دانلود آهنگ جدید، فیلم و عکس، نرم افزار، جوک و اس ام اس

دانلود آهنگ جدید، دانلود نرم افزار، دانلود فیلم و عکس، جوک و اس ام اس جدید، فال روز، مدل لباس

دانلود آهنگ جدید، فیلم و عکس، نرم افزار، جوک و اس ام اس

دانلود آهنگ جدید، دانلود نرم افزار، دانلود فیلم و عکس، جوک و اس ام اس جدید، فال روز، مدل لباس

محمود کریمی نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را ، به کنار لب خشک تو شده ساحل من

محمود کریمی نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را ، به کنار لب خشک تو شده ساحل من

  1. محرم (محمود کریمی) - نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را، به ...bachehayeghalam.ir/audio/.../محرم-محمود-کریمی-نوح-کو-تا-که-بیاید-ن...۷ دی ۱۳۸۷ ه‍.ش. - سوریه دارای چهار سازمان اطلاعاتی عمده است که بطور مستقیم تحت نظارت رئیس .... نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را، به کنار لب خشک تو شده ساحل من.
  2. نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را به کنار لب خشک تو شده ...www.asr-entezar.ir/.../tag/نوح-کو-تا-که-بیاید-نگرد-طوفان-را-به-کنار۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را به کنار لب خشک تو شده ساحل من | عصر انتظار . ... امروز مداحی های محرم سال ۱۳۸۶ از حاج محمود کریمی را قرار می دهیم .
  3. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه نوحه مصیبت امام حسین محرم ...www.mazlomane.com/گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد .... 90, محمود کریمی, نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را ، به کنار لب خشک تو شده ساحل من.شما از این صفحه در 10/27/14 بازدید کردید.
  4. محمود کریمی-نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را ، به کنار لب ...patoghmanoto.ir/Thread-محمود-کریمی-نوح-کو-تا-که-بیاید-نگرد-طوفا...محمود کریمی-نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را ، به کنار لب خشک تو شده ساحل من. انجمن پاتوق من و تو در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است.
  5. نوحه های خوانده شده توسط مداحان مشهور با نام نوحهwww.hodablog.net/sitefiles/obook/nowhehayebanam.htmنوحه های مداحان مشهور با نام نوحه ها را باکلیک روی لینکهای پیوست مطلب دریافت ..... 68 محمود کریمی تو دل بارون ، زیارتنامه می خونه دل مجنون ، به لب اذن دخوله تا توی ایون .... 90 محمود کریمی نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را ، به کنار لب خشک تو شده ساحل من.شما از این صفحه در 10/27/14 بازدید کردید.
  6. دانلود نوحه و مداحی..... - حسینیانhosseinian.persianblog.ir/post/3۷ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - BGH.ir).mp3. محرم (محمود کریمی) - نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را، به کنار لب خشک تو شده ساحل من [880 کلیک] لینک مستقیم دانلود: ...
  7. حاج محمودکریمی - نوای الزهرا - Rozblog.Comnavayealzahra.rzb.ir/cat/2/mahmodkarimyکلیپ طراحی شده به مناسبت فرا رسیدن ماه غم -- محـــــــرم, 0, 8, heyat ..... 90, محمود کریمی, نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را ، به کنار لب خشک تو شده ساحل من ... 98, محمود کریمی, آواره میشه، قدر سایه پرچم عشقتو میدونه ، قلب من تا به همیشه زیر سایه خیر و ...
  8. خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست - گلچین مداحی محرم (4)bekhabar313.blogfa.com/post-803.aspx2. نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را، به کنار لب خشک تو شده ساحل من. محرم (محمود کریمی). 3. گل رشیدم علی اکبر، لاله مستم علی اکبرم، حاصل عمرم علی اکبرم، عصای ...
  9. کشکول - دانلود عزاداری امام حسین (ع) کریمی و خلجtaskhiri8.blogfa.com/post-322.aspxمحرم (محمود کریمی) - وقتی دل آواره میشه، قدر سایه پرچم عشقتو می دونه، قلب من تا به ... محرم (محمود کریمی) - نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را، به کنار لب خشک تو شده ...
  10. دانلود مجموعه بهترین مداحی ها - جدیدyjd.ir/دانلود-مجموعه-بهترین-مداحی-ها.html۱ روز پیش - yjd.irسامانه ارسال پیامک ایده پیام با امکانات منحصر به فرد: - تعرفه ارسال .... محمود کریمی, تو دل بارون ، زیارتنامه می خونه دل مجنون ، به لب اذن دخوله تا ... محمود کریمی, نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را ، به کنار لب خشک تو شده ساحل من ...
  11. دانلود مداحی محمود کریمی .منصور ارضی.مهدی سلحشور.بنی فاطمه ...saman16000.persianblog.ir/post/2/... دانلود: http://bachehayeghalam.ir/media/sound/karimi160(www.BGH.ir).mp3. محرم (محمود کریمی) - نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را، به کنار لب خشک تو شده ساحل ...
  12. نوحه امام حسین - بوی سیبmerehossein.persianblog.ir/tag/نوحه_امام_حسین156 نوحه محرم ... از حرم تا به حرم از اباالفضل و حسین ، اسم اینجای قشنگ. دانلود .... گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد ..... 90, محمود کریمی, نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را ، به کنار لب خشک تو شده ساحل من.
  13. شه زادگان عالم هستی غلام تو - محرمwww.alw72.blogfa.com/tag/محرمشه زادگان عالم هستی غلام تو - محرم - امیری حسین و نعم الامیر. ... حاج علی انسانی · حاج محمود کریمی · حاج حیدر توکل · حاج علی اکبر لطیفیان · خادم هیئت بین الحرمین(تهران) · شیعه ... ارسال به ایمیل نویسنده:alirezafathi168@yahoo.com ..... تا که تو می رسی کنار علی ...... نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را. که کنار لب خشک تو شده ساحل من.
  14. شه زادگان عالم هستی غلام تو - حضرت علی اکبرwww.alw72.blogfa.com/tag/حضرت-علی-اکبررو به روی تو نهم بلکه دل آرام شود. چه کنم هر چه کنم حل نشود مشگل من. نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را. که کنار لب خشک تو شده ساحل من. بهر قتلم دگر این نیزه و ...
  15. هفته اوّل آذر 1390 - مداحی,شعر,آموزش مداحی,شعر مذهبی,سبکboyepirahanehoseyn.blogfa.com/1390/09/1تا حشر هم به این قسمت گریه می کنیم. ای راز دار فاطمه ... بر عرش سبز دست نبی تا که جا گرفت ..... نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را که کنار لب خشک تو شده ساحل من
  16. حاج محمود کریمی / دانلود مداحی - دانلودصوتی حرم آواره شده محمود ...www.tejaratgah.com/5e93eab288283435bb0d57fae9987234-8.htmlشما اینجا هستید: خانه » بانک صوت و فیلم » حاج محمود کریمی / دانلود مداحی محرم ۱۳۸۶ ... نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را به کنار لب خشک تو شده ساحل من (واحد).
  17. محله مهدیه (یاقوت آسمانی) - دانلود مداحیmahdiye.blogfa.com/post-9.aspx... دانلود: http://bachehayeghalam.ir/media/sound/karimi160(www.BGH.ir).mp3 محرم (محمود کریمی) - نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را، به کنار لب خشک تو شده ساحل ...
  18. علوم جغرافیاwww.irangeography.blogfa.com/پس مـــــــرا منّت استاد بود که به تعلیم من استاد ، اِستاد ... محرم (محمود کریمی) - نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را، به کنار لب خشک تو شده ساحل من [733 کلیک]
  19. رجعت‏ سبز - یا زهراyazahra.iran.sc/user-admin.phpدستانمان را می گشاییم تا به شبنم پیشانی تو وضو سازیم و سر می ساییم بر ... آقای من، عزیز من در انتظار تو ماندن، همه را به تنگ آورده و لحظه دیدارت رؤیایی بزرگ ...... 90, محمود کریمی, نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را ، به کنار لب خشک تو شده ساحل من.
