دانلود آهنگ جدید، فیلم و عکس، نرم افزار، جوک و اس ام اس

دانلود آهنگ جدید، دانلود نرم افزار، دانلود فیلم و عکس، جوک و اس ام اس جدید، فال روز، مدل لباس

دانلود آهنگ جدید، فیلم و عکس، نرم افزار، جوک و اس ام اس

دانلود آهنگ جدید، دانلود نرم افزار، دانلود فیلم و عکس، جوک و اس ام اس جدید، فال روز، مدل لباس

بنی فاطمه زخم بیقراری منه ، بغض مرده در گلوی من

بنی فاطمه زخم بیقراری منه ، بغض مرده در گلوی من

  1. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه نوحه مصیبت امام حسین محرم ...www.mazlomane.com/Size : 694 Kb. حذف. 28, بنی فاطمه, شبهای جمعه فاطمه،با اضطراب و واهمه،آید به دشت کربلا ... Size : 1904 Kb. حذف. 40, بنی فاطمه, زخم بیقراری منه ، بغض مرده در گلوی من.شما از این صفحه در 10/27/14 بازدید کردید.
  2. بنی فاطمه-زخم بیقراری منه ، بغض مرده در گلوی من - Page 1patoghmanoto.ir/Thread-بنی-فاطمه-زخم-بیقراری-منه-،-بغض-مرده-در-گ...دانلود: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. پخش: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر ...
  3. دانلود مداحی بنی فاطمه - LoxBlog.Commasjed-ma.glxweb.ir/post/12/دانلود%20مداحی%20بنی%20فاطمه.htmدانلود مداحی بنی فاطمه - کار فرهنگی. ... 1, بنی فاطمه, شبهای جمعه فاطمه،با اضطراب و واهمه،آید به دشت کربلا ... 12, بنی فاطمه, زخم بیقراری منه ، بغض مرده در گلوی من.
  4. مجموعه عزاداری بنی فاطمه - نوای الزهراnavayealzahra.rzb.ir/post/20به همراه فلش و مدیا,مجموعه عزاداری بنی فاطمه. ... 40, بنی فاطمه, زخم بیقراری منه ، بغض مرده در گلوی من. Banifatemeh-Mazlomane.com (20).mp3. Size : 2194 Kb. حذف.
  5. زهرایی - دانلود مداحیzahraii213.blogfa.com/post-3.aspxبرای save کردن در windows media player از منو بار گزینه ی file را انتخاب کرده سپس گزینه ی save as را ... زخم بیقراری منه ، بغض مرده در گلوی من (بنی فاطمه) دانلود.
  6. نوحه های خوانده شده توسط مداحان مشهور با نام نوحهwww.hodablog.net/sitefiles/obook/nowhehayebanam.htm39 بنی فاطمه چشهای خیس ، یه مادری که ، شبیه ابر بارونه. Banifatemeh-Mazlomane.com (2).mp3. 40بنی فاطمه زخم بیقراری منه ، بغض مرده در گلوی من.شما از این صفحه در 10/27/14 بازدید کردید.
  7. دروازه دانلود ایران - nohefacebookiran20.mihanblog.com/extrapage/nohe3, حمید علیمی, ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو. Alimi-Mazlomane.com (11).mp3 .... Size : 1904 Kb. حذف. 40, بنی فاطمه, زخم بیقراری منه ، بغض مرده در گلوی من.
  8. دانلود - یا زهرا - Iran.Scyazahra.iran.sc/tag/دانلوددانلود - از غربت حسن(ع) تا شهادت حسین (ع)حضرت زهرا,زهرا,یا زهرا,فاطمه زهرا,مهدی زهرا ... 4-توسل به قمر بنی هاشم ...... 40, بنی فاطمه, زخم بیقراری منه ، بغض مرده در گلوی من.
  9. رجعت‏ سبز - یا زهراyazahra.iran.sc/user-admin.phpاز غربت حسن(ع) تا شهادت حسین (ع)حضرت زهرا,زهرا,یا زهرا,فاطمه زهرا,مهدی زهرا,عاشورا,عاشورا و مهدویت,مهدویت و ... 40, بنی فاطمه, زخم بیقراری منه ، بغض مرده در گلوی من.
  10. امام حسین(ع)،حضرت مسلم(س)،رقیه،قاسم - اردیب (ارابه) نگین ...navaieordib.persianblog.ir/page/1به زخم فاطمه مرهم گذارید ..... من بوسه گیرم از گلو تو زلعل لبم ‏ .... عمه غمش صبر منو ربوده چرا لباش مثل تنم کبوده ..... لاله بیارید از حرم ای بنی هاشم! ..... حالا موقع نبرده هر کسی که می گه مرده**بیاد و باهام بجنگه که وجودم پر درده ...... گرد غریبی بر سرو رویم نشسته بغض گلو راه نفس در سینه بسته ...... گفتی فتاد از حرکت چرخ بی‌قرار
  11. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیانwww.tebyan.net/مداحی؛ «نفس راحت منه، اونی که جنت منه، شب زیارت حسین، صبح قیامت منه، منم همونی که بدم، .... سینه زنی با مداحی «سیدمجید بنی فاطمه» در عرض ارادت به محضر حضرت امام ..... تیر سه شعبه دوباره ، زد به دل من شراره/ سوی گلوی تو آمد ، شد دل من پاره پاره/ غرق به ... بغض جدایی امشب/ تو این نفسها مونده/ تو این دلای بی تاب/ بازم یکی جا مونده .
  12. اشعار سال گذشته ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) - یا اُماهwww.yaomah.ir/Post2149(یک شهر تا به من برسی عاشقت شد است. ای سیب سرخ غلط زنان در مسیر ... شد راز دار بغض گلو آمینمان ... چنین نوشته منم بنده زاده ی خورشید ... به جسم مرده نطقم دوباره جان آید. من آمدم که ..... امشب خبری خوش به بنی‌فاطمه آمد .... ای زخــم پیکـر شهــدا بی‌قرار تو.
  13. د م بــ ـا ز د م ... (سبک وشعر مداحی )dambazdam.blogfa.com/بگو دعوت میکنی تو منه بی سرو پارو حرم ... دستمو رها نکن یا حسین غیر تو من کسی رو ندارم ... بگوبااذن فاطمه ... یل بی نظیر بنی هاشم ... مردن تو حرمت،برام شده آرزو ... حال من باز خرابه شبای بی قراری .... می ترسم از حرمله آخر - تیر ِ سه شعبه ، گلوی اصغر .... با زخم رو پهلوت زنده شد روضه ی مسمار ... کاش با بغضت بغض ابرا باز می شد.
  14. گنجینه اشعار الزهراvahidmaleki.blogfa.com/۳ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دیده گشا، به من که من، کشتۀ یک اشاره‌ام یا ولدی، ... زخم تو مانده بر دلم، داغ تو گشته قاتلم آب ندادمت ... که دختر فاطمه را، به سوی خیمه ببرم یا ولدی، ... گریه شده بغض گلو، مانده به سینه نفسم ...... و از این پیرجوان مرده کمانی تر نیست .... منـم حرّ گنه کارت به خون پاک انصارت به عباس علمدارت ... جان نثار توام بی‌‌قـرار تـوام
  15. فاطمیه 85 + 86 محمود کریمی - ماورای بهشتdocheshm.blogfa.com/8603.aspx۳۱ خرداد ۱۳۸۶ ه‍.ش. - تو رو جان من اون عده طرفداران این مداح که خوب حتما نمیشناسنش این فایل ها رو دانلود .... است و هنوز طعم آرزو بر دل نزده وسوسه های بی قراری آن روزش در ذهنم تجلی میشود. ... بغض توی گلو هم انگاری دیگه مرده ... هر روز زهر غربت را چشیده منم ، شهید کوچه دست بخشش خدا حسنم -:- مجید بنی فاطمه ... دیگه با زخم زبون به مولا طعنه میزدن.
