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در این مراسم آقای محمود کریمی مدیحه‌سرایی کرد که متن اشعار خوانده‌شده توسط وی به شرح زیر منتشر می‌شود: * ای قمر ثاقب زهرا سلام ... من ز تو درمان خودم خواستم ... جان حسین از در خویشم مران من به عزای ... گفتم عباسم تو هستی آبروی آخرینم
  27. شب اول محرم 93 با نوای حاج محمود کریمیwww.farhangnegar.ir/news/4449۲ روز پیش - شب اول محرم 93 با نوای حاج محمود کریمی. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ... 8, تو جان من هستی جانان من هستی (شور جدید) (مسجد الهادی), 2,656, 00:13:35.
  28. همنوا با امام حسین(ع) در مناجات عرفه - گروه فرهنگی المیزانalmizan.lobolmizan.ir/index.php/1389.../403-1390-01-24-12-05-19... کرم تو می‌گذارم و تو نیز با تمام کرمت بر جان من نظر کن که شایستة آن هستی. ... کنی، در حالی که عهده‌دار من شدی، و چگونه پایمال شوم در حالی که تو یاور من هستی، ..... به راستی که چه خدای کریمی هستی و چه اندازه جای امیدواری است وقتی پروردگار من باشی.-.
  29. هادی موزیک: دانلود آهنگ - danlod حاج محمود کریمی علی لای لای ...iranianmag.ir/content/1550001/article/8۲ روز پیش - هادی موزیک: دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی : پاییز » علی ... download ahang مداحی محمود کریمی : تو جان من هستی {شور جدید}. link ...
  30. دانلود مداحی شب اول محرم 93 /محمدرضا بذری، محمود کریمی، ...www.mashhadsar.ir › فرهنگی › مذهبی۲ روز پیش - دانلود مداحی شب اول محرم 93 /محمدرضا بذری، محمود کریمی، میرداماد، خلج. مقام معظم ... حاج محمود کریمی «چیذر» ... تو جان من هستی جانان من هستی (شور جدید).
  31. شب سوم محرم 1393 الهادی(ع) - پایگاه اینترنتی عبراتnayedel.ir/index.php/1392-06-28-18-19-40/.../231.../874----1393-۷ ساعت پیش - مراسم هیأت ثارالله(ع) مسجدالهادی(ع). با نوای حاج محمود کریمی ... جملگی گفتند ای انسان تو در عشقش چه کردی ( واحد ) ... تو جان من هستی ( شور ) ...
  32. کتاب محرم 1 اشعار مجید کریمی - وبلاگ تخصصی اشعار مذهبیasharmazhabi.persianblog.ir/post/10/کتاب محرم 1 اشعار مجید کریمی. برای تماس .... و داع آخر تو به جـــان مــن زد آذر دراین دریای‌خونین‌شده جسمت‌شناور ... بر حرم هستـی مهـربان سقـا فکـر آبـی بـاش مونـس دلهــا.
  33. صوت/ مداحی حاج محمود کریمی در شب اول محرم 93 | پایگاه خبری ...motalebegar.com/1393/08/.../صوت-مداحی-حاج-محمود-کریمی-در-شب-اول-مح...۲ روز پیش - صوت/ مداحی حاج محمود کریمی در شب اول محرم ۹۳. کریمی ... الا نوحو الانوحو (تک) · تو جان من هستی (شور و روضه) · شب اول رسیده (زمینه). کد خبر:21651 ...
  34. روضه خوانی شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها توسط حاج محمود ...divane-fatemie.blogfa.com/post/649روضه خوانی شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها توسط حاج محمود کریمی ... این چند روزه گفت:عمو جان تا من زنده ام به علی نگو،نفس می کشم باید پیراهنم و عوض کنم،خون می آد ... فرمود :علی،همین که تو هستی خوبه،علی می گفت:زهرا جان تا تو رو دارم کم ندارم،غم ندارم.
  35. عزاداری شب شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام، حضرت صدیقه ...media.fotros.ir/Media/Archive/05_Mahe_Jamadi.../00Text.txtدر این مراسم آقای محمود کریمی مدیحه‌سرایی کرد که متن اشعار خوانده شده توسط وی به ... همنشین فاطمه ای امیرالمؤمنین فاطمه ای که بر ارض و سما هستی امیر جان زهرایت سرت بالا ... وا نشد کار من از تو حمایت بود و بس از رضای تو رضایت بود و بس من ولایت را به جان ...
