دانلود آهنگ جدید، فیلم و عکس، نرم افزار، جوک و اس ام اس

دانلود آهنگ جدید، دانلود نرم افزار، دانلود فیلم و عکس، جوک و اس ام اس جدید، فال روز، مدل لباس

دانلود آهنگ جدید، فیلم و عکس، نرم افزار، جوک و اس ام اس

دانلود آهنگ جدید، دانلود نرم افزار، دانلود فیلم و عکس، جوک و اس ام اس جدید، فال روز، مدل لباس

محمدرضا طاهری شعله بر دل مزن ازتنم ای جان مرو،بی من ای همسفر جانب میدان مرو

محمدرضا طاهری شعله بر دل مزن ازتنم ای جان مرو،بی من ای همسفر جانب میدان مرو

  1. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه نوحه مصیبت امام حسین محرم ...www.mazlomane.com/1, حمید علیمی, آه و وا ویلا از دل زهرا ، این دل تنگم عقده ها دارد. Alimi-Mazlomane.com ..... 146, محمدرضا طاهری, شعله بر دل مزن ازتنم ای جان مرو،بی من ای همسفر جانب میدان مرو.شما از این صفحه در 10/27/14 بازدید کردید.
  2. نوحه های خوانده شده توسط مداحان مشهور با نام نوحهwww.hodablog.net/sitefiles/obook/nowhehayebanam.htm15 حمید علیمی حسین جان ای آبروی دو عالم ، نگین سلیمان به حلقه خاتم ...... 146 محمدرضا طاهری شعله بر دل مزن ازتنم ای جان مرو،بی من ای همسفر جانب میدان مرو.شما از این صفحه در 10/27/14 بازدید کردید.
  3. تاپیک دانلود مداحی و نوحه ویژه محرم [بایگانی] - بهترین انجمن ...forum.behtarin.com › ... › متفرقه › معارف۱۶ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - سلام ای کعبه دلها (شیرازی) – لینک مستقیم ([Only registered and activated .... آمد به میدان ، علی اصغر در آغوشش Alimi-Mazlomane.com (16).mp3 ([Only ...... 146 محمدرضا طاهری شعله بر دل مزن ازتنم ای جان مرو،بی من ای همسفر جانب میدان ...
  4. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه - دانلود نوحه علم افتاده زمین ای ...www.tejaratgah.com/9e2c9c66c3fcde472dd6b06cfed5edc2-4.htmlخلاصه : ای کوکب آسمان ایمان : ای شیرزن نبرد و میدان : ای هم‏چو پدر فصیح و گویا ..... محمدرضا طاهری ... شعله بر دل مزن ازتنم ای جان مرو،بی من ای همسفر جانب میدان مرو.
  5. نوحه امام حسین - بوی سیبmerehossein.persianblog.ir/tag/نوحه_امام_حسینحسین جان ای آبروی دو عالم ، نگین سلیمان به حلقه خاتم. Alimi-Mazlomane.com ...... 146, محمدرضا طاهری, شعله بر دل مزن ازتنم ای جان مرو،بی من ای همسفر جانب میدان مرو.
  6. 156 مداحی ناب برای محرم-به تفکیک مداح و نمونه ی ابتدای شعر ...www.iran-forum.ir › ... › دانلود مداحی ، نوحه و مرثیه۱۳ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - محمدرضا طاهری شعله بر دل مزن ازتنم ای جان مرو،بی من ای همسفر جانب میدان مرو شما قادر به مشاهده لینک ها نمی باشید . باید ابتدا در گروه ایران فروم عضو ...
  7. دانلود - یا زهرا - Iran.Scyazahra.iran.sc/tag/دانلودمستند و فیلم : شامل 2 مستند 40 دقیقه ای خاک بی خاطره و نیلی ترین رخسار و .... حاج محمود کریمی-اینقده دلم می خواد زیر پاهات سر بزارم مگه من دل ندارم (غرل ... حاج محمود کریمی-خواهری با برادرش می گفت مزن آرامش مرا برهم (روضه) ... حاج محمود کریمی-شده ورد جان لبیک یاحسین (دودمه) ...... 8, حمید علیمی, حسین آمد به میدان ، علی اصغر در آغوشش.
  8. 25www.plus-sat15.org/thread67192-25.html۱۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - محمود کریمی لب به لب می زنی و شعله ، ولی زدگر می سوزی ، آب می گردی و بی بال و پری تو اگر می ... محمدرضا طاهری, خیمه ها گرم آه وزاری،سوی این میدان رهسپاری ... محمدرضا طاهری, شعله بر دل مزن ازتنم ای جان مرو،بی من ای همسفر جانب میدان مرو.