  16. اشعار مداحی حاج مهدی ایروانیmehdiirvani.blogfa.com/گفتم او را که منم تشنه، می ناب کجاست؟ همه ارزانی ... ببر آنجا که حسین و حسن فاطمه است ... من حاجتمو آخرش از شما میگیرم با لطف شما تو شهر کربلا میمیرم .... از گلوی بغض هایم باز کردم گریه را ... به زخم رگ حنجره تشنه مرهم رسید. صدای بنّی رسید و دل خواهرش پاره شد ... دلیل داشت تب و تاب و بی قراری ما .... ندارم غم ز مُردن توباشی گرکنارم.
  17. شهادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) درودیوارyas135.com/fa/harat-zahra/264-dar-divar۱۴ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شبیه طفل یتیمی که مادرش مرده ... او گفته بود فاطمه جانانه‌ی من است ... جان فاطمه بنشین امروز نوبت منه ، همه این روزها رو بابام برام گفته ، امروز من باید .... مادر ببین اشک زینبو ببین که بیقرار علی ... الهی بمیرم برا زخمهای پهلوت نبینم جای دست عدو روی ابروت نبینم ... وقتی طناب دور گلوی علی فتاد .... بغض بابامو شنیدم.
  18. اشعار خرابه شام - سهیل عربwww.ghasemiyoon.ir/category/82امروز یا حسین سر زخم دار تو. یک اربعین ... تا که خدا خداست منم داغدار تو. دنبال قبر ... هرگز کسی نگاه جسارت به من نداشت. تو رفتی و ... کشتن فاطمه بین در و دیوار بس است. تازیانه به تن ... به خون نشانده دل بیقرار راهب را. لب مقدس ... اوّل زنِ اسیرِ بنی هاشمی شدم ... بُغضی گلویِ نوحه گرم را گرفته است ..... دخت شه را بعد مردن در خرابه جای داد.
  19. سید - هوائیه حرمyaroghayehmadad.blogfa.com/author/yaroghayehmadad... بنی فاطمه. ارباب ارباب تو منو دریاب شدم از عشقت اقاجون بی تاب (2) .... در این پست از یکی از سبکهای اقای بنی فاطمه هم استفاده شده است متن کامل ... بغضی راه گلو مو بسته ..... زخم و کبودی ز غم های تو هست رو سینه ی من یادگاری ..... کار دل من شده بیقراری بگو اقا تا کی چشم انتظاری ... میمیرم میمیرم اخر تو علقمه میمیرم مردن برات کمه.
  20. فریاد العطش - شعر آیینی - امام حسین (ع)faryad-e-alatash.blogfa.com/cat-20.aspx۲۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ببین که زخم تیرها چه کرده با برادرت شب وداع آمد و ... خدای من! نکند اشتباه می بینم؟ بتاب یوسف من! بوی گرگ می شنوم بتاب، راه ... پیراهنی که فاطمه با گریه دوخته ..... منم عار او او بود یار من ... هزار مرتبه حیف از نماز مرده بر او ..... مـاند چون بغض گلـو در سینه آه و زاری‌ام ..... ‏دور تا دور شان بنی هاشم ..... چه بهتر دل بیقراری ندارد
  21. مهدی آخرتیresidehayenachide.blogfa.com/تا کی بریزم در گلو این زهر ماری را ؟ ... باید که با دستت ببندی زخم کاری را ... فردی که روزی در جلسات شاگرد من بود، از مشهد کوچ کرده و به شهر دیگه ای رفته، ... معطل کردن این مرده ی بی قبر جایز نیست .... بیست و هش سالگی منه که دس تکون می ده. بعد تو ... فاطمه جهانباز نژاد .... بیقراری های متولد دی (مهتاب) ... عشق یعنی بغض بی پایان من
  22. تاسوعا - حضرت عباس ع - مشق هیئت - بلاگفاmashgheheyat.blogfa.com/cat-34.aspxعمه میگه عمو برگشتنی نیست بس که زخم صورتش دیدنی نیست. دشمن تو میکنه هی هل ... ولی چگونه بخواند، گلوی بغض گرفته؟ مگر به لال ... فاطمه مادرمان خسته و بی حال اینجاست. عباس احمدی ... اویک تنه تمام بنی هاشم من است ..... بی قراری می کنی، حقّا که حیدر زاده ای. رمز از جا ... منم و خجلت از روی تو و مادر تو ..... در ذهن های مرده باور می کشیدم
  23. تیر 1390 - یوم الفرج/yomolfarajyomolfaraj.ir/9004.aspxحالا منم و خیال تو که تند تندُ دستپاچه، به دنبال واژه می گردم. و هی واژه ها را از ذهنم ... به بزرگیت این کمُ و ناچیز را از من بپذیر. (آقا! ... مانند مرده ای متحرک شدم بیا. بی تو تمام ... یک گوشه بغض کرده که این جمعه هم گذشت .... برای بستن زخم قناری ها،شده حتما از این دنیا .... انگار بر گلوی خودش دار بسته است .... ده قرن زعمر پسر فاطمه(س) طی شد.
  24. همه آیینی ها - مسافرsarrafan.blogfa.com/cat-1.aspx۱۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قصه‌ی پیوند دریایی به دریا، فاطمه! ... عباس من! دیدی اما مانند خواهر ندیدی. آن صورت مهربان را، محبوب هر دو جهان را ... هر کسی سر به عاشقی نسپرد، مرده است و دوباره خواهد مرد. هر کسی ... همه را بی‌قرار کرده علی، با دو تیغش دو کار کرده علی .... زخمِ میخ در از تو می‌خواهد ...... لیلا می‌گه عشق منه . ... پیچیده بغض غربتمان در گلوی هم.
  25. باب الحُسین - حضرت امام حسین علیه السلام - آغازbabolhosayn.blogfa.com/category/5۲۸ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بغض هجران فاطمه سلام الله علیها به گلوی علی علیه السلام بی رحمانه چنگ می زند ... خودت که بهتر می دانی فدای آن دل زخم خورده ات ... بغض کنان و اشک ریزان از من می پرسند : " چی به روز بچه م آوردین ؟ ... کاش خیال کنید منم فطرس و بیایید و این دل معیوب را ببرید و به خاک پای ..... یکی هزار بار مردن برای حسین را هم کم می شمرد.
  26. یاحبیب الباکینsael110.ir/فَمَن یَمُت یَرَنی "را بخوان به لهجه ی خود که من به شوق همین وعده ی تو میمیرم. نوشته شده .... با زخم های بال و پرش غصه میخورد .... جعبه ی خیاطی زهرا مرا مشهور کرد پیرهن مشکی شیعه کار دست فاطمه ست .... از بی قراری های اصغر حرف دارم ..... سید و سرور و سالار بنی الزهرا شد ... مرده را زنده کند هر دم و هر بازدمش .... آقاببین که بغض بدی در گلوی ماست.
  27. چندقدم مانده...www.lasaratelhossain.blogfa.com/هر راه که شاید به ذهن بنی بشر خطور کند را رفته م و تنها راه نرفته ام صراط مستقیم است. ... لیک خدای من ٬منم آن بنده ی ضعیف و درمانده ات و تویی آن توانای بزرگ که سزاوار ... زلال یک اقیانوس بغض و بیقراری توی دلش، می خواهد شوهرش را از زیر قران خدا رد کند. .... بیدار باید شد تا دیگر فاطمه ای پشت در نماند تا زخم مسمار بر او نقش بندد و علی ...