  36. پیغام علی کریمی در اینستاگرام: از اینکه کم گذاشته‌ام، خیلی ...isport.ir/fa/content/.../علی-کریمی-از-اینکه-کم-گذاشتهام-خیلی-شرمسارمهموطن، هوادار، طرفدار، هر که هستی، هرجای این وطن که قرار داری، شماها از همه کس به من ... علی جان تو هرچند بازیکن پرسپولیس بودی اما همه مردم ایران بهت علاقه مند بودند و ...
  37. من به دستان خدا خیره شدم معجزه کردnini-nazdare92.niniweblog.com/من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد - خدایا، من معنای حکمت و مصلحت را نمیدانم ولی خوب ... به تو بسته،دست از غیر تو شسته،در انتظار رحمتت نشسته ام،میدهی کریمی،نمیدهی ..... تا من را سزارین کند و تو را به دنیا بیاورد تا همهی دارایی من شوی که هنوزم هستی. ... جان من....تمامه تاروپودم ... همه ی هستی من...همه ی داراییم. این روزها جز سوزش شدید معده ...
  38. دانلود فیلم » دانلود مداحی محمود کریمیwww.uptv.tv/tag/دانلود-مداحی-محمود-کریمی/feed۲ روز پیش - جلسه کامل شب اول محرم حاج محمود کریمی 1393 جلسه کامل شب اول محرم حاج محمود کریمی ... نوحو الا نوحو (تک) · تو جان من هستی (شور و روضه) · روضه و مناجات.
  39. غریبه ای آشناwww.garibeiashena.blogfa.com/... بر عصایی منجمد. نوشته شده در شنبه بیست و سوم شهریور 1392ساعت 10:23 توسط اکبر کریمی| ... نگو هر آنچه که پیش از من و تو می گفتند. دروغ بود و فقط ... ای آنکه هستی مدتی دلسرد با ما. ای سیب سرخ ... تو مانند تیشه. بر جان من افتاده،تا از پا در آرد.
  40. فرازی از مناجات‌های خواجه‌عبدالله انصاریwww.ido.ir/ramezan86/ansari.aspxجوینده تو کشته با جان است و یافت تو رستخیز بی صور. ... خداوندا یک بار این پرده من از من بردار و عیب هستی من از من وادار و مرا در دست کوشش مگذار. ... ای حکیمی روندگان تو را از بلای تو گریز نیست، ای کریمی که بندگان را غیر از تو دست آویز نیست.
  41. گریه ، عصای دست چشمانمwww.ghatreyevahm.blogfa.com/۱۴ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بیا که دردی و درمان آن خودت هستی ... وقتی بهار سال من بی تو رقم خورده ست ... نوشته شده در شنبه 2 فروردین1393ساعت 19:49 توسط محمد حسن کریمی ( پرت گاه )| 5 .... این جسم بی جان منم که کنار کاغذی خط خطی افتاده است با این جنون :.
  42. سلمان کریمیsl-karimi.blogfa.com/سلمان کریمی - ... من از تو بابت سختی‌های باران گلایه ندارم، می دانم که خدای من، خدای چتر فروش کنار میدان و خدای تاکسی‌هایی که دلشان به دربستی این ... سلام بر رساترین سکوت عالم هستی،مهدی فاطمه ... ای خطوط چهره ات قرآن من ******* ای تو جان جان جان جان من.
  43. Instagram photos for tag #داش_رضا | Iconosquareiconosquare.com/tag/داش_رضاn.bakhshi : علی کریمی تو اسطوره ای هستی ک هرگز از یاد ما نخواهی رفت من با دیدن اسطوره ای ... afshinmobail : علی جان داغ دل ما تازه شد خسته نباشی داداش امید وارم اون دوتا ...
  44. متن اشعار خوانده شده توسط حاج محمود کریمی در شب تاسوعا در ...vareth.ir/.../متن-اشعار-خوانده-شده-توسط-حاج-محمود-کریمی-در-شب-تاسوعا...۲۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - متن اشعار خوانده شده توسط حاج محمود کریمی در شب تاسوعا در حسینیه امام خمینی(ره)+عکس ... به لب‌های تو ذکر ای عمو جان ... تو هستیِ منِ سقایی ای آب
  45. شه زادگان عالم هستی غلام تو - شهزادگان عالم هستی غلام توwww.alw72.blogfa.com/tag/شهزادگان-عالم-هستی-غلام-توخود کریمی و کرم را میدهی درس ،ای کریم من چه گویم،حضرت هادی تو را کرده خطاب تو عزیز اهل بیتی، وارث ختمی مآب مضجع نورانیت،آرام جانِ ما همه در شب جمعه شود، زائر تو را ...