  9. ببین - از تو گفتن و از تو نوشتن8b8.blogfa.com/author-8b8.aspxآنچه کردی با دل من با دل دیگر مکن شب گذشت و .... برایت آرزو می کنم که دوام بیاوری در رکود، بی تفاوتی و ناپاکی روزگار ...... پرواز را به جانب خورشید ... نوری ست شعله ای ست ...... اشتباه از شما نبود! تقصیر من هم نبود! به جان مادرم خودکشی هم نبود زنگ که زدم ...... از تنم بر ندار. ...... برشو از گرمابه و گلخن مرو جامه کن دربنگر آن نقش و نگار
  10. اشعار روز عاشورا - وداع - آموزش مداحی و اشعار مذهبیmahdivahidi.ir/cat/170/0/روز%20عاشورا.htmسفر بدون تو ای یار و یاورم سخت است ... ما با هم آمدیم و تو بی همسفر ، مرو ... میدان جنگ می روی و بی سپر ، مرو ... آتش به جان مزن تو از این بیشتر ، مرو ... باشد نگاه تو به من اما دلت کجاست؟ ... آنقدر دل به چشم تو دادم که از تنم .... قلب ز شعله دل خورش آتش گرفته است ..... محمد سهرابی ...... شبانه جانب کوفه سر تو را ببرد ..... آقای محمدضا طاهری.
  11. 91/05/01 - 91/05/31 - آرشیو موسیقی ملی ایران ( آواز سنتی )www.iranvocals.blogfa.com/9105.aspxبرچسب‌ها: دانلود, استاد غلامحسین بنان, آرشیو موسیقی, محمد علی ... برپا بود و هیچ ممانعتی از جانب اصحاب خشونت خواه مدافع ارزش ها در میان نمی آمد. .... غم‌ناک نباید بود از طعنِ حسود ای دل شاید که چو وابینی خیرِ تو در این باشد (حافظ) .... همدردی من و دوستانم را بپذیرید و بدانید تنهاتان نمی گذاریم. ... ای جان جان بی من مرو ...... ای مه مزن از مژه سوزن.
  12. دی ۸٥ - آهــــــو خـــانـــومahookhanom.persianblog.ir/1385/10/۳۰ دی ۱۳۸۵ ه‍.ش. - جانب عاشق نگه ای تازه گل از این بیشتر کن بیشتر کن بیشتر کن مرغ بیدل ... دل بستی برجنبش من دادی بر گردش من متاع جان طاقت و توان در راه تو ...
  13. سومین خورشیدsevomin-khorshid.blogfa.com/author-sevomin-khorshid.aspx?p=3خواهم سرو روان و جان دهم در ره تو تا بگویند که ماییم فداکار حسین. - در کلاس ... دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم ... ای ذبیح کربلا، جان‌ها فدای حج تو ای که خود را در منای عشق، قربان می‌کنی ..... حاج محمد طاهری سال 86 ...... ذبیح عاشورا تنها مرو میدان ..... افسوس که شد همسفر قاتل عباس از علقمه تا شام بلا خواهر عباس.
  14. زیباترین اشعاری که تا حالا خوندید [بایگانی] - صفحه 6 - ...gtalk.ir/archive/index.php/t-169248-p-6.html۲۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بر تیــــر جفــــای او دل خستـــه من همــواره نشانــــه بــود و می دانستم ... و صدا در داد ای سبدهاتان پر خواب سیب آوردم سیب سرخ خورشید ... روی پل دخترکی بی پاست دب اکبر را بر گردن او خواهم آویخت .... پروانه‌ای از شعله ما داغ ندارد .... تفاوت در بنی انس و بنی جان - معیّن گشت در دیدن ندیدن ...... جانب ره بازگرد یاوه مرو خیر خیر
  15. سری دوم دانلود مجموعه بهترین مداحی های ماه محرم - سـه ... - پرسیارporsyar.com/detail/161444/article/2محمدرضا طاهری, آه و واویلا واویلا،طفل جانباز مجتبائی ، با تب آهم آشنایی, ... محمدرضا طاهری, شعله بر دل مزن ازتنم ای جان مرو،بی من ای همسفر جانب میدان مرو ...