  28. به داغ غمت مبتلایم حسین - دانشگاه آزاد اسلامی سبزوارwww.iaus.ac.ir › ... › ستاد اقامه‌ی نماز › اشعار مذهبی (تلفن همراه)به عشقت دل ببستم من ز اندوهت شکستم من ز پشت پرده ... دو گل را تا نمایند از عزیز فاطمه یاری بنالند در ... بوسه زند به رویش وای از ناز گلویش .... منو جدا شدن از کوی تو خدا نکند ... آشفته یال، و شیههزن و بیقرار بود ... زخمی نبودگرچه ولی زخم خورده بود ... زینب رسید ورنه همان لحظه مرده بود ..... بغض در سینه من سنگین است ...... ماه بنی هاشمی ولی
  29. غزل خانهwww.mehrnazatai.blogfa.com/من. هیچکسش هستم. "رویا شاه حسین زاده". وقتی کلی کار روی سرم ریخته. ... آدم به مرده تهمت ترسو نمی زند. .... فرامرز بنی عامری .... دیدید آدم جاییش زخم می شود دوست دارد جای زخم را بخاراند؟ .... اما اگه تو برداری منو اهلی کنی انگار که زندگیمو چراغون کرده باشی. ... قصدم غزل نبود ولی بغض من شکست .... پای قراری که بیقرار ... فاطمه اختصاری.
  30. حرف دل با حضرت صاحب الزمان(عج)-یا اباصالح المهدی ادرکنیwww.aviny.com/Occasion/ahlebeit/imamzaman/veladat/.../HarfeDel.aspxیکی از بچه‌ها که شرور بود شروع کرد خانه را به هم ریختن و داد و فریاد که من نمی‌گذارم .... خدایا من از مرگ نمیترسم،تمام ترس من این است که مهدی فاطمه را ندیده،بمیرم! ..... اگر چه روسیاهی امان را هم تو می دانی و هم ما ، اما با دلی سرشار از بی قراری و با نگاهی خیس ... السلام علیک یا صاحب الزمان ، یا امام زمان میدونم منو میبینی و بام قهری میدونم از دستم ...
  31. نوحه تک - جیدjayed.blogfa.com/cat-56.aspxسید محید بنی فاطمه دل ما مقیم عرش خداست ... من الازل تا ابد اسیر عشقت منم .... برا پدر چه سخت مردن جوون ... ز غصه هات نفس نمونده در گلو ... شبیه او با زخم سینه و پهلو اینجا دیدمت ... بغض و کینه جمل .... با دل بیقرار می گم آقا به سوی این دیار نیا نیا.
  32. جواد بنی اسدی - بلاگفاjavadasadi99.blogfa.com/می توانم که خودم را بکشم من حتی ... تاریخ : یکشنبه هفدهم فروردین 1393 | 9:11 PM | نویسنده : جواد بنی اسدی | 20 نظر ... شهر یکریز فقط زخم زبان و گله بود ... سالها بعد, تن و نیزه و شمشیر و گلو... آه! ... تو را به فاطمه سوگند "التماس دعا". .... اگه قابل دونستید، منو از انتقاد هاتون محروم نکنید. ... نذر چشمان قشنگت: (بیقراری، عشق، شور،.
  33. آخــرین پلاک - محرم9he.blogfa.com/category/3تا خود صبح من از درد پهلو بیدارم ... ای پدر جان خجالت منو میسوزونه ... پنجه بغض فشرده به گریه گلومو .... ترسم اینه که زخم سرت رو ببندم .... ببخش کوتاهی ازمنه-دلم داره شور می زنه-برا گلوی اصغرت مولا ... بـایــد بــریم از علقمه-اینـا ندارن واهمه-بدن با آل فاطمه ای وای .... روی دستات مردن به خدا شیرینه شیرینه شیرینه .... قمر بنی هاشم(ع).
  34. مرتضی پاشایی راهی بیمارستان شد ...! - دانلود آهنگ جدیدpop-music.ir/مرتضی-پاشایی-راهی-بیمارستان-شد۲۶ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از خانم فاطمه زهرا(س) می خوام که هرچه زودتر حال دوستمون مرتضی عزیز خوب بشه ... یه زخم معده بود که عمل کردن و ب زودی از بیمارستان مرخص میشه .... و بغض معنی نداره و من منتظر آهنگای آرامش بخش مرتضیای عزیز هستم . .... مرتضی جان من مطنم که به زودی میایی با یک البوم جدید منم همیشه دوست دارت هستم. .... امروز شنیدم مرده!
  35. فرشید رجبی - مجموعه نوحه های سید مجید بنی فاطمه ( محرم 1386 ...www.farshid-rajabi.blogfa.com/post-56.aspxمجموعه نوحه های سید مجید بنی فاطمه که در محرم 1386 اجرا شده است را می توانید در قالب 36 قطعه صوتی از طریق ادامه مطلب دریافت ... زخم بی قراری منه بغض مونده در گلوی من.
  36. شاعر گمنام - محرم الحرام 1434 برابر با 1392shaaeregomnaam.blogfa.com/post-121.aspxمیان بغض صدا می زنی خدایت را *** هزار شکر که ... دوباره چشم شما زخم می شود، دیر است مرا ببین، که ... منم آن عاشق جامانده ی روز عرفه سر به زیرم سر ... من به عالم ندهم لذت مردن را با... . ... این روضه های فاطمه ای بس مقدس است .... تا گرفتی بوسه‌ای از آن گلویِ سوخته شعر - .... سهم من بی تو بیقراری بود عید من .... به همراه جوانان بنی هاشم نمی گریم
  37. اشعار مناسب در حج - سلام علیکم : به سایت محمد نظری خوش آمدیدnazari1160.blogfa.com/cat-10.aspxیارب دل مردة مرا احیا کن بر روی گدای نیمه شب در واکن. سوگند به ... یارب من اگر گنه کارم چکنم بیچاره و خوار و شرمسارم چکنم. هر چند که ... بهترین میزبان تو هستی تو بدترین میهمان منم یاربّ .... کوچه‌های بنی هاشمت چه شد؟ مدینه به زخم دل نمک زدند تو کوچه فاطمه را کتک زدند .... در تو حتی لحظه‌ها هم بیقراری می‌کند ... در گلو بغض غریب ماتم زهرا، بقیع.
  38. Home - لامپی که توی گیر مرده - comsw - صفحه اصلیcomsw.seelp.com/list/لامپی%20که%20توی%20گیر%20مرده-0.htmlاما بطن روحمون ، نابود شده ، مرده ، با بی قراری مرده . ... تمام بدنم را زخم کرد. ... میکنم هر چه تلاش ، او به من می خندد نقشهایی که کشیدم در روز ، شب ز راه آمد و با دود اندود طرحهایی که فکندم در شب ، روز پیدا شد و با پنبه زدود ..... منم یک بغض پر باران. ... در یکی از سفرهای حج، مامور ﻭﻫﺎﺑﯽ ﺩﺭ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ ﺑﻘﯿﻊ ﺑﻪ حجت الاسلام قرائتی ﮔﻔﺖ: ﭼﺮﺍ ﻓﺎﻃﻤﻪ، ﺣﺴﻦ، حسین، .
  39. شعر - غریب قریب(فقط برای دلم) قدم کلیک هایتان بر چشمabo-ayene.persianblog.ir/tag/شعردلگیر دلگیرم... تصویر من . .... مثل چند شب پیش یه بارون زیبای پاییزی منو برد به فضای عاشقانه های قدیمم بی هوا و ... آیا مسیح ایران کم داده مرده را جان جانی دوباره ... دهان زخم اسیری که از زبان خالی‌ست. اگر چه شوق ...... بغضم را در گلو خفه کنم ! یک کپی ..... که چنین بی‌قراری آقاجان. شهر باتو ..... گریه با فاطمه از داغ بنی فاطمه کن در حریم ...