  46. دانلود شب سوم محرم 1393-حاج محمود کریمی-چیذر - دانلود مداحی ...zakerin-313.ir/دانلود-شب-سوم-محرم-1393-حاج-محمود-کریمی-ذاک/۱۰ ساعت پیش - هیئت رایت العباس تهران. روزای بی قراری شبا گریه درای(مناجات)-حاج محمود کریمی ... تو جان من هستی جانان من هستی(شور)-حاج محمود کریمی. دسته: حاج ...
  47. دانلود کاملترین آرشیو مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله ...www.farsimode.com/1391/02/05/دانلود-کامل-مداحی-شهادت-حضرت-فاطمه/آخه تو هنوز عشق منی = 5515590; ای دل = 4414367; گم شدم = 4413350; ساعت ... امام حسین علیه السلام می فرمایند: مِن دَلائِلِ عَلاماتِ القَبولِ : الجُلوسُ إلى‏ أهلِ العُقولِ ؛ از ... دانلود مداحی و نوحه های حاج محمود کریمی محرم 93 – هیات رایه العباس شمیرانات چیذر ::.
  48. وبلاگ تخصصی حضرت رقیه (س) - اشعار سینه زنی سنگین و ...roghayehkhaton3.blogfa.com/category/22متن سینه زنی زمینه شهادت حضرت رقیه (س) با سبک حاج محمود کریمی -( تو آسمونایی پیش خدایی بابا ). تو آسمونایی .... دوست داری که بپرسی گل سرهام کجاست * پاسخ من فقط این است پدر جان بله نیست. از سر نیزه ..... یادته گفتی رقیه تو عزیز همه هستی.
  49. آذر 1391 - دانلود مداحی و متن مداحیmaddahei.blogfa.com/1391/09متن سینه زنی سنگین شهادت حضرت عباس(ع)-محمود کریمی. تاریخ : پنجشنبه سی ام .... روی دست تو جان سپارم من. تا تو را بین ... صید گرگ درنده ای هستی. دیدمت روی خاک ...
  50. دایی به رویانیان:«از ریش تو نمی‌ترسم» - روزنامه گلgoaldaily.ir/GoalDaily/News.aspx?NID=44615خبر ورزشی: آتش‌بازی سرخپوشان با پاس‌های موشک:«پرسپولیس جان گرفت» رویانیان ... آن بنده خدا برود، تو هم رفتنی هستی ولی من و کریمی می‌مانیم» واکنش گوران به ...
  51. نـوا و نـمـا مـهـدویـت - یاران عصرwww.yaranasr.ir/cat-7.aspxهستی و جانم به قربانت حجت بن العسگری آقا ... یار من هستی من تو را عارم در گلستانت کمتر از خارم ... در مَثَل گردم لاله ی صحرا جان دهم سپارم باذکر یا زهرا(س) ... عزیز از مداحان اهل بیت حاج محمود کریمی ، طاهری و بنی فاطمه آماده کرده که امیدواریم از این مدیحه های ...
  52. شعر امام زمان - یا اباصالح المهدی - بلاگفاtabatabaie123.blogfa.com/post/19من تو را عبدم تو هستی عبد سر تا پا خدا. کی شوم من زائرت ای زائر کرببلا. تو کریمی سائل بی توشه می خواند تو را. در کدامین ... موسی سینای جان، چهره عیان کن عیان.
  53. شش گوشه::دانلود مداحی هلالی،مقدم،کریمی::6-goosheh.blogfa.com/ای کرده ترک جان و سر آهسته تر آهسته تر .... دانلود مداحی محرم 87 - هلالی اکبری کریمی سیب سرخی. حاج عبدالرضا ..... شبای خلوت با روضه بودن همه ی روضه های من تو هستی.
  54. سرمایه محبت زهراست دین من . . .bidastopatarin.blogfa.com/خبر داده است باز از جلوه دست کریمی که... ...همان خلق و همان ... دعا کن تا که من هم جمکرانی باشم آقا جان. دعا کن تا ابد .... تو بین بستر هستی، علی حلال کند؟! تو بین شعله ...