  16. سری دوم دانلود مجموعه بهترین مداحی های ماه محرم - سـه علی سـه ...porsyar.com/detail/1206647/article/5محمدرضا طاهری, شعله ور شده خیمه های تو پابه پای دل زینب،در سکوت شب ... ... محمدرضا طاهری. شعله بر دل مزن ازتنم ای جان مرو،بی من ای همسفر جانب میدان مرو.
  17. آبان 1392 - محرم 92 - Blogfamuharram1392.blogfa.com/1392/08۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اکبر رود ای اهل حرم جانب میدان ، خدا زینب(س) چه سازد ... 1- سزاوار است که حال دوستان آل محمد صل الله علیه و آله در دهه اول محرم تغییر نموده و در دل و سیماى ...
  18. بانک اشعار مذهبی حرم شاه -هر روز ، به روز می شود - آرشیو 1391www.harame-shah.rozblog.com/Archive/1391بسوز ای دل، بزن شراره که شعله خیزد زسنگ خاره بریز ای اشک، به رخ هماره که تازه گشته ... زائرین قبر من، دست خدا همراهتان می روید امّا در این جا مانده سوز و آهتان از مزار بی چراغ و ..... الله علیها-مرثیه کن نظر بر من و بر چشم ترم مادر جان جان زینب مرو, 1391/12/26, 58, 0 ...... حاج محمدرضا طاهری-مراسم دعای توسل و حدیث کساء در حرم امام رضا (ع) ۱۳۹۱ ...
  19. ساخت کد آهنگ - شعرِشاعر - بلاگفاsebteyn.blogfa.com/author-sebteyn.aspx?p=3۲۱ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اجر پیغمبر ادا با شعله های کینه شد .... ای جان من هرچند دیگر نیمه جانی ... بی من مشوای مادرآب ـ آسمانی .... اشعار ولادت حضرت زینب کبری(س) - محمد فردوسی .... سلام جانب او دادم و به جای جواب ... پس مزن یار مسیحا دل بیمار مرا ..... گردراین ماه عزا همسفر غم باشی .... اشعار شب تاسوعا – روضه حضرت عباس(ع) - زهره اخوان طاهری.
  20. رادیو هفت [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ایرانwww.daneshju.ir/forum/sitemap/t-145026.html۱۲ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 100+پست - ‏7 نویسندهحالا خوبه ، لبخندش را می گویم و من هروقت که می بینم به دندان کشیده ... اما انگار این دل عاشق فقط برای لیلی است و این افسانه خواب آلوده لیلی بود ... عاشقی بهتره اون لحظه ای که بدونه عاشقشی ..... امشب شب فردوسی است که جان ما بود درجهان، چشم ما بود بی چشم و غرور ما ..... ای شعله که خشک و تر نمی دانی ... مجهول مرو با تو نرو
  21. اشعار زیبا - نسخه قابل چاپ - جامعه مجازی دانشگاه پیام نورwww.pnuforums.ir/printthread.php?tid=25433۱۲ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - بودی ، گفتم به دل بی کم و بیش ..... پرده ام بی جان است . ...... تو در من شعله می گیری، من آتش می شوم در تو ... تویی شمع شب من تویی همسفر من .... تیر غم را با نگاهی اتشین *** جانب روح وروانم می کنی بی .... از نظر عوام، آزادی یعنی میدان، و قفس یعنی خانه امن . ...... ای گل پی هر خس مرو, در خلوت هر کس مرو ...... شعراز امیر طاهری
  22. ادبی-فرهنگی-مذهبیferdosesokhan.persianblog.ir/1392/7/۲۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خدایا در دل های ما جز عشق خدت چیزی نکار و بر تن و جان ما جز لطف و رحمت خود .... 1ـ ای عارفان،خدا را شاهد می گیرم که اختیار دلم از دستم خارج می شود و من ... اکنون به شهر مرو بیا تا تنش را زیر خاک ببینی . .... سپید من وزن عروضی ندارد 2 ـ شعر من بی ارزش شد ، وزن می‌گیرد کنایه از ...... رویت زبرق ناگهان یک شعله زد آتش فشان.