  20. آذر 1388 - اشعار محرم و صفر - blogfa.com8809.blogfa.com/8809.aspxنجمه کو تا که ببیند چه تماشا دارم. عالم امروز به کام است که .... اشعار مرثیه و نوحه خوانی حاج محمود کریمی -شب سوم 1388 ... وقتی کنار جسم کفن پوشم آمدید گریه کنید و ندبه که ای بی کفن حسین .... پر از گلای بی تابی شده جزیره دل من چقدر از این همه طوفان که بی کرونه ساحل من ... صدای العطش مگه به گوشتون نمیرسه از لب خشک سر جدا محرمه محرمه.
  21. دی 1387 - یا ابا صالح المهدی - blogfa.comgolekhoshbo.blogfa.com/8710.aspx۱۴ دی ۱۳۸۷ ه‍.ش. - مجموعه ای از بهترین نوحه های حاج محمود کریمی در محرم سال 86 . ... نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را، به کنار لب خشک تو شده ساحل من [362 کلیک].
  22. بچه شیعه - علقــــــــــمهsjavadr.blogfa.com/1388/09۳۰ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - دانلود مراسم شب اول و دوم محرم 88 ،حاج محمود کریمی مسجد الهادی ..... نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را، به کنار لب خشک تو شده ساحل من [2544 کلیک]
  23. دی ۸٩ - بانک اشعار و نثر ادبی عاشوراییashoora.persianblog.ir/1389/10/۳۰ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - رو به روی تو نهم بلکه دل آرام شود چه کنم هر چه کنم حل نشود مشگل من نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را که کنار لب خشک تو شده ساحل من بهر قتلم دگر ...
  24. دیوان شمس تبریزیwww.moridemolana.com/new_page_14.htmولیک آن را که طوفان بلا برد فروشد گر چه من فریاد کردم. مگر از قعر طوفانش ... چو با نه کس بیاید بشمری ده ده تو نه بود از ده یکی کم ... نه تو پیدا نه من پیدا نه آن دم نه آن دندان که لب را می گزیدم. منم انبار ...... تا با تو قرین شده ست جانم هر جا که روم به گلستانم ..... چوب خشک جسم ما را کو به مانند عصاست در کف موسی عشقش معجز ثعبان کنیم.
  25. شب هفتم شعرحضرت علی اصغر87 - مجمع یاس کبودyas135.com/fa/ahaar-montahkab/408-----87۲۲ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تا کلامی گوید ساقی از راه رسید باز هم مشک پر آب ... زیر یک خیمه تفتیده ی خشک کودکانی جمع اند ... دلتان قرص خیال همگی راحت باد غم مبادا که به دل راه دهید ... خواست تشویش بیاید به سراغش اما غم به خود راه نداد گفت این بار علی سیراب است ... زیر لب با خود گفت پس علی کو چه شده .... کوچ مکن من خودم از تو پرستوترم.
  26. هیئت بین الحرمین رهروان راه حسین (ع) - مداحی1www.baheyat.blogfa.com/post-61.aspx۲۸ مهر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - شهادت امام موسی کاظم(ع) (محمود کریمی) - من و توسل به صحن و سرای موسی ابن .... نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را، به کنار لب خشک تو شده ساحل من ...
  27. آذر 1389 - آئینه دار عشقrazmandezaker.blogfa.com/1389/09آئینه دار عشق - به نیابت از مرحوم حاج عباسعلی حاجتمند سه صلوات تقدیم آقایمان امام رضا (ع) می کنیم - آئینه دار ... Play, حسین سیب سرخی, وای شنه لب حسین من ـ 2793.02kb ... Play, حاج محمود کریمی, نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را؟ .... آخر لبان خشک و ترت درد میکند .... 1, ملک وجود گم شده در جست و جوی تو (شام غریبان), 4,527, 0:25:43.
  28. [PDF]دیوان حافظwww.persia.ru/files/hafez.pdf2. ﻏﺰل. 1. اﻻ ﻳﺎ اﻳﻬﺎ اﻟﺴﺎﻗﻲ ادر ﻛﺎﺳﺎ و ﻧﺎوﻟﻬﺎ. ﻛﻪ ﻋﺸﻖ آﺳﺎن ﻧﻤﻮد اول وﻟﻲ اﻓﺘﺎد ﻣﺸﻜﻞ. ﻫﺎ. ﺑﻪ ﺑﻮی ﻧﺎﻓﻪ. ای ﻛﺎﺧﺮ ﺻﺒﺎ ... ﮔﺮ ﺗﻮ ﻧﻤﻲ. ﭘﺴﻨﺪی ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻛﻦ ﻗﻀﺎ را. آن ﺗﻠﺦ وش ﻛﻪ ﺻﻮﻓﻲ ام اﻟﺨﺒﺎﺛﺶ ﺧﻮاﻧﺪ. اﺷﻬﻲ ﻟﻨﺎ و اﺣﻠﻲ ﻣﻦ ﻗﺒﻠﻪ اﻟﻌﺬارا ..... زﻟﻒ آﺷﻔﺘﻪ و ﺧﻮی ﻛﺮده و ﺧﻨﺪان ﻟﺐ و ﻣﺴﺖ ... ﺳﺮﺷﻚ ﻣﻦ ﻛﻪ ز ﻃﻮﻓﺎن ﻧﻮح دﺳﺖ ﺑﺮد .... در ﻛﻌﺒﻪ ﻛﻮی ﺗﻮ ﻫﺮ آن ﻛﺲ ﻛﻪ ﺑﻴﺎﻳﺪ ..... ﺗﺎ ﺧﻮاب ﺧﻮش ﻛﻪ را ﺑﺮد اﻧﺪر ﻛﻨﺎر دوﺳﺖ ...... ﻛﻮ ﻛﺮﻳﻤﻲ ﻛﻪ ز ﺑﺰم ﻃﺮﺑﺶ ﻏﻤﺰده.
  29. حضرت امام حسین (ع)- مدح - سهیل عربwww.ghasemiyoon.ir/category/31با تشکر از برادر بزرگوار علی حسنی برای ارسال این شعر به. سهیل عرب ... او که مثل من هزاران دربه در دارد، رفیق! این محال است ... هر کجا می نگرم نام تو بر لب جاری ست.
  30. حسین عباسیانhoseinabbasian.blogfa.com/کارم که تمام می شد هزار کیلومتر راه رابرمی گشتم تا برسم به اتاق. {خاطره:حدود ..... دگر نه من،که من ِ من بدل شده به من تو. نه من فقط...که بخیزد تمام موی تن من. به احترام ...
  31. اشعار مسیر کوفه تا شام - آموزش مداحی و اشعار مذهبیmahdivahidi.ir/posts/archive.php?pmonth=8&pyear=1392اشعار مسیر کوفه تا شام - آموزش تخصصی اصول و فنون و اخلاق مداحی به همراه زیباترین اشعار در مدح اهل ... نوحه. (به سبک حاج ناظم ). بنی اسد از دیده خون ببارید برای من یک بوریا بیارید ..... اجرا شده توسط حاج محمود کریمی ..... که سامان بگیرم سرت کو؟ سرت کو؟ به دامان بگیرم سراغ سرت را من از آسمان و ..... به لب خشک تو دق می‌کنم از غصه اگر
  32. دلنوشته هایم با تو ( شعر و متن عاشقانه )tavab1.persianblog.ir/1392/12/۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - *سلام علی نوح فی العالمین (آیه 79 سوره صافات) ... تو ، چشات مثل یه نقاشیه که تو بچگی میشه کشید .... نوای عشق شیرینم ، رود از کو به کو امشب ... فکر نکن تو شعر من اسم تو نیست ، رمز شده ... حتماً زیاد خشک و مقدّس مآب نیست ...... امر کن تا بر لب سرخ تو عاشق تر شوم .... و شن گرم کنار ساحل پیکرش را گور است ... من ...