  55. کـاشـــانهamir-m.persianblog.ir/با لبی و صد هزاران خنده آمد گل به باغ, از کریمی گوییا در گوشه‌ای بویی شنید ... دلی یا دلبری، یا جان و یا جانان، نمی‌دانم, همه هستی تویی، فی‌الجمله، این و آن نمی‌دانم ... اگر مقصود تو جان است، رخ بنما و جان بستان, و گر قصد دگر داری، من این و آن نمی‌دانم.
  56. شاعران فدامی شهرfadamisher.blogfa.com/|+| نوشته شده توسط صادق کریمی در جمعه بیستم دی 1392 | 43 نظر ... سوگند ِجان من بخور ، حالا که درگیر تو ام. دنیا چقدر ..... تــــو کـنــارم هــسـتـی امــا دل مــن هــواتــو کرده.
  57. پایگاه اینترنتی کمیل - دانلود مداحیyaaghubi.blogfa.com/category/73/دانلود-مداحیحاج عبدالرضا هلالی - شب بیست و یکم رمضان 93 - منی که از تو دم میزنم، تو حرمت قدم میزنم (شور زیبا) دانلود مداحی ... یا حیدر گویم و شمشیری جویم و اندازم لرزه بر جان کفار هم پیمان ... من به علی(ع) منسوبم عشق او در خون من و شمشیرش الهام بخش من است؛ اوست که پیشواست! ..... حاج محمود کریمی-هستی این هست و بود بست هبه موی حسین (مناجات).
  58. دانلود آهنگ بهنام صفوی به نام ای جانwww.takmelody.ir/دانلود-آهنگ-بهنام-صفوی-به-نام-ای-جان.html۱ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دانلود آهنگ بهنام صفوی به نام ای جان | بهنام صفوی ای جان,اهنگ ای جان بهنام صفوی,ترانه ای جان بهنام صفوی,دانلود اهنگ ای ... تویی فانوس روشن تو شب تار ... ای تو هستی این دل شکسته ی من .... دانلود مداحی شب اول محرم 93 حاج محمود کریمی.
  59. تو مادر من هستی؟ - Vista News Hubvista.ir/article/287710/تو-مادر-من-هستی؟اولین خاطره من از نامادری به فیلم مترسک مربوط می‌شود، فیلمی که داستان زندگی اسماعیل را با پسر ... آن قدر نوه‌اش را تحریک کرد و به جان من انداخت تا عطای آن زندگی را به لقایش بخشیدم و دوباره طلاق گرفتم. .... چرا نیکی کریمی و حامد بهداد ازدواج نمی کند؟
  60. حاج محمود کریمی شب اول محرم ۹۳،الهادیwww.chadorekhaki.com/?p=17458۲ روز پیش - حاج محمود کریمی شب اول محرم ۹۳،الهادی. کریمی شب اول محرم 93 ... حاج ابراهیم رحیمی : لحظه به لحظه دلم بی تو غم داره (واحد) ... تو جان من هستی (شور و روضه).
  61. گلچین فاطمیه-محمود کریمی | دانلود مستند و کلیپ و مداحی و ...www.zahra-media.ir/?p=36142Mahmod Karimi1 گلچین فاطمیه محمود کریمی ... روز 2 : بی قرارم از یاد روزای جدایی علی علی جان, 05:12. musicdl1364 گلچین فاطمیه ... محمود کریمی, شب 8 : عمه در چشم تو پیداست و من, 04:33 ...... محمود کریمی, شب 1:به نام آنکه هستی ام از آن اوست, 2:45.
  62. دانلود مداحی حاج محمود کریمی شب سوم محرم 93www.nabmusic.ir/5942/دانلود-مداحی-حاج-محمود-کریمی-شب-سوم-محر/۱۲ ساعت پیش - Mahmoud Karimi Shab Sevom Moharram 93 دانلود مداحی حاج محمود کریمی شب سوم محرم 93. اعلانات ... تو جان من هستی جانان من هستی | شور زیبا.