  40. گنجینه اشعار باخترnazm1.blogfa.com/... امام زمان(ع) · حضرت زینب(ع) · حضرت علی اکبر(ع) · قمر بنی هاشم(ع) · علی اصغر(ع) · حضرت رقیه · حضرت قاسم · اربعین .... بغض گلوی فاتح خیبر شکسته شد ... با فاطمه شلّاق تو خوردی و کشیدی ... خیلی برایش بی قراری یابن الزهرا. آقا مگر من مرده ام که مثل حیدر ... با تو حتی بین بستر، زخم ها - ..... دوست دارم نگات کنم توهم منو نگا کنی
  41. اشعار مذهبی - جمادی الثانیhma.blogfa.com/cat-28.aspx۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بیقرار و خمیده بر می گشت. کوه غم روی شانه ... این فاطمه ‌ست که ز علی رو گرفته است؟ ... گفت : "من مرده ام آیا که علی را ببرید؟" ..... بغضی گلوی اهل یثرب را گرفته ... منم که شاهد زخم شکسته ابرویم ..... اف گفت بر سکوت بنی آدم آسمان
  42. اسفند ٩٢ - کانون فرهنگی مسجد صاحب الزمان(عج)knoon.persianblog.ir/1392/12/۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - قلب من توی دستای حسینه / برای حسینه / گدای حسینه / فدای حسینه(2) .... آخه سلمان همون کسیه که شب عروسی حضرت علی(ع) و فاطمه(س) افسار ناقه حضرت .... آتیش نزن دل منو با دعاهات پر میکشی ز پیش مولای تنهات ... نود زخم کاری برداشته تمام بدن غرقابۀ خون. ... بغض خود پنهان، در گلو دارم چشم زینب را، پیش روی دارم فاطمه ...
  43. پاییز می گیرد سراغ همسفرها راwww.paeezmigirad.blogfa.com/حرفهایی که توی بغض گلو (اشتها دار) خاک می خوردند. علی وارث / ... کجا تو پنهان کنی دلت را که من از او سر به در نیارم؟ نمی شود من ... هرشب منم پرنده ات، از خود نشان بده ... بیقرار شنیدن ات بودم٬ مثل آواز عاشقانه ی قو .... قسم به زخم گلوی گنبد، نشسته ام رو به صحن دلها ... ازین خیابان مرده از من نبود راهی برای رفتن .... فاطمه قسمتی / رشت 1
  44. شعر آیینی - آیات غمزهayateghamzeh.persianblog.ir/tag/شعر_آیینیشعرم از برق ذوالفقار رسید، روشن و گرم و بی‌قرار رسید تا به ذره‌ نگاه یار ... مرهم و زخم در نگاه شماست، حلقه ی اتحاد خوف و رجاست .... شبانه بغض گلو گیر من کنار بقیع
  45. دانلود سبک های محرم - ریحانه ی کربلا - بلاگفاmobin130.blogfa.com/category/55شد شب من شب عزا نیا کوفه نیا کوفه تو رو علی مرتضی نیا کوفه نیا کوفه ... مرثیه قمر بنی هاشم(ع) .... بابا ، خسته ام از خرابه ی شام - منو ببر ... فاطمه برای ، سینه زن ِ ارباب ، داره به لب دعا .... چون مرهمی به سینه و بغض گلو کند .... شهید کربلا سلام اون که می گفت تو کربلا خیمه هاتو آتیش زدند نگفت کجا به بچه ها زخم زبون و نیش زدند اون ...
  46. متن شعر مداحی - سایت محمد رضا ترکمنmohammadrezatorkaman.blogfa.com/post/4از دست من دلش اگرچه خونه اما حالا حال منو میدونه براش میمیرم ... عطر فاطمه تو کوچه پیچیده چرا گوشواره شکست فاطمه زمین نشست ... زخم سر علی را دیدند اهل مسجد دردا که نیست پیدا زخم نهان مولا ... چی شده که بی قراری هی نگات به آسمونه گمونم چشم انتظارت یاور قامت کمونه ... بیا و در شب احیا مرا هم احیا کن که مرده دل به حریم تو، جا کجا دارد؟
  47. اس ام اس های ارسالی دوستان (سری 101)www.radsms.com/اس-ام-اس-های-ارسالی-دوستان-سری-101۱۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - عشق بورزد و تو را به همه دنیا نشان بدهد و بگوید که این تمام دنیای من است… .... منم گفتم: استاد منظورتون کدوم تهشه… ... یه روز یه مرده می خوره به نرده بر می گرده. ... و هدفونم را بردارم‎ ‎و‎ ‎در جاده ای راه بیفتم , بغض را بشکنم و تا میتوانم گریه کنم و در ..... پنجره ی زخم همیشه دیوار است… ...... ﮔﺮﭼﻪ ﺑﻨﯽ ﺁﺩﻡ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﯾﮏ ﭘﯿﮑﺮﻧﺪ…
  48. شعر - انتظار... تا به کی؟montazerineagha.persianblog.ir/tag/شعر۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گوشه چشمی به من کنید اماما که دلم ... شب میلاد تو، هنگامه گشودن پنجره های امید است به روی بغضِ ستم دیدگان بی .... سوگند به زخم های سرشار غرور ... خـورشید بنی فاطمه از کعبه بر آید .... صدا میگه امت من پیغمبر شما منم .... بیا که باز مرا بیقرار خواهی کرد ... مانند مرده ای متحرک شدم بیا / بی تو تمام زندگی ام در عدم گذشت .
  49. نوحه و مداحیsoogestan.blogfa.com/tag/نوحهحاج احمد واعظی-حسین یار منه خریدار منه (واحد) · حاج احمد واعظی-چه ... حاج محمد زمان یعقوبی-سوزش زخم و تاول من شده حاد (زمینه) · محمد صفری-حاج محمد .... کربلایی صابر رمضانی-یه بغض عجیبی آقا توی گلومه (شور) · کربلایی ... حاج سید مجید بنی فاطمه-گفتم با چنین جلال و شکوه (روضه) .... حاج محمدرضا بذری-با دلی بیقرار سوی حرم میروم (واحد).
  50. حسن فطرس - فراق حضرت امام مهدی(عج)hasanfotros.blogfa.com/post-7.aspxاللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و لا تَسُؤْنی فِی نَفْسی و لا فِی اَحَدٍ مِنْ اَحِبَّتی ... عزیز فاطمه درمان دردم مگر با قلب مظلومت چه کردم ... قلبش پر از شراره‌ی هر زخم کاری است ... کارِ دلِ شکسته‌ی او بی‌قراری است تا می‌رسد به ... داغ بنی آدم و یزدان تو ... ولی بغض گلو درمان ندارد ... می خوام امشب منو خالی از غم گناه کنی ... ولیکن وقت مردن حسرت ما
  51. مجموعه اشعار اجرا شده حاج محمود کریمی [بایگانی] - انجمن های ...www.iranpardis.com › ... › انجمن مذهبی › انجمن متفرقه › اشعار مذهبی۲۲ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به بیقراری ام مینازم میسوزم از عشق و می سازم ... تو روضه ی زخم مدینه گریه برات چه دلنشینه ... عزیز خواهر تب نفسهات دل منو می لرزونه ... خنجری را که بر گلوی تو بوسه زد به من نشون داد ... فاطمه آروم جونم گل یاس قد کمونم .... ببین بغض زده چنگ گلویم ... بی نفس افتاد که فریاد، بر آورد مگر مرده ام اینجا ... خیل بنی آدمند
  52. مدینه نوشت - مامان خاتونmamankhatoon.persianblog.ir/tag/مدینه_نوشت۲۳ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اینکه آیا میتونستم جواب لبیکم رو بگیرم یا نه ، من رو توی فکر برده بود . ... احساس مردن میکردم دلم میخواست به امیر وصیت کنم . .... و روبنده ایی زدم , صدایم رو در گلو خفه کردم بغضم رو نگه داشتم و هر علامتی از ایرانی بودنم رو مخفی کردم تا ... فکر میکنید کوچه های بنی هاشم که فاطمه زهرا در آنجا سیلی خورد کجاست ؟
  53. بهمن ۸٧ - بانک اشعار و نثر ادبی عاشوراییashoora.persianblog.ir/1387/11/۳۰ بهمن ۱۳۸۷ ه‍.ش. - دل عشق ترک خورد، گل زخم نمک خورد، زمین مرد، زمان بر سر دوشش غم و اندوه به انبوه ... نکند باز شده ماه محرم که چنین می زند آتش به دل فاطمه آهت به فدای نخ آن شال ... ماه بنی هاشم ومهر ادب .... به بازی باز هم خود را به مردن زد عمو جانم .... بغض راه گلوی من را بست ...... محبت سینه می‏زنند و اشکهای یتیم در خرابة چشم، بیقراری می‏کنند.