  33. جملات زیبا - رد پای دریاboghcheterme.persianblog.ir/tag/جملات_زیبا«غیبت» به معنای «حاضرنبودن»، تهمت ناروائی است که به تو زده اند. و آنان که بر .... پس هر که سخت و خشک است، مرگش نزدیک شده وهرکه نرم و انعطاف پذیر. ، سرشار از ...
  34. هفته چهارم مهر 1389 - شــــــعر و مدح ائـــــمه اطـــــهار - Blogfawww.raz313.blogfa.com/89074.aspx+ نوشته شده در سه شنبه بیست و هفتم مهر 1389ساعت 20:46 توسط علیرضا ... نوحه ی دسته ی فرشته های عرش آه و واویلتای حضرت زهراس ... دوباره تشنه ی نفس کشیدن تو هوای مشهد و صحن و سراشم من .... تو کریمی تو جوادی بـه ... دارم به لب ثنای تو یا حضرت جواد .... کربلا کجا بودید تا که بیاید بال بزنید ... من کنار هر دو گل زدم به سینه و سرم
  35. دفتر میهمان - روستای خان آبادkhanabadd.com/comments.aspکشاورز قدیم : با سلام،‌ مطابق نظرات داده شده معلوم شد که به نمونه بودن چه کسی ایراد ... تعصب بیجا به خرج ندید همین که دو تا از باغدارهای روستایمان تو این جشنواره به ... تو همان خدایی ... اما من ... مگذار که از دست بروم عزیز دلم ... من امیدم به توست . ..... زخاک-به سینه ای فراخ گفت-به ریشه است و تو ,که ریشه ات کنار من لمیده بود. ...... ساحل: سلام.
  36. خرداد 1391 - در پیرامون رباعیmehdisohraab.blogfa.com/1391/03شادروان محمد ناصر نصیب در کنار غزل ها و سروده های گوناگون سیاسی- اجتماعی و اخلاقی، در ..... و کلمات قافیه (و احیانا ردیف) آن نیز، در مصراعهای اول و سوم یا دوم و سوم بیاید و ...... گر خضر به من بی تو دهد آب حیات کافر باشم که بی تو لب تر نکنم ...... در سینه ی من هزار و یکشب درد است. ایلات کجا و شهر؟ کو تا آجر؟ در ذهن نمی رسید تنها آجر،
  37. 90/02/01 - 90/02/31 - نوشته های پرتو نادریpartawnaderi.blogfa.com/9002.aspxهمانگونه که مار را هرچند پرورش دهی چون به خشم آید ، دندان های زهر آگین در اندام تو فرو کند ..... البته این اعداد می تواند تغیر کنند برای آن که من دریک دید کلی به این نتیجه ...... داد و آن ها را صدا زد تا از مغاره های شان بیرون بیایند و آن گاه به آن ها نشان داد که چگونه می ...... سفر در توفان محمود فارانی همین سالها سروده شده اند شعر های علامه سید اسماعیل ...
  38. گزیده متون فارسیwww.motoonefarsi.blogfa.com/تحقیق و پژوهش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به جرات میتوان گفت که همه ... مثل مطالعه آینده نگر مطالعه دوسویه کور یا مطالعه تصادفی شده ..... هم‌ چنین می ‌توانیم همه متن را به دقت بخوانیم، سپس آن را کنار گذاشته، خلاصه آن را به ...... تا رساند تو را به فرّ و بها حکم خیر الامور اوسطها (هفت اورنگ جامی) ...... به بهانه های ساده خوشبختی خود می نگرد
  39. حافظ [آرشیو] - P30World Forums - انجمن های تخصصی پی سی ...forum.p30world.com › ... › فرهنگ و هـنــــر › ادبـیـات۱۶ آبان ۱۳۸۵ ه‍.ش. - نقل شده است که در هنگام تشییع جنازه خواجه شیراز گروهی از متعصبان ... حافظ‌ چگونه‌ کلید شعرش‌ را در اختیار مخاط‌ب‌ می‌گذارد تا مخاط‌ب‌ به‌ اندیشه‌ .... آن‌ کو ترا به‌ سنگدلی‌ کرد رهنمون‌ ..... خواجه می‌گوید: «من با بهره‌وری از عشق تو، مثل حضرت سلیمان شده‌ام! ..... در منازل طریقت روح، طوفانهایی سهمناک تر از طوفان نوح هست(بیت ۵)
  40. بهار سبز - سرزمین منbaharsabz81.blogfa.com/cat-4.aspxبه این تکنیک اصطلاحا شتر گلویی گفته می شده و به محلی که از اون آب خارج می شده، ... وقتی ناصرالدین شاه قاجار به فرانسه رفت در کنار زیبارویان خیابانهای پاریس ... فاطمه (مادر خانواده) تصمیم گرفت تا برای گذران زندگی بهتر به تهران بیایند، اما ... بچه ها عاشق این خرده نون بستنی های فله ای بودندکه یک چیزی تو مایه های پفکهای امروز بود.
  41. فروردین 1391 - نگارستان ادب فارسیadabefarsi2.blogfa.com/1391/01۳۱ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در کنار همه‌اوصافی که برای سعدی به عنوان شاعر پر آوازه‌ی ایرانی، آورده اند ... و شناخته شده است به طوری که از میان بزرگان ادب، تنها شعر او است که بر سردر ... عبور از فراز و فرود امواج این دریای طوفان خیز .... تو به من می‏گویی تو چرا خدمت نمی‏کنی تا از رنج و مشقهت کار برهی، من به ... چشم انداز بیابانهای خشک و تشنه را دیدن.
  42. نوشته های خواندنی - کیانا وحدتیwww.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes۱۳ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - آمریکایی ها روی صندلی های تعیین شده نشستند، اما ایرانی ها سه نفری رفتند توی ..... کاری کن تا درک کنم ، چیزی که مرا به جستجو ی تو وامیدارد ، در حقیقت همان .... به نظر من بعضی از جملات بالا را در دریای خرد بگذارید تا در صفحه اصلی دیده شود. ..... در کنار این مسئله که آنها می توانند حامل میکروب های بسیار خطرناک و گاه ...
  43. مهدی شریفی ( م.اشتاد )www.mehdisharifi.com/زیرا شاعری که به ساختارهای شعری وقوف دارد و ظرفیتِ آنان را برای بازنماییِ افکارش می .... با این که این بند با فعلِ «برگرد» آغاز شده است و به نظر می رسد شاعر خواسته با دست آویز ..... مگر قرار نبود ململ های اجاره ای را کنار بِکشی تا نوادگان مخمل ، از پس ِ قرن ها ..... من تو را لب ِ پنجره ها می بینم ، وقتی که با شمع های بیوه ، همدردی می کنی!
  44. آبان 1387 - زبان و ادبیات فارسیaryaadib.blogfa.com/8708.aspxآنیمیسم از واژه ی لاتین “anima” گرفته شده است که به معنی روح است و آنیمیسم گرایش ... ( گو = کو Cow)، ناو، ناوی، توفان، گاد God، نام، کام، گام، لنگ = لگ ، لب، ابرو، بدن، روز و . .... تا خون تو "غوّاص" درین راه نخوابد / هر لاله ز خاکِ تو گواهی شد و برخاست‏ ...... که در ادبیات عامیانه وجود دارد،‏ ممکن است خلاف توصیه های رسمی به نظر بیاید و من ...