  63. دانلود آهنگ مهدی کرمی با نام " پیش تو , حس " - ایران موسیقیiranmoosighi.ir/1390/11/دانلود-آهنگ-مهدی-کرمی-با-نام-پیش-تو-حس/حاج محمود کریمی .... یک هفته تو این اینترنت با یه تیکه از شعرت سرچ کردم تا فهمیدم کی هستی اگه اینجور ادامه بدی از همه سبقت ... مهدی جان . من بچه شیرازم ولی تو را نمی شناختم رفتم باشگاه بدنسازی اهنگ تو اونجا گذشته بودن عاشقش شدم . یه یک سالی ...
  64. بهانه های منwww.bahanehayeman.blogfa.com/تا من باشم تنبلی نکنم و درسامو تو طول ترم بخونم. راستی یه ... سطر برجسته ای از زندگی من هستی. ... کاهش جان من این شعر من است. ..... یارب تو کریمی و رحیمی و عطوف.
  65. متن روضه عبدالله بن الحسن علیه السلام-حاج محمود کریمیarmandelkhaste.blogfa.com/post/89دل خسته - متن روضه عبدالله بن الحسن علیه السلام-حاج محمود کریمی - عاشق دل خسته... ... روی دست تو جان سپارم من. تا تو را بین دشمنان دیدم ... صید گرگ درنده ای هستی.
  66. رد پای احساس - فخرالدین عراقیradepayeehsas.blogfa.com/cat-33.aspxرد پای احساس - فخرالدین عراقی - رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست... ... همه هستی تویی، فی‌الجمله، این و آن نمی‌دانم. بجز تو در همه عالم دگر دلبر نمی‌بینم ... اگر مقصود تو جان است، رخ بنما و جان بستان. و گر قصد دگر داری، من ... ایرج کریمی · رحیم معینی ...
  67. سید محسن حسینی - پایگاه شعر مذهبی رضیع الحسین علیه ...raziolhossein.blogfa.com/tag/سید-محسن-حسینیای عمو جان گر تو می خواهی که پیدایم کنی. آنقدر گویم .... تو کریمی سائل بی توشه می خواند تو را. در کدامین ... باید که بگردم من دور سر تو هستی تو امیر و من هم سپر تو
  68. فیلم/ صحبت‌های جنجالی علی کریمی با دوربین برنامه نود - فارسwww.farsnews.com/MediaDisplay.aspx?nn=13921023001375علی جان من و تو دیگه داره 40 سالمون میشه ول کن این بچه بازیا رو. ... با بازیکنان طراز اول فوتبال دنیا مقایسه کرداستاد علی کریمی همیشه محبوب و پرسپولیسی هستی.
  69. کسی که آمدنی بود و هست می آیدwww.atashferagh.blogfa.com/برچسب‌ها: می نویسم برای تو, آقا جان چه شود که برای من بیچاره دعا فرمایی. [ پنجشنبه بیست ..... خجالت می کشم از خودم بااینکه میدانم شاهد اعمالم هستی اما باز.... خجالت می ...
  70. حجت الاسلام ریاضت: فهم غدیر، فهم عاشورا را به دنبال دارد - ...navana.ir › دین و اندیشه › غیرتولیدی › نقلی۲۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... سخنرانی حجت الاسلام ریاضت و مولودی خوانی حاج محمود کریمی، حاج سید مجید ... جان تو را برای خودم نگه داشته، تو برادر و جانشین من هستی، تو وارث من ...
  71. سایت سارا شعر - ادبیات معاصر - سیمین بهبهانی - چلچلراغ(من ...sarapoem.persiangig.com/link7/siminb5.htmکبوتر جان، برآور یکریمی که دارم طُرفه کاری با کریمی ... ای امید، ای جان من قربان تو، بعد ازین دست من و دامان ... ز بیخ می کند آخر نهال هستی را، پزشک داند و من هم، ولی چه ...
  72. شعر نو : حمید مصدق - قصیده آبی خاکستری سیاهwww.shereno.com/12/52/1181.htmlگیسوان تو پریشانتر از اندیشه ی من ... از شط گیسوی مواج تو من ... عاقبت هستی خود را دادم ... سطر برجسته ای از زندگی من هستی ... کاهش جان من این شعر من است ..... ماروین مینسکی (4/9/1391), رکسانا عباسیان (4/9/1391), ابوالقاسم کریمی (5/9/1391), ...