  23. حضرت علی اصغر(علیه السلام) - ذاکرین ریzakerinerey.ir/?feed=rss2&tag=نوحهآقای جهانی منش ۰۹۳۷۰۱۸۸۳۳۸ ( محدوده میدان معلم) ... و گر نه بر دل مجنون قرار بی معناست .... جان نتوانم از غمت، ثانیه ای به در کنم ... امام رضا علیه السلام:حَدَّثَنَا جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ مَسْرُورٍ رَحِمَهُ اللَّهُ قَالَ حَدَّثَنَا الْحُسَیْنُ بْنُ ...... تا بالاخره به جانب آشیان قدس پرواز نمود علیا مخدره زینب خاتون خواهر امام (علیه السلام) در ...... مرو به دامن بیگانگان، ظفر از من
  24. [PDF]ﻧﻮﯾﺴﯽ رﺿﻮی ﺳﻮﻣﯿﻦ ﺟﺸﻨﻮارۀ ﺳﻔﺮﻧﺎﻣﻪ - پرتال جشنواره سراسری عکس ...www.akserazavi.ir/uploads/2/CMS/user/file/2/دخیل%20عشق.pdfای را ﻣﯽ. ﺑﯿﻨﻢ ﮐﻪ ﺑﺮاﯾﻢ ﺗـﺎزﮔﯽ دارد . ﮔﺮدﺑـﺎدی. ﮐﻮﭼﮏ، ﺑﯽ. رﻣﻖ و از ﭘﺎ اﻓﺘﺎده، ﺧﻮد را ﺑﻪ ﭘﺎی ﮐﻮﻫﻬﺎی .... ﮐﻠﻨﻞ ﻣﺤﻤﺪ ﺗﻘﯽ ﺧﺎن ﭘﺴﯿﺎن ﺗﺒﺮﯾﺰی . اوﻟﯿﻦ ﺧﻠﺒﺎن اﯾﺮاﻧﯽ ﺑﺮاﯾﺶ ﻓﺎﺗﺤﻪ. ای ﻣﯽ. ﺧﻮاﻧﯿﻢ و ﻋﮑﺲ ﺑﻪ ﯾﺎدﮔﺎری ﻣـﯽ ..... ﺑﯽ. ﺧﻮد و ﺑﯽ. ﻫﻮا رﺷﺘﻪ اﺷﮏ ﻣﻦ ﻫﻢ ﺑﺎز ﺷﺪ . آﯾﺎ از ﺳﺮ ﻫﻢ دردی ﺑﺎ او ﺑـﻮد؟ ﯾـﺎ دﻟـﻢ ﺑـﺮای. ﺧﻮدم و ﺣﺎﺟﺖ ﺧﻮدم ﺳﻮﺧﺘﻪ ﺑﻮد؟ ...... ﻣﺮو اﺳﺖ . اﺳﺘﺎد رادﻣﻨﺶ. در ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﻣﻨﺰﻟﮕﺎه را ﺑﻪ ﻃﺮف ﭘﺎﺗﺮول ﺗﺮک ﻣـﯽ. ﮐﻨـﺪ ﮔﻔـﺖ. «: اﺳـﺘﺎد.
  25. You searched for نماز - صفحه 13 از 75 - رهبران شیعهwww.shia-leaders.com/page/13/?s=نماز&x=10&y=13وی در خصوص علت حضورش در عرصه انتخابات یازدهم نیز گفت: من بعد از دوره هشت ..... اینک که اصرار داری و نمی پذیری می گویم؛ به خدایی که محمد ـ صلّی الله علیه و آله ... «إنَّ اللهَ یَرزقُ مَن یشاءُ بِغَیرِ حِسابٍ؛ خدای متعال هرکس را بخواهد روزیِ بی حساب می بخشد». ...... حسن آمد که ای مادر پیش از اینکه جان از تنم بیرون رود با من سخنگوی (کلمنی قبل ان ...
  26. پایگاه جامع عاشورا - غلام رقیه ( ریحانه کربلا)www.mobin1333.blogfa.com/author/mobin1333?p=1۷ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - من رضاعباسی تفرشی نوکرارباب ومخلص اهل بیت هستم . هدف از راه ... امشب بگیر دست من بی سواد را ... قلبم شکست دست دلم را خدا گرفت ... شمیم ذکر محمد(ص) صفای جان و جهان .... به جای تیغ جهالت، به عشق میدان داد .... ای صاحب عزا جان به فدای تو کجایی ... وقتش رسیده جان برود از تنم حسین ..... حال که آمده ای از برِ من زود مرو.