  45. زبان و ادبیات فارسی - 14- ابزار کار ادبیaryaadib.blogfa.com/cat-23.aspxحذف‌ حرف‌ اضافه‌ی‌ «به» ‌ در کنار فعل‌هایی‌ که‌ جهت‌ و حرکت‌ را نشان‌ می‌دهند ..... [زینت و لباس]، تألیف قاضى اختیار تونى که معرفى آن به قلم دکتر محمود فاضل یزدى در ... جز آن بعضى رنگ‏‌واژه‌‏هاى اروپایى هم عینن به زبان فارسى وارد شده است ‏که من در ...... من خاک پای آن کسم کو خون ساغر می خورد / تا راز دل ساغر چرا هر دم به لب می آورد سلمان ساوجی.
  46. [DOC]دیوان حکیم ابوالمجد مجدودبن آدم سنائی غزنویwww.sufi.ir/books/download/farsi/sanai/divane-sanaie.docچون حکیم این سخنان بشنید متنبه شده حال وی متغیر گردید از خواب غفلت بیدار شد و از ... از بدایت حال تا نهایت احوال تملق احدی ننموده در هنگام صبی و شباب در عتبات ... الله من فضله» حسد میبرند گروهی که فقیر را ندیدهاند و به صحبت حقیر نرسیدهاند به ...... چون تو کریمی باشد دُرّ یتیم او را چه باید که یتیم ماند، سپاهی را که مقوّی چون تو ...
  47. قالی باف ائتلاف را به اختلاف کشاند - صراط نیوزhttps://www.seratnews.ir/fa/news/.../قالی-باف-ائتلاف-را-به-اختلاف-کشا...۳ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... است که آگاهان سیاسی از همان بدو اعلام این ائتلاف، نگاهی تردیدآمیز به آن ... من درباره او این است که خدایا به حرمت عهد دیرین هم که شده کاری کن که تو این ..... یعنی منطق خشک وسرد! ..... هنوز نه به دار نه به بار کو حالا تا انتخابات چرا کاسه داغتر از آش میشین شماها ؟ .... آقای مشائی اگر بیاید همه باید لباسها را آویز کنند بروند !
  48. 156 مداحی ناب برای محرم-به تفکیک مداح و نمونه ی ابتدای شعر ...www.iran-forum.ir › ... › دانلود مداحی ، نوحه و مرثیه۱۳ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - محمود کریمی نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را ، به کنار لب خشک تو شده ساحل من شما قادر به مشاهده لینک ها نمی باشید . باید ابتدا در گروه ایران فروم ...
  49. سریال طنز وسیاست - Mashal.org - مشعلarchive.mashal.org/content.php?c=shehr&id=00419کل ای گپــــا دروغ اس ، طالبه که به قیمت زیاد میخرن ( چند وخت پیش همو نوشته شاه زاده ... چطو اوره میکشن، ایقه پول امریکا وعربستـــان سعودی مصرف شده، کی اوناره تا .... کاکه تیغون: نی تَوَ ندارم، اما گپای که تو میزنی آدمه توام( تب هم) خات گرفت. ... کربلایی : وقتی که جوانای افغان ده شهر مونشن ده تابستان ده لب آبای استاده( سواحـــل آبهای ...
  50. 156 مداحی ناب برای محرم-به تفکیک مداح و نمونه ی ابتدای شعر ...forum.javone.ir/showthread.php?tid=23959&pid=136573۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. ... محمود کریمی دل ودلدار کیست زینب .... محمود کریمی نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را ، به کنار لب خشک تو شده ساحل من دیدن لینک ها ...
  51. تالار گفتگوی بیداری اندیشه-اعتقاد به منجی آخرالزمان در ...forum.bidari-andishe.ir › مهدویت › جامعه مهدوی و مباحث آخرالزمان۳۰ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 11پست - ‏9 نویسندهانجیل یوحنا در فصل شانزدهم باب7.12.13.14 چنین نقل شده است:((و من به شما راست ... جواب داد مرحبا به توای بنده من به درستی که به تو می گویم: که نخستین آفریده ام ... آری او یگانه حجت زمان مهدی موعود بیاید و رسالت جدش خاتم الانبیاء را به سر ..... و مدت آن را برابر آفرینش جهان تا ظهور، از طوفان نوح تا ظهور و یا به اندازه عمر ...
  52. مرور :: ادبیات - داستان کنیزو اثر خانم منیره روانی پورwww.morour.ir/index.php/2-uncategorised/1517-2014-10-06-02-58-04۱۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - صدای موج های دریا که به ساحل می خوردند از دور دست می آمد: « از مدرسه که ... کنیزو بالا بلند با دو تا چشم میشی و پوست شکلا تی از کوچه می گذشت.
  53. یک هفته با خبر - Ali Reza Nourizadeh (Persian - Arabic ...www.nourizadeh.com/archives/cat_aoneweek.phpروسری فروش بازار دادستان انقلاب شد و اوین را به اوسپردند تا از کشته پشته ... و ستار لقائی که قصه مینوشت ، من در کنار کار شعر با ترجمه شعرشاعران عرب و .... نخست اینکه بعد از رد صلاحیت هاشمی مشائی ، خامنه ای با رفسنجانی توافق کرده ، روحانی بیاید که ... آنچه ولایتی برملا کرد بدون شک خارج از حدودی بود که برایش معین شده بود.
  54. حضرت سیدالشهدا - نوای الزهراپایگاه جامع مداحی - Rozblog.Comnavayealzahra.rozblog.com/cat/21/emamhosin.html۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سلام دوست من به سایت نوای الزهراسلام الله علیها خوش آمدید لطفا برای استفاده ..... 75, محمود کریمی, سال ماتمت آبرو به من داد، موج پرچمت دل داده بر باد ... 90, محمود کریمی, نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را ، به کنار لب خشک تو شده ساحل من.
  55. دانلود آهنگ جدید مذهبی و نوحه ایfind.spiro.ir/دانلود-آهنگ-جدید-مذهبی-و-نوحه--ایران-کو.html66, محمود کریمی, زمین پر شرر است ، زمان نوحه گر است .... 90, محمود کریمی, نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را ، به کنار لب خشک تو شده ساحل من .... 130, محمدرضا طاهری ...
  56. mhaji/slm - Pasargadpasargad.cse.shirazu.ac.ir/~mhaji/slm/41k_dic.txtو می به در که از را این است با آن های ها ی هم سروش برای یک بود ای تا شود من او کند ... هایی نیز فقط یکی جستجو چون پخش خیلی همین بیش نه جوان تو پیش مورد زندگی پس ولی ... توان ندارد خانم کنار کاری دلیل موسیقی شروع انتخاب موضوع طرف زیادی کشور شدن ..... کتابخانه کلاغ کو مذکور معادل ننه وطن ال بدهی بعدازظهر بلندی بیاورند جامه جاها خطی ...
  57. محمد نبی عظیمی مـن و آن مـرد مـؤقــر!!! - رسالت resalatwww.resalat.de/محمد-نبی-عظیمی-مـن-و-آن-مـرد-مـؤقــر/ازدور رمضان را می بینم که با چهره عبوس و بروت های لم شده به سوی اتاق ما می آید. ..... ناگهان با نگاه خشماگینی به سوی من می نگرد و به من می گوید تو درکودتای ضد سلطنت ..... می دهد تا با دخترم آرزو وپسرم امید ازخانه کرایی کوچ کرده وبه نزد من بیایند. ..... باید با قاطعیت عمل کنی و ریشه های شان را درهمین نخستین حملات شان خشک کنی.
  58. 70 - افغان جرمن آنلاینwww.afghan-german.com/tahLiLha/Edit_Comments_1.aspx?6050شما بجواب نوشته قبلی من که خدمت شما تقدیم شده بود نوشته اید که: "من در پایان این بحث ... برادر ارجمندی به نام تلاش از هالند از من پُرسیده اند که اگر مرضی بیاید و بیلانس ... فکر نکنم که همهچنان بی انصاف باشند که خشک و تر را بسوزانندو همه الله و بلا را ...... پیامبر از دنیا رحلت نمود، آن الاغ افسارش را پاره کرد و دوید تا به لب چاه بنی خطمه ...