  73. متن اشعار مداحی شب نهم محرم 92 – حاج محمود کریمی - کانون ...knoon.persianblog.ir/post/76/۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دانلود متن کامل اشعار روضه و مداحی دهه محرم 92 حاج محمود کریمی ... دور او حلقه زدند آه جان کندن سقا چقدر دیر گذشت ... اهل حرم ناله کنان با مادرم تو هم رفتی حالا که من بی لشکرم ... دانش آموزت / اکبر ارباب یه تنه هستی / لشکر ارباب روی زمین ...
  74. کدهای اهنگ پیشواز مذهبی - هیئت جان نثاران عاشورای حسینی ...heatgannsaran67.blogfa.com/category/7/کدهای-اهنگ-پیشواز-مذهبی٣٣١٢٩٧ هستی من رفته از دست حاج منصور ارضی ٢٥٠٠ ریال ٣٠ روز ..... لافتی الا علی (ویژه عیدغدیرخم ) محمود کریمی 30 روز 5000 ریال 30208 چشمهای تو فتحعلی اویسی ...
  75. تکست آهنگ های جدید ایرانی - ایران ترانهwww.iransong.com/lyrics.htm۲ اعتراف (3 روز و 3 ساعت پیش) مهدار ﺍﯾﻨﺘﺮﻭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﻦ ، ﻣُﺮﺩﻥ ﺗﺪﺭﯾﺠﯽ ﺑﻮﺩ ﺁﻥ ﭼﻪ ﺟﺎﻥ ﮐﻨﺪ ﺗﻨﻢ ، ﻋﻤﺮ ... ۹ نفس که می کشم (6 روز و 3 ساعت پیش) علی جهانیان تو هم درگیر من هستی تو این ..... ۱۱۶ ساحل (3 هفته و 3 روز پیش) امیر کریمی چرا دلت شکست رفیق چرا چرا چرا ...
  76. دانلود چند مداحی زیبا از محمود کریمی+متن شعر - تالار ...www.iran-forum.ir › ... › دانلود مداحی ، نوحه و مرثیه۲۶ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - حکایت من و کعب نی از تنم پیداست * ببین شبیه تو ام مثل بوریا شده ام. به خاک سرخ تو ای تشنه .... غم تو آتشی بر جان ما زد *** یکی آتش به جان خیمه ها زد. یکی انگشت و هم .... آن کسی که هستی ات را کرده غارت غم مخور. گر بیایم بشکنم ...
  77. حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - هیئت عاشقان حضرت مهدی ...asheghanemahdii.ir/2012-07-11-21-34-35/849-mahmod-karimi-93-1۱ روز پیش - دانلود حاج محمود کریمی شب اول محرم 93+محمود کریمی محرم93+شب اول 93+دانلود محمود کریمی جدید+محرم+دانلود+مداحی ... تو جان من هستی (شور و روضه).
  78. مداحی محرم 93-حاج محمود کریمی شب اول چیذر - الهادی - صفحه 2 ...www.askdin.com/thread44235-2.html۲ روز پیش - 10پستKarimi-Shab%2001%20Moharam%201393%20Alhadi-006.mp3, , 3.99 مگابایت, , 19 مشاهدات ... تو جان من هستی جانان من هستی. حاج محمود کریمی.
  79. شعر و نوشته هایم - مادرwww.5555a66s.blogfa.com/cat-9.aspx«داد معشوقه به عاشق پیغام// که کند مادر تو با من جنگ// مادر سنگ ‌دلت تا زنده‌است// شهد در کام من و توست ... گاهی اگر مایوس و حیرانم ببینی تنها امید جان من مادر تو هستی.
  80. مدح امام حسین علیه السلام (36) - سهیل عربwww.ghasemiyoon.ir/tag/مدح-امام-حسین-علیه-السلاماین گنج پر بهاست من ارزان نمی دهم. گر انتخاب ... جان می دهم بشوق وصال تو یا حسین ... مادری گفت "حسین جان" همه را بخشیدی ... عسلی، شاخه ی نبات هستی ...... حمید کریمی.
  81. قلعه سفید ممسنیmohamadhoosin.blogfa.com/عکس های بز. + نوشته شده در یکشنبه ششم بهمن 1392ساعت 13:26 توسط محمد حسین کریمی | ... خر مادر بگفتا ای پسر جان تو را من دوست دارم بهتر از جان. زبین این همه خرهای خوشگل یکی را ... من که می دانم که تا سرگرم بزم هستی ام. مرگ ویرانگر چه بی رحم و ...