  54. شهرشعرshahresher.com/content/1?page=6"من نمی دانم میوه ی سیب چه طعمی دارد؟" باغبان مکثی کرد و نگاهی به سراپای دل من .... هم بغض می شوم با آسمان ... عزیز فاطمه (س) .... این سه شب کوی بنی هاشمیان پر نور است ... بس کن این گریه و شیون،تا به کی در بیقراری؟ ... به مکتب خانه ای عشقت منم استاد می خواهم .... ببین این عشق دگر مرده ندانم راز پروازش ..... دست توی گلوی خود کرد و .
  55. اشعار شهادت مولای غریب حضرت علی (ع) - ذاکر کربلا :حاج سید ...zaker-karbala.ir/post/229100هیئت جوانان بنی هاشم رشت .... سی ساله که نرفته دیگر ، آب خوش از گلوی حیدر ***** ... از کوفیا منو بگیر صبرم دیگه تموم شده ... دلم داره پر می زنه فاطمه ام منتظره هرچی که ... جای محـبّتای من به زخم اون چنگ می زنند ... بغض سنگینت چرا با ناله ها وا نمی شه ... تا محسنم را بنگرم من بیقراری می کنم ..... علی از بعد زهرا مرده بود وکس نمی دانست.
  56. اشعار و متون ادبی زیبا - نسخه قابل چاپ - تالار کافه کلاسیکcafeclassic4.ir/printthread.php?tid=80در روی تو بیقرار شد مردم چشم ..... بغض چشمان تو لیک لرزه انداخت به دستان من و ..... بر زخمهای کاری تیر و سنان فتاد ..... بلبل از رشک وی اینگونه گلو پاره کند ورنه از بهر چه است این همه فریاد او را؟ ... یادمه دوران مدرسه همین که به این شعر می رسیدیم ، کلمه محتسب منو یاد داروغه ..... کجا مرده به آدم زنده میشد - یقین عیسی بن مریم یا علی گفت.
  57. شعر کوتاه - اسپریچوamiralavi.persianblog.ir/tag/شعر_کوتاه۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - منم هنوز و این دری که دست‌های تو هنوز... :: و می‌آید و در مسیرش تمام علایم ... من و ابر؟ چه تشبیه پرتی! که باران بهرحال جایی درین خاک و من بی تو ... تبر در گلوی صنوبر! .... «یک نفر همیشه زخم، یک نفر همیشه تیغ» ... عشق، در فاصله بین دو بغض ...... این کتاب ارزشمند در فرهنگ عامه مردم استان کرمان به همت محسن بنی فاطمه در ...
  58. دلتنگی - خط خطی های من...khatkhatyhayeman.persianblog.ir/tag/دلتنگیوقتی انبوهی از حرف در گلویمان مانده و بغض همخانه ی نفس شده است ... همیشه گفته اند زخم ها به مرور زمان خوب می شوند، فراموش می شوند، شامل مرور زمان و کهنگی می شوند. ... بخوانی اش و نشانش دهی بی قــــــــــراری این دل ِ بی تاب و توانت را ... منم بنده ی تو! .... شده تا حالا به خونه ی آخر که می رسی، یا دردی یا مشکلی داری که به هیچ بنی بشری نمی ...
  59. جام نیوز :: JamNews - پیامک های تبریک ولادت امام زمان (عج)www.jamnews.ir/detail/News/360354۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تا دست کشی بر سر سودا زده من ... منم آن ذره، که بر دامن تو چنگ زدم ... سوگند به زخم های سرشار غرور ... مهدی(عج)، بوستانی است از سرو رشید نرگس، از سلاله یاس فاطمه و از ... شب میلاد تو، هنگامه گشودن پنجره های امید است به روی بغضِ ستم دیدگان بی پناه ... است/ هاتفی داد ندا برهمه ی مرده دلان/ مژده ای دل که مسیحا نفسی آمده است.
  60. اشعار ولادت امام زمان (علیه السلام) - آموزش مداحی و اشعار مذهبیmahdivahidi.ir/cat/76/0/امام%20زمان(عج)%20-%20ولادت.htmخورشید بنی فاطمه از کعبه بر آید عیسی زفلک ... آمده جانان من. سیدی یابن الحسن سیدی یابن الحسن سیدی یابن الحسن سیدی یابن الحسن. پرده از رخ ... نکند یاد زخم بازویی یا غم درد شانه ای .... شبیه مرده ای افتاده در خیابان ها عوض شده ... چه بیقرار دلم میل سامرا کرده .... بغض گلوی فاطمه آزاد میشود .... ‏یعنی منم که زنده ام از اشک هایتان ‏داوود من!
  61. اسفند ٩٢ - b ooO...Ooo Maooomabooo.persianblog.ir/1392/12/۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عجب رنگین کمان‌ های قشنگی در نگاه من می‌ آمیزند .... به عشق مرده رضایت دادم ... گوشهایم را بر زخم زبان این و آن بستم ... از همه ی اونایی که شاید دلشونو شکوندم دلجویی میکنم ، میگم که منو ببخشن . ... صد و دوازده شبانه روز بغض ِ مدام ، شعر نیست ! ...... با سپاس از : سید مجید بنی فاطمه ، مسعود اصلانی ، فواد غفاری ، احسان ...
  62. [XLS]فاطمیه 91avamehr.ir/Exel%20DVD%20MP3.xlsx5, عمه چشمهام سنگین شده – زمینه, دست منو عنایت و لطف و عطای فاطمه – واحد, بابا جون ... تویی کوثر منو زخم های رو تن آیه ها – زمینه, فاطمیه غروب آسمونی پر از سوز و آه است – واحد ... 03- حاج حسن خلج, 04- حاج سید مجید بنی فاطمه, 05- جواد مقدم, 06- حمید علیمی ..... تو که دل من بردی آقا - شور, توی خونمون یه بغضی راه این گلو رو بسته - زمینه, دست ...