  59. محرم 92 - حاج محمود کریمی نوحه احلی من العسل با سنجporsyar.com/detail/110392/article/4حاج محمود کریمی-در راه تو شهادتم احلی من العسل (تک)-به همراه ضرب طبل . ... حرکت کرده و با خواندن نوحه و نوای سنج یکدیگر را تهییج میکردند تا وقتی که نوحه خوان با ... ... 9- بهتر است که در شب اول ، بعضى از نمازهایى را که در این شب وارد شده به مقدار حال و ...... همه در التهاب لب نگذارم به آبآب فــرات ای که روانــی مــدام مانده کنار تو حسین تشنه ...
  60. عشق من و تو - خانهjojo1961.persianblog.ir/1385/11/۲۹ بهمن ۱۳۸۵ ه‍.ش. - سپندارمذگان رو به تمام خانم هایی که این وبلاگ رو بازدید می کنند ... سپندارمذگان جشن زمین و گرامی داشت عشق است که هر دو در کنار هم معنا ... ای شب از رویای تو رنگین شده ... کو پیک صبـح تا گلـه‌های شـب فراق .... که می لغزید تا دانش لب هایش ...... ز ار من در مدائن رفت غمناک, ز حسرت کام خشک و دیده نمناک ...... مرغان ساحل به ...
  61. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیانwww.tebyan.net/SpecialUrl/3/4/2008/literature.../index.aspx?...۲۳ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - سرود کودکانه «من می توانم» تهیه شده در شبکه استانی خوزستان «من می توانم شبهای ... مداحی «محمود کریمی» برای به مناسبت شهادت حضرت مسلم به عقیل (9:34) ... ما فقط به خاطر مردم هست، تا موقعی که توجه ما در انجام کارها به توجه و حرفهای مردم ...... وی ضمن بیان اینکه آرزو دارد «دزد و پری» را در کنار کودکان که مخاطبان اصلی ...
  62. سومین خورشیدsevomin-khorshid.blogfa.com/88094.aspx+ نوشته شده در یکشنبه 1388/09/29ساعت 10:1 توسط حسین | ...... تیری زدند و ساقی مستان ز دست رفت سنگی زدند و کوزه‌ی لب تشنگان شکست! ... مگر آن دست چه بخشید به آغوش فرات که از آن بوی علمدار تو بر می‎خیزد ...... به خدا سوگند اگر من کنار پدرت بودم چیزی نبود که از من بخواهد و من به او ندهم و تا حد توان از ...... حاج محمود کریمی سال 86 ...
  63. [PDF]پژوهشنامه نقد ادبی - دانشکده ادبیات و علوم انسانی - دانشگاه ...literature.ut.ac.ir/.../فایل%20کامل%20متن%20پژوهشنامه%20نقد%20ادب...در صورتی که به دو اثر چاپ شده از یک مؤلّف در یک سال ارجاع داده شود، پس از نام خانوادگی مؤلّف،. نام اثر و ..... انجام گیرد تا مشخّص گردد عالمان ایرانی تا چه اندازه به علم ب.
  64. یا حسین شهید - بلاگ کشwww.blog-cache.ir/irangeography/528b0134893c050cdd2c45fd/?from...محرم (محمود کریمی) - وقتی دل آواره میشه، قدر سایه پرچم عشقتو می دونه، قلب من تا به ... محرم (محمود کریمی) - نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را، به کنار لب خشک تو شده ...
  65. [DOC]جلد هشتمwww.sufism.ir/books/download/farsi/divan-shams/shams-08.docباغ خلد است جان من تا من برنگردم به گرد ... می گریزی ز من که نادانم ..... کو عشرت شب های تو کو شکرین لب های تو .... هرگز نباشد بی سبب گریان دو چشم و خشک لب ... لک لک بیاید با یدک بر قصر عالی چون فلک ... دریا نباشد قطره ای با ساحل دریای جان .... ای در کنار لطف تو من همچو چنگی بانوا ... گه چو کباب این دل من پر شده بویش به جهان
  66. [PDF]1500 - فارسیrumisite.com/Books/Shams3.pdfو الوعد من ا. لحبیب حلو. و السعی الی السعود مسعود. خاصا سعدی که او به هر دم .... ساقی روح چون تویی کشتی نوح چون تویی. تا که ... بیاید آن مه کامل به دست او چنین ساؼر .... ای نور تو وافر شده بر شمس و قمر بر ..... تا یکی عشرت ببیند چرخ کو هرگز ندید ..... دو هزار خشک لب بین به کنار حوض کوثر .... جدی را بین به کرشمه به اسد می نگرد.
  67. عر یضهamirbokai.persianblog.ir/1385/7/۳۰ مهر ۱۳۸۵ ه‍.ش. - من به این کوچکی و بدون هیچ کمکی چگونه می توانم برای زندگی به آنجا بروم ؟ ..... زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یادمن و تو برود ... پشت سر خاطره ی موج به ساحل صدف سرد سکون می ریزد لب ... گاه در سایه نشسته است به ما می نگرد ..... هرگز منتی بر تو نیست به خاطر شبهایی که تا صبح کنار تختت ...... عکسم کو؟».
  68. [PDF]رامایانا (کهن ترین حماسۀ عاشقانۀ هند)newdelhi.icro.ir/uploads/ramayana-manzum.pdfﺗﺎ ﯾﺎدم ﻧﺮﻓﺘﻪ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﮐﻪ اﯾﻦ ﺧﺪاوﻧﺪ آﺧﺮی در ﻋﯿﻦ ﺣﺎل، ﺧﻮاﻫﺮ ﺷﺐ، ... ﺑﻪ. ﺑﺮﻫﻤﺎ ﯾﺎ ﺷﯿﻮا ﻫﻢ ﺗﻔﻮﯾﺾ ﺷﺪه اﺳﺖ .... ﻧﺰد ﺷﻮﻫﺮش رﻓﺖ و ﮔﻔﺖ ﺗﻮ در ﮔﺬﺷﺘﻪ. ﺑﻪ. ﻣﻦ ﻗﻮل. دادی ﮐﻪ ﻫﺮ ﮔﺎه آرزوﯾﯽ در ﻗﻠﺒﻢ ﺧﻄﻮر ﮐﻨﺪ آن را. ﺑﯽ. ﭼﻮن و ﭼﺮا .... ﻧﮕﺮﻧﺪ،. ﺑﻪ. اﯾﻦ. اﻣﯿﺪ ﮐﻪ دﯾﮕﺮی ﭘﺎ ﭘﯿﺶ ﻧﻬﺪ و ﮐﺎری را. اﻧﺠﺎم دﻫﺪ. ﮐﻪ ﻫﺮ دو ﻗﺼﺪ. اﻧﺠﺎﻣﺶ را دارﻧﺪ و ﻫﯿﭻ ...... ﺗﻮﻓﺎن ﻧﻮح ﮐﻪ ﺑﻨﺎ ﺑﺮ رواﯾﺎت ﻋﺎﻣﻪ در ﺗﻨﻮری ﻗﺮار وآرام ﯾﺎﻓﺖ . ...... درﺧﺘــﺎن ﺧﺸــﮏ ﮔﺸــﺘﻨﺪ و ﻟــﺐ آب.
  69. جواد مقدم محرم 90 صوتیجواد-مقدم-محرم-90-صوتی.freebaner.ir/مقدم که در هیئت بین الحرمین تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ... برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم ( شور ) -جواد مقدم- شب چهارم محرم ۹۲ - هیئت ... 90, محمود کریمی, نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را ، به کنار لب خشک تو شده ساحل من .
  70. [PDF]قدمت روی چشم - خانهwww.irannam.com/Alphabetic_index/Marche_sur_mes_yeux_h.pdfوجود دارد، نشریه ای که کمتر درگیر تحلیل های سیاسی شده، بیشتر به. مصاحبه و گزارش بپردازد تا به ابراز عقیده. پرواضح است که این رویای من هرگز تحقّق نیافت.
