دانلود آهنگ جدید، فیلم و عکس، نرم افزار، جوک و اس ام اس

دانلود آهنگ جدید، دانلود نرم افزار، دانلود فیلم و عکس، جوک و اس ام اس جدید، فال روز، مدل لباس

دانلود آهنگ جدید، فیلم و عکس، نرم افزار، جوک و اس ام اس

دانلود آهنگ جدید، دانلود نرم افزار، دانلود فیلم و عکس، جوک و اس ام اس جدید، فال روز، مدل لباس

بنی فاطمه گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد

بنی فاطمه گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد

  1. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه نوحه مصیبت امام حسین محرم ...www.mazlomane.com/Size : 694 Kb. حذف. 28, بنی فاطمه, شبهای جمعه فاطمه،با اضطراب و واهمه،آید به دشت کربلا ... گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد.
  2. دانلود مداحی بنی فاطمه - LoxBlog.Commasjed-ma.glxweb.ir/post/12/دانلود%20مداحی%20بنی%20فاطمه.htmدانلود مداحی بنی فاطمه - کار فرهنگی. ... گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد. Size : 516 Kb. حذف. 11, بنی فاطمه, چشهای خیس ، یه ...
  3. نوحه های خوانده شده توسط مداحان مشهور با نام نوحهwww.hodablog.net/sitefiles/obook/nowhehayebanam.htm38 بنی فاطمه گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد. Banifatemeh-Mazlomane.com (19).mp3. 39 بنی فاطمه چشهای خیس ، یه ...شما از این صفحه در 10/27/14 بازدید کردید.
  4. دروازه دانلود ایران - nohefacebookiran20.mihanblog.com/extrapage/noheSize : 694 Kb. حذف. 28, بنی فاطمه, شبهای جمعه فاطمه،با اضطراب و واهمه،آید به دشت کربلا ... گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد.
  5. مجموعه عزاداری بنی فاطمه - نوای الزهراnavayealzahra.rzb.ir/post/20به همراه فلش و مدیا,مجموعه عزاداری بنی فاطمه. ... Size : 614 Kb. حذف. 38, بنی فاطمه. گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد.
  6. نوحه محرم دوازده تا گل سرخنوحه-محرم-دوازده-تا-گل-سرخ.freebaner.ir/21, حمید علیمی. بیا تا یه سیب سرخ را بو کنیم ، وسط گریه یه آرزو کنیم ... 38, بنی فاطمه. گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد.
  7. دانلود آهنگ رویای ما صوتیدانلود-آهنگ-رویای-ما-صوتی.freebaner.ir/... ما ایستاده ایم ..... برچسب‌ها: دانلود صوت زیبای زیر بارون توی رویا, نوای مذهبی مهدوی, . ... 29, بنی فاطمه, چرا برادر ، روی خاک ، اومد محمل ما ، مگه زمین این صحرا ... گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد ..... 130, محمدرضا ...
  8. دانلود مجموعه بهترین مداحی ها - جدیدyjd.ir/دانلود-مجموعه-بهترین-مداحی-ها.html۱ روز پیش - بنی فاطمه. گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد. Banifatemeh-Mazlomane.com (19).mp3. بنی فاطمه, چشهای ...
  9. nima ahgharin-ahghari.blogfa.com/۲۴ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... Banifatemeh-Mazlomane.com (18).mp3 Size : 614 Kb 38 بنی فاطمه گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد ...
  10. اطلسی - انجمن پاتوق من و توpatoghmanoto.ir/tag/اطلسیاین گل اطلسی جدید که با به کارگیری از تکنیک های طبیعی پرورش گیاه ایجاد شده است ... گیاه : بوته ای دائمی است که به صورت یکساله مورد استفاده قرار می گیرد. ... بنی فاطمه-گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گی, ...
  11. دانلود - یا زهرا - Iran.Scyazahra.iran.sc/tag/دانلودگل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد. Banifatemeh-Mazlomane.com (19).mp3. Size : 516 Kb. حذف. 39, بنی فاطمه, چشهای خیس ...
  12. رجعت‏ سبز - یا زهراyazahra.iran.sc/user-admin.phpاز غربت حسن(ع) تا شهادت حسین (ع)حضرت زهرا,زهرا,یا زهرا,فاطمه زهرا,مهدی زهرا,عاشورا,عاشورا و مهدویت ... 28, بنی فاطمه, شبهای جمعه فاطمه،با اضطراب و واهمه،آید به دشت کربلا ... گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد.
  13. آذر 1388 - اشعار محرم و صفر - blogfa.com8809.blogfa.com/8809.aspxقاسم امروز که در حلقه آغوش تو بود ..... با خودش قاسم گفت کاش می شد که عنانش گیرم کاش می شد پا بنهد پا به سر شانه من ... تا عمو هست کسی اذن ندارد که رکابش گیرد سر به پایین آورد با ادب گفت که رخصت ... زمین و آسمونا نوحه و همهمه است کیه که داره سینه می زنه فاطمه است .... جای دوری نمیره اگه ارباب نگاهم کنه دلم آروم بگیره تا ابد روبه راهم کنه.
  14. تازه ترین مداحی محرم 91 با صدای مداحان معروف اهل بیت--شب اول ...www.askdin.com/thread24399.html۲۷ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - حاج محمدرضا طاهری-حسین طاهری-باید که فقط ریزه خوار خوان تو باشیم (شور) ... حاج محمدرضا طاهری-اگرچه شد عجین با غم دل من (واحدسنگین) ... حاج محمدطاهری-بوی سیب حرم از سحر می آید (روضه) ... حسین طاهری-دیگر مداحان-گل پرپرم پاشو باز راه برو (شور) ..... حاج سیدمجید بنی فاطمه – ز بام کوفه می کنم تو را نظاره (واحد).