  82. گاهی دلم برای خودم تنگ می شود...army44varan.blogfa.com/که تو روایت شده از عمق بهشت هستی. به وسعت تمام ... هفت سین من تویی،من فقط تو رو می خوام دلم امشب از ... جان سپر می سازم از بهر نبرد ... در یاد من. محمد کریمی نیا(واران).
  83. دانلود نوحه حضرت زهرا (س) از حاج محمود کریمی - دانلود نوحه و ...alieakbar.persianblog.ir/.../دانلود_نوحه_حضرت_زهرا_(س)_از_حاج_محمود_ک...دانلود 2 تا مولودی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) از حاج محمود کریمی و ... لینک دانلود ... تو لایق احترام هستی. تو لایق هر مقام هستی. من را تو نظر نمودی ای جان. والله چه با ...
  84. دیوان ابوسعید ابوالخیر - رباعیات - قسمت ششم - نوسخنwww.nosokhan.com/library/Topic/003Sهستی که ظهور می کند در همه شی. خواهی که بری به .... یا رب یا رب کریمی و غفاری ... ای دل بر دوست تحفه جز جان نبری. دردت چو ... من بی تو هزار شب به خون در خفتم. تو بی ...
  85. چه غم گر گنه کار و نامه سیاهم - استاد حاج غلامرضا سازگارnakhlemeysam.ir/page/che-gham-gar-gonahبه خاک کریمی رخ خود نهادم. که او بحر بی انتها ... هم از جان بر این آستان رخ نهادم. هم از دل بر این ... تو بالای بالا و من پست پستم. شهی کو گدا می پذیرد تو هستی. گدائی که ...
  86. مرکز مداحی و نوحه سرایی ایرانnoheh.blogfa.com/8909.aspx?p=2سلام من به آن که بر آب رسید ولی درون آب تصویر تو دید ... خیمه ها راغرق غم کرد جان من پر از الم کرد بوسه دستم دم به دم کرد .... همه هستی عباس از حسین است همه مستی عباس از حسین است ... رینگتون موبایل ویژه محرم با صدای کریمی«حسین، جان مادرت مرا هم ببر» · رینگتون موبایل ویژه شهادت امام حسین(ع) با صدای محمود کریمی · رینگتون ...
  87. اشعار مداحی حاج مهدی ایروانیmehdiirvani.blogfa.com/تنها حبیب برتو دو دفعه نداده جان. میمیرم از غم تو ،جان میدهی مرا. جوشد زخاک ... صورت من کبودتر از صورت مادر تو بود. چرا؟ دست عدو ..... تو هستی و به روزحرم شب نمی رسد. چشم کسی به ... اجرا شده توسط حاج محمود کریمی | شب اول محرم 1392 - چیذر. ای نگاهت ...
  88. اس ام اس عاشقانه | Bia2Love.Ir sms lovewww.bia2love.ir/نویسنده : کیان کریمی | تاریخ : 3:14 بعد از ظهر - پنجشنبه هفتم فروردین 1393. 2. به عشقت تا ته دنیا ... “عشق” آن است که اگر تو در سفر باشی ، من نمازم را شکسته بخوانم ! .... نفس باد صبا آفت جان خواهد شد / عید می‌آید و اجناس گران خواهد شد همسرت چند ...
  89. شب عاشورا شعر و روضه سال 1389 - مجمع یاس کبودyas135.com/fa/1390-10-01-12-53-06/603-amam-hossin۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سائل روضه هاتم چرا قسمتم حرم نمیشه عاشق کربلاتم پابوس تو بیام من چی میشه ... علی جان دو انگشت میان دو دستشو بگیر دستاشو باز کن امیرالمومنینه سه ... شد از وسط خیالت رو راحت کنیم حسین تو پسر علی هستی اشک از گوشه چشاش اومد ...... همه افلاک حقیر است به آن باب کریمی که به پایش کرم و جود فقیر است و از جاه ...
  90. دانلود شور کریمی شب اول محرم - - عکسwww.parsmonji.com/tag/دانلود-شور-کریمی-شب-اول-محرم/دانلود شور کریمی شب اول محرم - - ... حاج محمود کریمی شب اول محرم ۹۳ هیئت ثارالله (ع) · محرم آمد و شد موسم عزای حسین (ع) ... تو جان من هستی (شور و روضه) · روضه و مناجات.