  71. شایداین جمعه بیایدشاید-اشعارمتعلق به آقاامام زمان [آرشیو] - ...www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-24515.html۲۳ شهریور ۱۳۸۶ ه‍.ش. - ای‌ آنکه‌ شده‌ روزِ تو از هجر، سیاه‌ وِ ای‌ آنکه‌ کِشی‌ آه‌، به‌ هر شام‌ و پگاه‌ ... ساحل امن تو آرامش طوفان زدگان ... اگر چه گل ندارد در کنار مهدیت بویی ...... مى کنند. شقایق ها منتظرند! منتظر کسى که به فرهنگ شبنم ایمان بیاورد. ..... تا آن لب شیرین به سخن باز گشایی ... نوح من ! خاصیت عشق است امواج بلند کشتی ات را بشکن و بنشین به ...
  72. آن روزها ـ آصف فکرت - جستجوی عبارت کلّfekrat.kateban.com/index.php?what=کلّکه ابر را و تو را من درآورم به نیاز ... ضمنا در این بیت نفرینی است که تا هنوز در بلخ و هرات هست ( الهی به دنبال یک ... گرفتن نهال یعنی سازگاری نهال غرس شده با خاک و زمین و آمیزش ریشه با خاک و دوام ...... -خشک لب و چشم تر بوده ای از خشک و تر ...... در گویش بلخ و بخارا و توابع ( بر) به جای آن که پیش از اسم بیاید، غالباً پس از اسم می آید.
  73. مهر ٩٢ - سلطان قلبهاma-soltan.persianblog.ir/1392/7/ای جان من تو . ..... فیلم کما یکی از فیلمهای قشنگی بود که تا حالا دیده بودم هرچند قدیمی شده ولی ..... اورمارس که او هم وقتی فهمید من را به نامش صدا می کنند، کار را گذاشت کنار و رفت! ...... نیکی کریمی: بازار لب‌ و گونه‌های تزریق شده در بازیگران زن داغ است ...... واقعه طوفان نوح(ع) را در سال 2242 بعد از هبوط آدم (ع) ذکر کرده اند[ناسخ التواریخ ...
  74. خبرنامه ایرانkhabarnamehiran.persianblog.ir/1391/12/۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - من می‌خواهم به مردم عزیزمان عرض کنم که امسال همه سعى کنند اسراف را کنار بگذارند. ..... باید در مقابلش (در رویش) بایستم و تا می‌توانم بگویم تو دروغ‌گویی. ... این را من از هیچ جا نتوانستم بگیرم که بیایند من را تقویت کند و دانش به من بدهند. ..... لباس های مخصوص تکاوری در کوهستان هم توی تنشان مثل چوب خشک شده بود.
  75. دی 1387 - هیأت جوانان متوسل به قمر بنی هاشم (ع)www.saghiharam.ir/8710.aspx۸ دی ۱۳۸۷ ه‍.ش. - پیش از من به میدان بشتاب تا تو را کشته بنگرم و داغ مصیبت تو را به ..... جودی» بجاست ار که بگویی ز سیل اشک, ;توفانِ نوح می‏رود از دیده‏ی تَرَم ...... زمان، کناری متوقف شده و با بُهت، قداست این لحظات آسمانی را می‏نگرد و ...... و شدت عطش جگرش تفته بود خواست آبی به لب خشک تشنة خود رساند دست .... حاج محمود کریمی.
  76. آموزش - گروه نمایشی(تئاتر) چهار سوchahar-su.persianblog.ir/tag/آموزش۹ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - یکی از فرضیات مطرح شده این است که پساویز صحنه در تئاتر مناسبترین ..... اما من آگاهانه موضوع این مقاله را به گروه هایی اختصاص دادم که تنها به کار تئاتر ..... که می‌گذرد بر لب چشمه‌ای می‌نشیند تا از آن آب بنوشد که ناگهان چشمش به دختری ...... غلبه نماید و شخص با احساسات خود کنار بیاید و در ارتباط با خود نیز بماند.
  77. نوحه کربلا - مظلومانه : مداحی سینه زنی روضهghatipati.ir/74757-8978c7bd233de8639313a77ccd8f37b7-3.htmlدانلود نوحه کربلا,صدای محمود کریمی کربلا,نوحه کربلا,مداحی کریمی کربلا کربلا صوت,نوح ..... نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را ، به کنار لب خشک تو شده ساحل من.
  78. برچسب ها - دانش فروم | انجمن دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانیwww.daneshforum.ir/tags.php%3Fid%3Dnightاینها 26023 تا از بیشترین تگ های استفاده شده در موضوعات هستند ..... پس ؟؟؟؟؟؟هأ؟ ؟؟؟؟؟فکر ؟؟؟بگو ؟؟حتما ؟؟کیه ؟بدترین حرفی که میتونی به نفر قبلیت بگی چیه؟
  79. به جهنم افکار خوش آمدید دوستانamed1.persianblog.ir/1390/11/۱ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - هر بخش، به دو بخش: قلعه پایین و قلعه بالا تقسیم شده است که در اصطلاح ... راه ورود به قلعه با گذشتن از کنار برج شرقی و پای ضلع جنوب شرقی، به ... بازدید مردم پله کار گذاشته اند که به نظر من غیر طبیعی و نامناسب است. ..... به زمین می نگرند. ..... با این وجود مرد هنوز تلاش میکرد تا عقرب را از آب بیرون بیاورد اما عقرب ...
  80. ۱۳٩۱/۱/٢٦ - روژ گار نیکه ،به درِمهر(آتشکده) خوش آمدیدdrimehr.persianblog.ir/1391/1/26/۳۱ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - زندگی شوق رسیدن به همان فردایی است، که نخواهد آمد تو نه در دیروزی، و نه در فردایی ..... این قبیل استخرها را دریاچه های کوچک می نامیدند و بدیهی است که تا سر حد امکان آن ... خوش گلشنی ز کویش دارم که شه ندارد کو باغ تخت نبود داور من گدا را ..... موجب شده بود که در کنار آن ، فضاهایی شهری برای گذران فراغت ، تفریح و نیز ...
  81. اسراییل زمان حمله به ایران را اعلام کرد!khabareghtesadi.com/.../%25D8%25A7%25D8%25B3%25D8%25B1%2...در این گزارش اعلام شده که اسراییل قدرت از بین بردن کامل توان هسته ای ایران را ندارد ..... برادر عزیز موشک به عربی صاروخ نوشته میشه نه ساروخ و دیگه اینکه اقوا من کل شئ ... شنیدیم ولی کو عمل پس این نشون میده که اگه میتونستید تا حالا حمله میکردید ... اسرائیل اگه بخواد به ایران حمله کنه،تو 48 ساعت اول جنگ نصف اسرائیل نابود میشه.
  82. باستان - آژو در اوستایی به معنی کوشش ،غیرت و همت استazhu.persianblog.ir/tag/باستانرع خورشید خدا و آفریننده مصری به صورت کودکی مصور شده که برروی گل آرمیده است یا ... بنا کرد و فرمان داد تا هفت آتش از آتشگاه های بزرگ آن زمان را، به این مکان بیاورند و در ..... میگویند اشوزرتشت در زمان لهراسب شاه کیانی در کنار رود درجی که به دریاچه ی ...... هایی که در کتاب های مقدس آمده، مانند توفان نوح، از این کتاب برداشته شده است .
  83. رندانه و مستانهrendanevamastane.persianblog.ir/1388/6/+نوشته شده در سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۸۸ساعت٩:٢٤ ‎ب. .... یعنی از وقتی که من به دنیا اومدم تا حالا، ..... چون تو را نوح است کشتیبان ز طوفان غم مخور .... مرد زاهدی که در کوهستان زندگی می کرد، کنار چشمه ای نشست تا آبی بنوشد و ...... هم به دندان لب حسرت بگزیدش بر طفل ...... او هر روز را به امید کشتی نجات، ساحل و افق را به تماشا می‌نشست.