  63. انجمن راسخون - متن اشعار اجرا شده توسط حاج محمود کریمیwww.rasekhoon.net › انجمن ها › هنر › ادبیات › شعر › اشعار مذهبی۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برای تک تک آن زخم ها و دردها و بی قراری ها اما حیف از آن بانو ... کربلا گفت این منم در خیمه گاه و قتله گاه ... از چه شدی خاک‌نشین فاطمه .... خیل بنی آدم تمامی بنده و مولا تویی، باب الحوائج یا علی باب الحوائج یا علی ... شاه بی لشکرم قاسم فدای تو در کام قاسمت مردن برای تو ... این بغض مانده در گلو احلی من العسل احلی من العسل
  64. اس ام اس های میلاد امامان و بزرگان - قالب وبلاگbia2skin.ir/smsmiladeemam.htmlتقویم دل من در این سرزمین تا ابد شمسی ست وقتی که خورشید نام کوچک توست … ... ای کاش منم خاک خراســـان بودم ... وقتی که بغض بین گلو جا نمی شود ... این قلب مرده است ، مداوا نمی شود ... نام رضای فاطمه عطر کلام میکنم .... جانباز ، با لبخند زخم خویش ، خاطرات خفته عباس ( ع ) را در کربلا بیدار می کند ... این است جزای تو، ای ماه بنی هاشم
  65. منو های سایت - """ متن اشعار اجرا شده توسط حاج محمود کریمی """ashuora.ir/Forum/Catgory/18/Post/79/Page/2۱۰ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مادرش گفت که ای حرمله لعنت بر تو * به روی نیزه نزن زخم گلویش باز شد مادرش داشت کنار پسرش ... این بغض مانده در گلو احلی من العسل احلی من العسل
  66. دل نوشته های kavirdell59 [آرشیو] - انجمن معلولین اسپیشالforum.special.ir › ... › حیاط خلوت Special › دل نوشته ها۲۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 100+پست - ‏15 نویسندهچی میشه یابن فاطمه یه گوشه چشم نگام کنی با اون نگاه فاطمی ... دل من عاشق میمونه دائم از شما میخونه منو میشناسی اقا جون من همونم اون دیونه اونکی تنهای ...
  67. ورودیه ماه محرم - .::شعر آیینی::.zaytoun.persianblog.ir/tag/ورودیه_ماه_محرممرده را ذکر اباالفضل تو احیاش کند روز محشر به خداوند قسم ... دوزخِ چشم من از یادت گلستان می شود ... حضرتش فرموده : چشم ما شود زخم از بُکاء .... از گلوی بغض هایم باز کردم گریه را ... گفته اند , اذن دخول ماه غم یا فاطمه است ..... ما را صدای ناله او بی‌قرار کرد .... ‏دور تا دور شان بنی هاشم تحت فرمان حضرت سقا ... یعنی که ببینید، منم خون خدا، های.
  68. حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام - .::شعر آیینی::.zaytoun.persianblog.ir/tag/حضرت_اباعبدالله_الحسین_علیه_السلاممن که امشب بر تمام بیت هایت در زدم با فقط یک .... بعد مردن روی ما یک بوریا باید کشید ... جانم فدای فاطمه و جانم فدای تو ... منم غلام کسی که بود گدای حسین ... یک بوسه بود سهم من از آن گلوی خشک .... ما را صدای ناله او بی‌قرار کرد .... اشکی به چشم و بغض به حلقوم و پا به گل. ... خیلی ز زخم. ... ‏دور تا دور شان بنی هاشم تحت فرمان حضرت سقا
  69. شعر نو : دلنوشته های دلتنگی 2www.shereno.com › وبلاگ › عاشقانه ها۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... در من یعنی . . . منم و داغ نگاهی ... به کی بگم که بغضِ من شکسته، از خستگی بندِ دِلُ ... برگهای مرده مرثیه می ... زخم هایم را می بندم با دست هایی ... غریبی با محبت بی قراری چه بغضی در گلو عهدی نبستی بی .... با بغضی سرد معجزه می ... نمایش مشخصات فاطمه زین العابدینی ... نمایش مشخصات محمدتقی بنی حکمت (خوگر ).
  70. دانلود مداحی های سید مهدی حسینی :: اشعار شب عاشورا ... مناجات ...eshghe-hosein.blog.ir/post/114۲۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دل من عاشق می مونه دائم از شما می خونه منو می شناسی آقا جون من همونم اون دیوونه. تموم مردم ..... بیقراری. در هوای کربلایت بیقراری می کنم. هر شب از یاد رخت شب زنده داری می کنم. من ..... هم ذکر فاطمه است سلام علی الغریب ... بر زخم های پیکر آقای تشنگان ... غرقه ی درد ، ولی زخم جگر نفروشم ... بعد مردن روی ما یک بوریا باید کشید.
  71. بهمن ۸٥ - نازنین یارnazanin_yar.persianblog.ir/1385/11/دوست دارم نگات کنم تو هم منو نگاه کنی . ... و بگویی هیچ گاه رهایشان نکند، حتی اگر من باز هوس شیطنت به سرم زد! ... اند از یک سو، و گلایه ی این «یک جفت چشم سرخ ورم کرده» از سوی دیگر، اجازه بی قراری نمی دهد. ... خواب دیدم خواب این که مرده ام .... فردا من و نجمه و فاطمه و زهرا و الهام و مرضیه و سامیه و نرجس و سارا و اعظم و سمانه و زهرا و مهلا و زهره ...
  72. مجموعه اشعار اجرا شده توسط حاج محمود کریمی محرم 91madehin.ir › ﺭﺎﻌﺷﺍ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 10پست - ‏1 نویسندهدلم شده پر از شرر بابا بیا منو ببر تب و تاب یه قافله ... خیل بنی آدم تمامی بنده و مولا تویی، باب الحوائج یا علی باب الحوائج یا علی ... مادرش گفت که ای حرمله لعنت بر تو * به روی نیزه نزن زخم گلویش باز شد ... شاه بی لشکرم قاسم فدای تو در کام قاسمت مردن برای تو ... این بغض مانده در گلو احلی من العسل احلی من العسل
  73. آواز شباهنگavaze-shabahang.persianblog.ir/1388/3/۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - بغض و اشک سرد و افسوس است. و ضجه هایی که به ... گویا نمیدانی ،طمع تلخ من با هیچ چیز شیرین نمیشود!!! شباهنگ ... در بی قراری زندگی می کنم. و بهشت تو .... رهایی را در گلو فریاد کشید. شباهنگ .... می خواهند مرا هم مرده بینند! مرا که زنده .... زخم هم بزنی ... دست برآورده منم ..... اینان را “بنی‌علی” می‌خواند و آنان را “بنی‌فاطمه”.
  74. سوگواره های امام حسین(ع) - ادبی-فرهنگی-مذهبیferdosesokhan.persianblog.ir/.../سوگواره_های_امام_حسین(ع)_و_اهل_بیت_آ...۱ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اذان به وقت گلوی بریده - علی رضا قزوه - شعر امام حسین (ع) - شعر عاشورا - شورش ... کاش در کوچه ی بنی هاشم ... من که شب را تا سحر بی خواب و سوزانم چو شمع ... ای از مدینه بغض زهرایت به سینه .... زخم شمشیر وسنان چیست که مرهم با اوست ؟ ... فـــردا عــزیــز فاطمـه ، بی یــار و تنــها می‌شود .... منم و داغ تو و این کمر بشکسته
  75. نوشته‌های کهنه‌تر - قطعه 26www.ghadiany.ir/page/39حقا که ایشان «انا رجل» بود حتی زمان امام، منتهی یک «انا رجل سرباز» بی‌منم منم. ... من اما اعتراف می‌کنم که از آیت‌الله مهدوی جملات زیادی به یاد ندارم، چرا که او اساسا با عمل ... در پاییز بی‌قرار، کوچ موقرانه آیت‌الله را عشق است. ..... بغض بدی گلویم را فشرده بود… ..... اینکه مصلحت، خفه کند گلوی عدالت را، و نام این خیمه شب بازی را هم بگذاریم ...
  76. سید الشهدا - بیمارستان دریایی!drjonah.persianblog.ir/tag/سید_الشهدا۲۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بچه هام ایستاده باشند با وحشت به من و رد خون روی فرش نگاه کنند. .... یعنی مرده. ... پ ن1: تولد نازنین مادر و بانوی شهر آفتاب فاطمه معصومه(س) مبارک! ... تا یکجایی برای خاطر گرسنگی و تشنگی، بیقراری و بی تابی و گریه ... تا که یک نسل به یک اصل خیانت نکند/ به گلو فرصت فریاد ابوذر بدهید ..... سهمیه حق منه.