  91. مذهبیون | دانلود مداحی | سخنرانی | روضهmazhabion.com/شعرخوانی بهر تو مردن ز هستی خوش تر است را با صدای سید جواد ذاکر می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید. Zaker ... اگه با اون چشم سیاهت یک نظری بر من فکنی دیوونه مهدی ...
  92. اخبار امروز : جلسه کامل شب اول محرم حاج محمود کریمی 1393new.ganj-music.ir/.../جلسه-کامل-شب-اول-محرم-حاج-محمود-کریمی-1393شب اول رسیده (زمینه). حاج محمد صمیمی : تو تمام آرزوهای منی (واحد). گوش کن یکی داره ناله می زنه (واحد). الا نوحو الا نوحو (تک). تو جان من هستی (شور و روضه). روضه و مناجات.
  93. (س) - فاطمه جان ببین اگه راه داره - محمود کریمی - آئین مستانwww.aein-mastan.rozblog.com/post/725۲۰ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این چند روزه گفت: عمو جان تا من زنده ام به علی نگو، نفس می کشم باید ... همین که تو هستی خوبه، علی می گفت: زهرا جان تا تو رو دارم کم ندارم، غم ندارم.
  94. Baktash Siawash | Facebookhttps://www.facebook.com/video.php?v=785866778124505Remove. Remove. Norieh Sadat. تو نمونه یک انسان کامل هستی بکتاش جان آرزوی من این است که مانند تو باشم ... Remove. Ali Ahmad Karimi. نماینده مردم افغانستان.
  95. 28 رجب/حرکت امام حسین(ع) از مدینه؛مقدمه حادثه کربلا - عقیقaghigh.ir/fa/news/.../28-رجبحرکت-امام-حسینع-از-مدینهمقدمه-حادثه-کربلا۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - صدای زنگ کاروان حسینی را با گوش جان می توانی بشنوی؛ کاروانی که در آن فرزند دختر رسول خدا(ص) ... تو همچون جان و روح من هستی، تو بزرگ اهل بیت من هستی. ... جشن عید غدیر با مداحی حاج محمود کریمی و حاج سید مجید بنی فاطمه+صوت.
  96. گزیده اشعار معاصر - پس لرزه های غزلsabzevar-sher.persianblog.ir/page/10000000000غزل من با تو هستم(۱) · عطر گندم(۱) ... آرش کریمی .... دریا خودش یک گله فرعون است٬ آفت به جان ایل افتاده! باور نکن٬ دعوای .... رادیو گفت و گفت و هیچ نگفت، قبلِ هر کَس، تو عشقِ من بودی. که چگونه جدا ..... تو هستی و همه ی درد شعر من این جاست؛. که با وجود ...
  97. دانلود مداحی محمود کریمی | جدید دانلود 93mexic.ir/2014/10/20/دانلود-کامل-مداحی-های-محمود-کریمی-در-سا/۲۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود مداحی محمود کریمی جدید, دانلود نوحه محمود کریمی فاطمیه 93, دانلود ... تو جان من هستی جانان من هستی (شور جدید) (مسجد الهادی) دانلود 2,65 600:13:35.
  98. دانلود - کم حرفیkamharfi.persianblog.ir/tag/دانلودمداح: حاج محمود کریمی. شب نهم محرم 91 ... سلام آقا فدای تو، غصه من غمای تو * درد و بلات برای من، دردسرام برای تو. سلام آقا فدای تو، ... زاده لیلایی و عالم بود مجنون تو * رهزن جان حسین و جان لیلایی علی. دیده یعقوب گر .... کجا هستی ای عمو عباس. مداح: حاج محمود ...
  99. شهرام ناظری - فرهنگ نیوزwww.farhangnews.ir/content/76899۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من فرزند کرد هستم که فارسی نمی دانم. اما به زبان کردی جان من به فدای تو که فارس هستی. اتفاقا این شعر مخالف قومیت هاست و می گوید جان من فدای تو ...
  100. علی کریمی: آرزوی من بازی در تیم‌های شمالی است/ شرایط مهیا ...www.khabaronline.ir/detail/334915/sport/premiere-league۶ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - علی کریمی با بیان اینکه بازی خوبی بود و من خیلی خوشحالم که دوباره به زادگاه پدری‌ام ... کریمی الان از خوشحالی رفتن رویانیان و بردن پرسپولیس تو حاشیه بعد از .... من هستی در ردیف ناصر محمدخانی و عابدزاده و مهدوی کیا، اما عزیز جان!