  27. پیشنهاداتiftribune.es/comments.asp@id=19&pass=30او که دل میداد به عاشقی او بگفت این بر من ای یار ... تا نگیریش مزده عشق بر شود از تو ای جان ... بردارند من همیشه از تصویب جنایت سیاسی بیزار هستم ولی از اینکه این قتل بی ..... رنگ شعله رو دوباره پوشید ...... رفتن به جماعتی که در خور یاد تو در ابقای راه محمد و پیروانش نیست بر تو صلاح نیست ...... مرو بر سپهری که می تپد به راه
  28. بهترین های اینترنت - دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل ...sms91.niloblog.com/tag/نه+۱۷ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - گر رود دیده و عقل و خرد و جان تو مرو که مرا دیدن تو ... پیامبر شب های دلتنگی ام باش که من بی اعجاز ، تو را مومنم ! ..... پارچه رو که توسط شعله آتیش گرفته زیر پاشون خاموش میکنن ...... ای دل نگفتمت مرو از راه عاشقی ، رفتی؟ ..... همسر با وفایم من برای همسفر شدن با تو، از تمام دلبستگی‌هایم گذشتم. ...... انگار میدان است…
  29. مهر 1392 - درهم و برهمmahmoudalipour1965.blogfa.com/1392/07هیچ کس چیزى را در دل پنهان نداشت، جز این که در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او ... حق زبان، دور داشتن آن از زشت گویى، عادت دادنش به خیر و خوبى، ترک گفتار بى ... یُعَذِّبُ اللّه اللِّسانَ بِعَذابٍ لا یُعَذِّبُ بِهِ شَیئا مِنَ الجَوارِ حِ، فَیَقولُ: اَى رَبِّ، عَذَّبتَنى ...... میدان های مین قلاویزان به سمت آسمان ها بال گشود و محمد درگاهی را بمب های خوشه ای ... برخیز همسفر.
  30. ژوئیه | 2009 | Aleborzma's Blog | Page 36aleborzma.wordpress.com/2009/07/page/36/۱۳ تیر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - ۱۱ تیر، ۱۳۸۸: ابهام در حمله به کوی دانشگاه * ۱۱ تیر، ۱۳۸۸: محمد ..... از سحنان آیت الله علی خامنه ای، رهبر و ولی فقیه مطلق در جمهوری اسلامی در ...... و از دل و جان مرید وزیر صوفی مشرب خود حاج میرزا آغاسی بود بیشتر به صوفیگری تعلق خاطر داشت . ... کشی به سرخس و مرو ، وزارت سپهسالار و شروع آشنائی ایران با تمدن غرب ...
  31. باز این چه نوحه و چه عزا وچه ماتم استwww.plus-sat43.org/showthread.php?t=67192&p=232074محمود کریمی لب به لب می زنی و شعله ، ولی زدگر می سوزی ، آب می گردی و بی بال و پری ... محمدرضا طاهری, شعله بر دل مزن ازتنم ای جان مرو،بی من ای همسفر جانب میدان مرو.
  32. ((((( باز این چه نوحه و چه عزا وچه ماتم است ))))) - صفحه 25 - ...www.plus-sat61.org/thread67192-25.html۲۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - Size : 1433 Kb. محمود کریمی, باز دلهای عاشقهای حسینی بی تابه ، باز دوباره ماه غم و عزای اربابه ..... محمدرضا طاهری, خیمه ها گرم آه وزاری،سوی این میدان رهسپاری ... محمدرضا طاهری, شعله بر دل مزن ازتنم ای جان مرو،بی من ای همسفر جانب میدان مرو.
  33. 25www.plus-sat57.org/thread67192-25.html۱۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - محمود کریمی, دخترش رفته از هوش، خواهرش بی جان شد. Karimi-Mazlomane.com (9).mp3 .... محمدرضا طاهری, خیمه ها گرم آه وزاری،سوی این میدان رهسپاری ... محمدرضا طاهری, شعله بر دل مزن ازتنم ای جان مرو،بی من ای همسفر جانب میدان مرو.
  34. 25 - پلاس ستwww.plus-sat59.org/thread67192-25.html۱۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - محمود کریمی لب به لب می زنی و شعله ، ولی زدگر می سوزی ، آب می گردی و بی بال و پری تو اگر می ... محمدرضا طاهری, خیمه ها گرم آه وزاری،سوی این میدان رهسپاری ... محمدرضا طاهری, شعله بر دل مزن ازتنم ای جان مرو،بی من ای همسفر جانب میدان مرو.
  35. 25 - پلاس ستwww.plus-sat44.org/thread67192-25.htmlمحمود کریمی لب به لب می زنی و شعله ، ولی زدگر می سوزی ، آب می گردی و بی بال و پری ... محمدرضا طاهری, شعله بر دل مزن ازتنم ای جان مرو،بی من ای همسفر جانب میدان مرو.