  77. مادر مرده که عید ندارد! - ادب العباسwww.adabulabbas.ir/post/54/مادر-مرده-که-عید-ندارد.html۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - که من عمری ست در این خانه مهمان کسی هستم ... یاران زخم خورده چو مولا گریستند ... همسرش فاطمه آن نوگل بوستان رسول ... وای قیصر اگرش بغض گلوگیر نبود ..... چشمه چشمه بی‌قرار گریه‌ایم ... در گلو، افغان ما گل می‌کند .... منم در سفره دارم هفت سین را .... حجت الاسلام پناهیان_شیطان درونی انسان · حاج سید مجید بنی فاطمه، حاج ...
  78. دانلود مداحی - بابُ الحرم" پایگاه متن روضه و اشعارمذهبی"ویژه ...www.babolharam.com/post/tag/دانلود+مداحی/page/21منو سپرد به تو تا، هوامو داشته باشی ... مرده تو دل هاشون مروت ... الحمدالله من باعث خوشحالی زینب شدم،آی کربلایی ها با ناله تون امشب دل زینب و خوشحال کنید،ناله بزنید یاحسین. .... گر چه از پا درنیاورد زخم شمشیرم ... دل تنگم بیقرار تو ... روی نیزه بغض می کرد ساقی لشگر ... ای بریده گلو ... متن اشعار سینه زنی مجالس سیدمجید بنی فاطمه.
  79. خدایا خیلی دلم گرفته | جابرjaber.ir/archives/40۲۷ اسفند ۱۳۸۶ ه‍.ش. - سلام نمیدونم منم که این مطلبو مینویسم دلم گرفته خیلی گرفته منم ۲۱ سالمه .... هرشب به فکر مردن بودم… .... رازیروروکردم رسیدم به شعر دل بی غم دراین دنیا نباشه اگرباشه بنی ادم ..... در هراس دم می زنم، در بیقراری زندگی می کنم و بهشت تو برای من ..... خدایا خودت میدونی انگشت عسلیم رو تا حلق بکنم گلوی شوهرم بازم ...
  80. اشعار ولادت امام زمان (عج) - آموزش مداحی و اشعار مذهبیmahdivahidi.loxtarin.com/posts/archive.php?pmonth=3&pyear=1392زخم عزیز فاطمه گوید به مرزبان ... چنین نوشته منم بنده زاده ی خورشید ... به جسم مرده? ... من آمدم که نباشم فقط تو باشی تو ... دیشب قلم در دست هایم بی قراری کرد ..... امشب خبری خوش به بنی‌فاطمه آمد .... منم بغض سر در گمی شما ..... حرف ناگفته در گلو دارد
  81. بانک اشعار مذهبی حرم شاه -هر روز ، به روز می شود - آرشیو 1391www.harame-shah.rozblog.com/Archive/1391/08متن روضه امام جواد الائمه علیه السلام-طاهری،بنی فاطمه, 0, 382, khadem .... مجتبی حاذق حضرت قاسم بن الحسن(ع) مردن به زیر پای تو أحلی من العسل پرپر شدن ... بانک اشعار اهل بیت (ع) غروب دیگری بود و بقیع آشفته تر می شد گلوی, 1391/08/29, 154, 0 .... چه تلخ می شود این لحظه ها بدون شما چه تلخ تر همه ی عمر ما بدون شما منم غریبه و شب ...
  82. بدجور دلم هوای مشهد کرده... - آلبوم تصاویر پروفایل - گالری ...komeyl-miyaneh.miyanali.com/gallery/549اصحابش برای لبخند او چه کارها که نکردند! آن همه زخمها مقدمۀ یک نظر حسین بود! ... فاطمه با خونش باطل کرد! وطلسم بنی امیه را حسین ... بی قراری می کند ... زنده می خواهی یا مرده؟!" ... بغض آمده و حال مرا بد کرده جذر آمده از گلوی من رد کرده من این چمدان، ... منم همینطور ...
  83. کتاب ذات الاحزان۲(اشعار دهه اول محرم) - ذاکرین ریzakerinerey.ir/?p=5849۲۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بر ما ز سوز فاطمه حزن صدا دهید ... “من گُم شدم، بیا تو به دنبالِ من بگرد “ .... همانا روز حسین ( روز عاشورا ) پلک ( یا مژه ) چشمان ما را زخم کرده و اشک چشمان ما را جاری کرده و ... این بی قراری دل ما بی دلیل نیست ... به بوسه گاه نسیم از گلوی نیزه سوار ... دنیا بدونِ کربُبلا مرده بود و بَس. “ .... این ها که تن منو تو کوچه بازار می کشند.
  84. شعر نیمه شعبان - ظهورwww.zohur12.ir/tag/شعر-نیمه-شعباندارم امـیــــد اینکــه بیــاید نـگـار مــن ... منم آن ذره، که بر دامن تو چنگ زدم .... مهدی(عج)، بوستانی است از سرو رشید نرگس، از سلاله یاس فاطمه و از ریشه گل های محمدی. ... شب میلاد تو، هنگامه گشودن پنجره های امید است به روی بغضِ ستم دیدگان بی پناه تاریخ. ... بر دعاهای همه ملتمسی آمده است/ هاتفی داد ندا برهمه ی مرده دلان/ مژده ای دل که مسیحا نفسی ...
  85. بانک اشعار شهادت امام جعفر صادق (ع) » هیئت محبین آل طاهاwww.aletaha.ir/index.php?newsid=387می خواست فکر داغ دل فاطمه کند زهری فقط ... این مردم مدینه مگر باز مرده اند؟ ... منم آن دل که ز داغ تو به دریا میزد .... این شهر ، با دل تو مدارا نمی‌کند این شهر ، زخم بی‌کسی‌ات را...عزیز من جز با دوای زهر مداوا نمی‌کند .... بغض داری ولی نمی باری ** ... استخوانی که در گلو داری ** .... مدینه امشب بنگر چه بیقرار است ... میان کوی بنی هاشم از دری دیگر
  86. متن - أین بقیة اللّهrain-drop.persianblog.ir/tag/متن۴ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بغض، راه گلویت را بسته بود، چشم هایت به سرخى نشسته بود، رنگ ... ناگهان در آن وانفسا چشم من به درختى کهنسال افتاد و دلم به سویش ‍پرکشید. .... اینک این منم که به خود ظلم کرده ام و به گناهم اقرار و به خطاهایم اعتراف دارم. ... شهادت حضرت فاطمه (س) را به مسلمانان تسلیت عرض میکنیم .... تا من نیز در بی قراری ، یاریش دهم
  87. آهنگ پیشواز ، اس ام اس و رمان - رمان واهمه ی با تو نبودن فصل 10www.iranpip.ir/post/959»»»»سید مجید بنی فاطمه (38) .... بالاخره باید می دونست که یوسف برادرشه و منم باید با این حقیقت تلخ کنار میومدم . ... بغضی که از اول حرف زدن تا حالا توی گلوم سنگینی می کردو به زحمت پایین فرستادم . ... خیلی سخت بود به کسی که یه عمر چشم انتظار برادرشه بگی مرده . ... دستی به سرم کشیده شد و من چشممو به سمت صاحب اون کشوندم .
  88. دفتر شعر - آفتابwww.aftabir.com/articles/view/art_culture/literature.../دفتر-شعر۸ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - راه من با این که طولانی ست حرفش را نزن ... کودکی در شعرم امشب بی قراری می کند ... بر چه خاکی بسپرم این مردة ماسیده را ... در گلو ماسید و مثل غدّه ای خوش خیم ماند ... هی زخم زبان نزن که شوری دارم .... (فاطمه قائدی) ... مثل زنهای بنی هاشم صبور و ساده است ... بُغضی میان صحن حرم سبز می شود .... اینجا که منم هیچ کسی راه ندارد.