  84. زندگی نامه شاعران و نویسندگان بزرگ [بایگانی] - انجمنهای ...www.forum.vivadl.com/archive/index.php/t-4272.html۲۱ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - گفتم از جانب من او را دعوت کنید که به قم نزد من بیاید . ...... و خود آزاری، چنان غرقه عشق به دریا است و نگران کم شدن آب بیکرانش، که تشنه لب بر ساحل نشسته و غم کاهش آب دریا را می خورد. ...... خار گورم شکسته در چشم کسی کو از پس مرگ من برویت نگرد *** ..... تا چند حدیث قامت و زلف نگار تا کی باشی تو طالب بوس و کنار
  85. اعتراض یک نشریه چند‌زبانه به فرهنگستان زبان - برای یک ...www.foroneiran.com/index.php/article/more/494/۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زبان بلوچی با زبانهای شمال باختری ایران طبقه بندی شده، و بلوچان در مسیر .... پس از آن من فقط دوران کوتاه1346 تا 53 را به یاد دارم که سازمان برنامه به .... در خارج و داخل که اکنون سنگ اندازی می کنند می گذارند دوام بیاورد یا نه. .... ایران و شوروی، مقرر شد که تا شانزده کیلومتر از ساحل هر کشور در دریای ...... ”که تو آن جرعه آبی
  86. [PDF]دﯾﻮان ﺣﺎﻓﻆ : ﻋﻨﻮان ﮐﺘﺎب ﺣﺎﻓﻆ : ﻧﻮﯾﺴﻨﺪه 82 : آذر ﺗﺎرﯾﺦ ﻧﺸﺮspm.qums.ac.ir/Portal/file/?126745/DIVANEH%20HAFEZ%20...IR.pdfﮐﺠﺎ داﻧﻨﺪ ﺣﺎل ﻣﺎ ﺳﺒﮑﺒﺎران ﺳﺎﺣﻞ. ﻫﺎ ... ﺑﻪ آب و رﻧﮓ و ﺧﺎل و ﺧﻂ ﭼﻪ ﺣﺎﺟﺖ روی زﯾﺒﺎ را. ﻣﻦ از آن ﺣﺴﻦ روزاﻓﺰون ﮐﻪ ﯾﻮﺳﻒ داﺷﺖ داﻧﺴﺘﻢ. ﮐﻪ. ﻋﺸﻖ از ﭘﺮده ﻋﺼﻤﺖ .... ﻋﺰم دﯾﺪار ﺗﻮ دارد ﺟﺎن ﺑﺮ ﻟﺐ آﻣﺪه ..... ﺳﺮﺷﮏ ﻣﻦ ﮐﻪ ز ﻃﻮﻓﺎن ﻧﻮح دﺳﺖ ﺑﺮد .... در ﮐﻌﺒﻪ ﮐﻮی ﺗﻮ ﻫﺮ آن ﮐﺲ ﮐﻪ ﺑﯿﺎﯾﺪ ..... ﺗﺎ ﺧﻮاب ﺧﻮش ﮐﻪ را ﺑﺮد اﻧﺪر ﮐﻨﺎر دوﺳﺖ ..... ﺷﮑﻨﺪ ﮔﻮﺷﻪ ﻣﺤﺮاب اﻣﺎﻣﺖ. ﺣﺎﺷﺎ ﮐﻪ ﻣﻦ از ﺟﻮر و ﺟﻔﺎی ﺗﻮ ﺑﻨﺎﻟﻢ. ﺑﯿﺪاد ﻟﻄﯿﻔﺎن ﻫﻤﻪ ﻟﻄﻒ اﺳﺖ و ﮐﺮاﻣﺖ. ﮐﻮ.
  87. گروه گیاه پزشکی 84golhae84.persianblog.ir/1387/6/۳۱ شهریور ۱۳۸۷ ه‍.ش. - شب احیام نزدیکه من که مسجالرضا میرم هر سال خیلی صفا داره بغل ... تا تو هستی جز تو همه چیز ممنوعست .... آینه‌ای درون تابوت قرار داده شده بود و هر کس به درون تابوت نگاه می‌کرد، تصویر خود ..... در این زمینه هم با هم کنار اومدیم و من قرار شده تایپ کنم شیوا هم پشت صحنه ...... اینم یه عکس از ساحل محمود آباد تقدیم به گلهای 84 .
  88. قدیمی ترین مطالب - تی‌لِم - بلاگtilem.blog.ir/?page=14اساسا علاقه‌ی من به فیاض، به خاطرِ اهمیتی است که او برای سکس قائل است. ...... بپرسی آخرین کتابی خوانده است چیست تا به تو جواب بدهد آخرین شویی که دیده است چه ...... منصور ارضی، علی انسانی، سعید حدادیان، محمود کریمی، حسین سازور، ذبیح‌الله .... بعدِ هابیل چشم‌مان خشک شده بود برای یک نشریه‌ی خوبِ دغدغه‌مند. ...... اما کو گوش ِ شنوا؟
  89. معرفی کتاب [بایگانی] - صفحه 2 - تالار فرهنگی هنری جی تاکgtalk.ir/archive/index.php/t-3213-p-2.html۱۴ خرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - خود را برای پیشرفت مردم ارزانی دار تا مردم پشتیبان تو باشند . ارد بزرگ .... ریگهای ساحل خرد ، نشیمنگاه پندارهای پاک و شبانه توست . ارد بزرگ ...... بعد به چشمهای ما که مثل موش سر جایمان خشک شده بودیم ، خیره شد و ادامه داد : .... زری خانم کنار پرهام نشست و رو به من گفت: مهتاب جون با درس ها چطوری؟ ...... مترجم : احمد کریمی
  90. Divan e Shams 1001-1500 - Scribdar.scribd.com/doc/88487019/Divan-e-Shams-1001-1500۲۰ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ‫جنبش هر ذره به اصل خودست‬ ‫کافر صدساله چو بیند تو را‬ ‫جان و دل از جذبه‬ ... ‫هم ز دم اوست که در من دمید‬ ‫گنبد نیلی سره نیلی کشید‬ ‫بوسه پیاپی شد و لب‬ ... آمد کلید ‫تا به هم افتند سعید و شهید‬ ‫کو ز سگی های سگ تن رهید‬ ‫تازه شد از یار‬ ...... تنها نه کنار و چیز دیگر ‫دو هزار خشک لب بین به کنار حوض کوثر‬ ‫تری دماغت‬ ...
  91. انجمن گفتگوی روستای روچیanjoman.roochi.ir/portal.php/images/awards/attachment.php?thumbnail...در فصولی که انجیر تازه در دسترس نیست، می‌توان از انجیر خشک خیسانده در آب یا .... پیچاندن ورزش: حرف های زیادی تا به حال در مورد ورزش گفته شده است و اشاره به آن ..... شده تا بسیاری از اهالی به کاشتن نهال و سبزیجات در منازل خود روی بیاورند که ..... کنار خیابون یه پیرمرد نشسته تو سایه درخت و با همون عینک ته استکانی نگاهت می کنه
  92. قسمت هفدهم - ری‌راrira.ir › ری‌را › شعر کهن › مولوی › دیوان شمس › رباعیات › قسمت هفدهمچو طوفان اندیشه را هم گرفت ... کریمی که بر درگهش ز اهل حاجت ... عدو چو پنجه‌ی قدرت به پنجه‌ی تو فکند ... وان نرد غائبانه که با من فکند طرح .... کو سلاطین جهان گر شاه ایوان بوده‌اند ..... وان چون هلالی چوب دف، شیدا شده خم کرده کف ...... گر خشک شد دماغ نهادت عجب مدار ..... تا لب بحر این نشان پایهاست ...... چو فتم جانب ساحل حجرم سنگ و جمادم ...