  89. اشعار ولادت امام زمان (عج)mahdivahidi.mahtarin.com/.../اشعار%20ولادت%20امام%20زمان%20(عج)%2...زخم عزیز فاطمه گوید به مرزبان ... چنین نوشته منم بنده زاده ی خورشید ... به جسم مرده? ... من آمدم که نباشم فقط تو باشی تو ... دیشب قلم در دست هایم بی قراری کرد ..... امشب خبری خوش به بنی‌فاطمه آمد .... منم بغض سر در گمی شما ..... حرف ناگفته در گلو دارد
  90. گلچین اشعار و نوحه ها - هرچه دارم از تودارم مولاasheghanmovla.persianblog.ir/tag/گلچین_اشعار_و_نوحه_هاایوایِ من ، اگر لب و دندان نشان وئره ... بو شهرین اهلی بیر به بیر ،وفالی دوســـتدور منـه ..... نام نوحه : زبان حال امام حسین به قمر بنی هاشم اثر: کریمی مراغه ای ویر خبر ...... مین دیلیله زخم جسمیم شرح حاله دل آچوبدور ...... گئده‌جئک قوْناقدێ فاطمه، سن اۆچۆن بۇ ساعتی زینبیم ...... پس با زبان خشک، علمدار تشنه‌کام رو کرد بر خیام شهش بی‌قرار و زار
  91. حضرت ابوالفضل العباس (ع) - کد دعای فرج برای وبلاگwww.bahmanmokhtari.ir/cat-15.aspxمن بمیرم که سوی علقمه آمد شه دین نور مبین گفت که ای جان برادر زچه در خون ... حتی خود حسین بیقرار یل حیدر ... منو بغض تو گلو منو حرمت آبرو حرم حرم آرزو اباالفضل ... منو روضه ی علقمه اشک و ناله ی فاطمه گریه کنت همه عالمه اباالفضل .... کودک مرده زنده شد! ... دو کرامت از کرامات باب‌الحوائج قمر بنی هاشم(ع) ذکر کرده‌اند که از ایشان تشکر می‌شود,
  92. گریه‏ ی اشک - ahl-ul-bayt.orgwww.ahlulbaytportal.com/fa.php/page,16876A64192.html?PHPSESSID...۱۲ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - شب ست و، بوی زخم یاس، با من تمام حزن زینب را بخوان باز گلوی زخمی احساس با من! صمد پرویس .... راهی شدن فاطمه‏ ی تو، با من! شعله‏ ی ..... یک قافله، بغض و اشک و غم راند، رهید یا للعجب، ..... به کوی عشق، نخستین فدائی تو منم ... از بنی ‏هاشم نگردد با خبر یک تن که من ... می‏ طپد پیش نگاه مرده ‏ی نامردمان .... بی قراری آب
  93. عارفانه ها و عاشقانه ها - آسمان زندگی منlifesky.persianblog.ir/tag/عارفانه_ها_و_عاشقانه_ها۲۸ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - "مگر من خدایت نیستم که تو اینگونه بغض کردی؟!" می شود من بگویم ... متن زیر برگفته از قسمت هایی از کتاب «خدا خانه دارد»‌ نوشته فاطمه شهیدی.
  94. قدرت دریای من | azadeh97 - ایران رمانforum.iranroman.com/showthread.php?tid=42614&page=15۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 10پست - ‏1 نویسندهبیچاره این مرده چه روز گندی بود براش امروز یه بار من بیدارش کردم یه بارم ... فاطمه...همه ی بچه های تیم داشتن میدوئیدن...بچه های تیم سامان وایساده بودن یه ... منو کوبیدن زمین ارمغان ونیلو افتاده بودم روم بقیشونم دورمون جمع شده بودن. ..... میون بغض من سرده .... زخم خورد و سکوت کرد گذاشت آروم شم...ستایش من هق زد...من جون کندم.
  95. برای ما که خسته ایم دل شته ایم نه...ولی برای عده ای چه خوب شد ...espinad.com/.../برای-ما-که-خسته-ایم-و-دل-شکسته-ایم-نه...ولی-برای-عده-...چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدیچه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدیخلیل آتشین سخن، تیر به ... خسته از بیقراری های این دل شکسته ... طول هفته را در انتظار جمعه امکه صبح و ظهر و شام نه غروب شد نیامدیمنبع:بنی فاطمه. ... چرا کسی نمیرسد به داد روح خسته ام زمانه رحم کن به من به این دل شکسته ام نه ابی و نه دانه ای ... یک کفن برای مردن.
  96. مداحیmaddahnews.javanblog.ir/می گفت منم فاطمه مادر تو یاسِ من .... بغضِ گلو گرفته ... ای وارثِ چشمانِ پرخونِ ابالفضل ـ امشب بیا در جمعِ مجنونِ ابالفضل ـ فرموده ای از داغِ سقا بی قراری ـ در روضه‌ی عباس عمویت پاگذاری ـ در .... لِمَنْ والاکُم وعدوٌّ لِمَنْ عَاداکُمْ إلى یَوْمِ القِیامَةِ ، وَلَعَنَ اللهُ آل زِیَاد وَآلَ مَرْوانَ ، وَلَعَنَ اللهُ بَنِی اُمَیَّةَ .... زخم بر تار دل زینب نزن ... گر تیر دشمن هم نبودى مرده بودم
  97. پیامک ولادت - مؤسسه جهانى سبطین (ع)www.sibtayn.com › ... › اهل بیت(علیهم السلام) › امام زمان(علیه السلام)۱۱ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - سوگند به زخم های سرشار غرور .... مهدی(عج)، بوستانی است از سرو رشید نرگس، از سلاله یاس فاطمه و از ... شب میلاد تو، هنگامه گشودن پنجره های امید است به روی بغضِ ستم دیدگان ... همه هست آرزویم که بیینم از تو رویی *** چه زیان تو را که من هم برسم به ... آمده است/ هاتفی داد ندا برهمه ی مرده دلان/ مژده ای دل که مسیحا نفسی آمده است.
  98. آینده از آن حزب الله » » من رد بوی تو را می‌بوسم24tir.ir/?p=4173۱۰ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - گفتی بگویم:یا الله یا محمدُ یا علی یا فاطمهُ و بَنیها یا صاحِبَ الزَّمان ... خودتون یه سر برید کوچه های بنی هاشم برای فرج خودتون دعا کنید لطفا .... بی تو دیگر یاس ها هم بی قراری می کنند ..... نکنه یه روز بیایی ک ستاره مرده باشه :( .... آخ از این عمامه های مشکی که هر شبح و شب بغض مضاعف می آورند ... زخم های پا را می شمارد…
  99. زیبا شناسی شعر هیئت - پایگاه اینترنتی شعر هیئتdeabel.net/?part=article&inc=article&id=753۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حضرت فاطمه(علیهاالسلام) ..... تصویر مرده ای است جهان در برابرش ... با خود مرور می کند و بغض پشت بغض .... دختر من به تو چادر چقدر می آید( سهرابی / غزل مرثیه 86/ ص 36) ... از آتش گلوی تو قلبم کباب شد(جوادی / غزل مرثیه 89 / ص 52) و: ... کودک میان خیمه دلش بیقرار آب ... بس که زخم از چار سو بنشسته بر زخم تنم
  100. دفتر میهمان - روستای خان آبادkhanabadd.com/comments.aspmahtabak: من اون زمان رو یادم نمیاد ولی منم دلم گرفت ، با خوندن خاطرات و یا وقتی پای ...... دلشکسته: خدای من اگربشکند این بغض گره خورده ن عرش ون فرش هیچ یک .... فاطمه عزیزی: کسب مقام اول مسابقات ژیمناستیک را به خواهر عزیزم شیما خانوم ..... قاسمی: ضمن تشکر از اقای حسین بنی اسدی معرف به بهشتی جهت کمک به نازمندان رایگان است.