  93. [PDF]6. جلد چهارم - انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایرانwww.ispl.ir/publication/7th/4.pdfﺧﻮاﻧﻨﺪه ﻣﺠﺒﻮر اﺳﺖ ﯾﮏ ﻋﺒﺎرت را ﭼﻨﺪﯾﻦ ﺑﺎر ﺑﺨﻮاﻧﺪ ﺗﺎ ﻣﻔﻬﻮم ﺳﺨﻦ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪه را ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺷﻮد ... در ﮐﺘﺎب ﺳﺒﮏ ﺷﻨﺎﺳﯽ و ﻣﻘﺪﻣﻪ ی ﻣﺼﺤﺢ ﺑﻪ اﯾﻦ ﻣﻄﻠﺐ اﺷﺎره ﺷﺪه ﮐﻪ ﮐﺘﺎب دارای ﻟﻐﺎت ﻧﺎدری اﺳﺖ اﻣﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ...... ﺳـﯿﻼب ﻃـﻮﻓﺎﻧـﯽ ... در ﺗﻌﺎرﯾﻒ ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ردﯾﻒ، اﯾﻦ اﺻﻞ اﺳﺖ ﮐﻪ، ردﯾﻒ ﮐﻠﻤﻪ. ی ﻣﮑﺮّری اﺳﺖ ﮐﻪ در ﭘﺎﯾﺎن. ﻫﻤﻪ. ی ﺑﯿﺖ. ﻫﺎ ﺑﯿﺎﯾﺪ ... زان روی ﮐﻪ. ﺣـﯿﺮاﻧـﻢ. ، ﻣﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﻧﻤﯽ. داﻧﻢ. ای ﮔﺸﺘﻪ ز ﺗـﻮ واﻟﻪ ﻫﻢ ﺷﻬﺮ و ﻫﻢ اﻫـﻞ. ده. ﮐﻮ ﺧـﺎﻧﻪ؟ ﻧﺸـﺎﻧـﻢ. ده.
  94. دراویش گنابادی | دوئلwww.duelfa.com/2152/دراویش-گنابادییعنی که تکلیف ما با وهابیت و بهائیت، اظهر من الشمس است لکن پردازش موجودات ظاهر .... اما کو خبری؟ ...... اما رفقایی که بصری ترند از ما، مستندی دارند جناب سهیل کریمی به نام “طریقت ...... درست مثل این است که شخصی را در کنار رودخانه یا لب‏ دریا ببینیم و آنگاه ...... طــــــــــوفان زده بلاى قهرت بودن یکتـــا هدفِ کمـــــان و تیر تو شدن.
  95. [PDF]ﻓﻬـــــﺮﺳﺖ - سایت کتاب ماه خانه کتاب |ketabmah.irwww.ketabmah.ir/MagazinePdf/80.ed.pdfﺑـﺮای ﮐﺴـﺎﻧﯽ ﮐـﻪ ﺗـﺎزه ﺑـﻪ ﺳـﺮاغ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﻫـﺎی ادﺑـﯽ ﻣﯽ روﻧـﺪ، ﮐﺘﺎب .... اﻣـﺎ آﺛـﺎر ﻧﻈﺮﯾﻪ ﭘـﺮدازان آن ﺗـﺎ 1960 ﺑـﻪ اﻧﮕﻠﯿﺴـﯽ ﺗﺮﺟﻤـﻪ ﻧﺸـﺪه ﺑﻮد. ...... ﻣﻌﺘﺒﺮ ﮐﻨﺎر ﮔﺬاﺷـﺘﻪ ﺷـﺪه اﺳـﺖ، اﺛﺮآﻓﺮﯾﻨـﺎن زن، ﻧﺎدﯾﺪه ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷـﺪه اﻧﺪ ...... 113/1 :1374)، ﻧﺎﮔﻬـﺎن ﻃﻮﻓﺎﻧـﻲ ﺳـﻬﻤﮕﯿﻦ در درﯾـﺎ ﻣﻲ ﮔﯿـﺮد. در .... ﻫﺎﻧـﺎوی ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴـﺪ: «ﮐﺘـﺎب ﺧﻄـﯽ را ﻣﺤﻤـﻮد دﻓﺘﺮﺧـﺎن در ﺗﺒﺮﯾـﺰ ﺑـﻪ ...... ﺑﯿـﺖ ﻫـﻢ ﻫﻤﯿـﻦ اﺑﻬﺎم ﺑﺮﺟﺎﺳـﺖ: ﻟﺐ ﺗـﻮ را ﻣﺮﯾﻢ زاﯾﯿﺪه اﺳـﺖ، ﯾﻌﻨـﻲ ﻟﺐ ﺗﻮ.
  96. چهره های ماندگار آذربایجان [بایگانی] - کلوب هواداران ...forum.tractorfc.com › ... › متفرقه › تبریز و آذربایجان۱۲ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - هر آن کو پی علم و دانایی است بداند که وقت صف آرایی است .... و جسدش 3 روز بعد در 5 کیلومتری محل در ساحل روستای کلاله پیدا میشود . ... در منابع ذکر شده*است که ستارخان به کنسول روس (پاختیانوف) که ...... که در او نگرد محرم کرده، و پیش من همچنین نشسته که پسر پیش پدر نشیند تا ...... اگر بیاید به خون ناحق فرو میرود
  97. اردیبهشت ٩۳ - ادبی-فرهنگی-مذهبیferdosesokhan.persianblog.ir/1393/2/۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 27- در عبارت « ای کاش عظمت در نگاه تو باشد نه در چیزی که به آن می نگری» از .... «برای من خواندن اینکه شن ساحل ها نرم است کافی نیست: می خواهم پای برهنه ام ... 83 – عبارت « ای کریمی که بخشنده ی عطایی و ای حکیمی که پوشنده ی خطایی » به کدام ...... چشم‌هایِ درشت و پر فروغش چون چشمه‌های خشک شده سرد و بی‌حالت شده بود.
  98. مطالب خنده دار ، جالب و عجیب [بایگانی] - صفحه 5 - سایت بدنسازforum.bodybuilder.ir › ... › بخش عمومی › اطلاعات عمومی و سلامتی۶ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - من فکر می کنم که آن شعله های بنفش به علت سوختن گوگرد در کنار فسفر به ..... این تاکسی توسط شرکت سولار لب طراحی شده و 80 درصد انرژی موردنیاز خود را از ...... بذارید تو آفتاب خشک بشه و بعد به عنوان دستمال سفره استفاده کنید. ..... الف) شما هم با او قهر می کنید تا زمانیکه خودش بیاید منت کشی ! ...... پس بچه کو؟
  99. [DOC]دیوان شمس تبریزیtarikhema.ir/books/sher/Divane_Shamse_Tabrizi/shams.doc... تو بود جان بی خبر جان ها چو سیلابی روان تا ساحل دریای جان ... بد بی تو چنگ و نی حزین برد آن کنار و بوسه این ... نوح ار چه مردم وار بد طوفان مردم خوار بد .... بینم به شه واصل شده می از خودی فاصل شده ... ای خواجه تو چونی بگو خسته در این پرفتنه کو .... با لب خشک گوید او قصه چشمه خضر ... بسته کنم من این دو لب تا که چراغ روز و شب 46
  100. آذر 1388 - بچه شیعهwww.sjr.ir/1388/09بیا ای روح آشنایی من که مردم از این جدایی · توی آسمون دلم یه ستاره مونده تنها · زندگی بی عشق ... نوشته شده در تاریخ دوشنبه 1388/09/30 توسط سید جواد. سنگر نظرات. شب چهارم محرم 1388،کریمی ..... BGH.ir).mp3. محرم (محمود کریمی) - نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را، به کنار لب خشک تو شده ساحل من [2544 کلیک] لینک مستقیم دانلود: ...