  15. میلاد امام حسین (علیه السلام) شعرمیلادحضرت ابالفضل89yas135.com/fa/ahaar-montahkab/462-------89۲۲ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - من تحت لوای نفست می رویم در چشم خدا نور تو را می جویم ... نازنینه چه بی قرینه گل یاس ام البنینه زیباوهم زیباآفرینه باب الحوائج ... جایی که او نشسته به باب الحوائجی حاجات عالمی به نگاهی روا کنند ... ای ستیغ2 مردی ای مردی سرشت از رکابت بوسه می گیرد بهشت ... مادرت فاطمه است ام بنین خواهرت زینب است خیر بنات5.
  16. اشعار ولادت اهل بیت ع - ذاکرین ریzakerinerey.ir/?feed=rss2&cat=282هیچکی برا من علی نمیشه – علی مولا علی علی. من کی ... به خدا به عشقت اسیره زهرا – این ذکرو بر تو می گیره زهرا ... به گل روی – فاطمه قسم – که تو امیرالمومنینی .... یا علی جان منی که جون فداتم ، کبوتر حرم ِ با صفاتم ... دین بی تو نمی مونه رویای ناتمومه ... عبد توام ، تو آقای منی ستاره ی ، تو شبهای منی .... دشمن آل محمّـد چـو بــه محشـر آید
  17. دانلود سبک های محرم - ریحانه ی کربلا - بلاگفاmobin130.blogfa.com/category/55ولیکن حالا در آغوش، زانوی حسرت گرفتم ... زودتر از زینب تو کوفه، دستای من رو می بندند ... دوباره دعوتم کرد مادرت زهرا الهی که بشم من پرپرت آقا 2 .... فاطمه برای ، سینه زن ِ ارباب ، داره به لب دعا ..... اشعار شهادت طفلان حضرت زینب(س)،(تا صوت قرآن از لب آنها می آید). 16. ... اشعار روز یازدهم محرم,(گل های باغ خاتم الانبیا)به همراه سبک سنتی.
  18. کلام چهارده معصوم علیه السلام - متن کامل نوحه های حاج حسین فخریhokm.blogfa.com/post/111۱۵ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - یه شعر خیلی عالی از تو یه سایت پیدا کردم که به مداح ها توصیه اش ... نجمه نمی گیـــرد نگــاه از روی ماه قاسمش ... حیران به زانو سر می گذارم بر حال مولا هستم پریشان تا زنده ام . ... خجلت زده من از کودکانم بر گوشم آید آوای آنان تا زنده ام . ... گلهای پرپرم کو .... قاسم افتاد به سر چون هوس میدانش فاطمه زین سخن افتاد شرر بر جانش
  19. ما درحال انتظار هستیم - عشق بدترین دروغ استfourmb.blogfa.com/1392/07/4بـخـشـیـده مـی ـشـویـم و در مـردن اسـت کـ ه حـیـآت ابـدی مـی ـیـابـیـم ... وگرنه خانه را در مسیر سیل ساختن و نوشتن «اعوذ باللّه من السّیل». بر سر در خانه به منزله مسخره است.
  20. دل نوشته های kavirdell59 [آرشیو] - انجمن معلولین اسپیشالforum.special.ir › ... › حیاط خلوت Special › دل نوشته ها۲۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 100+پست - ‏15 نویسندهبار خدایا مادامی که عمر من در اطاعت تو صرف می گردد مرا زنده بدار. ... گفتم: میتونید کاری کنید که نمیرم، ... دل من عاشق میمونه دائم از شما میخونه منو میشناسی اقا جون من همونم اون دیونه ... عباس خوابوازچشمام گرفته این دل غریبم اقا جز خونت جایی نرفته ..... روزی از همین روزها، درجایی که صدای خوش پرندگان می آید، و گل های بی ...
  21. الف - شاعر گمنامshaaeregomnaam.blogfa.com/author-shaaeregomnaam.aspxکِی دست می کشیم ز عزای تو فاطمه ... گل نیلوفر حیدر ، رو میگیره ، روش کبوده ... هی میگه با چشم گریون الهی زهرام نمیره ..... این روز شما روزى است که نیکوکاران در آن پاداش مى‏گیرند و ... او گرد آیند و بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگى بجاى آرند، چشم امید به درگاه ..... این دل هــر جایی من ، از تو دیگه شده جـــدا ... جون می دادن پای رفیق و دلدار.
  22. محمدهلالی بروزترین سایت دانلودمداحی کشور - ارشیو مداحیmamadhalale.blogfa.com/category/6۲ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اگه کربلا نمیرم کجا بمیرم (شور) کربلائی حسین طاهری ..... از کدامیک از بزرگان این عرصه بیشتر آموخته اید؟ ... یک نگرانی وجود دارد که یک نوآوری از سوی مداحان صورت می گیرد اما ... من جونم برای حاج منصور در می رود و تا بحال خدا شاهد است حاج منصور به من حرف ...... حاج مجید بنی فاطمه-با یاد تو که غصه شماری کنم (واحد).
  23. هفته چهارم آبان 1392 - شرار عشق امام حسین (ع)sharareeshgh313.blogfa.com/92084.aspx۳۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حالت ترکیب جسمت شد علی در فاطمه. در شکاف ... فرات موج زد و من نظاره می کردم. که .... از عطر سیبی که می آید از دهانش ..... شرم، مانع شده بود از لب او گیرد قند. می .... خواب دیدی که باغی از گل سرخ در تو پرپر شد و کبوتر شد ... با تو این رود غرق در رویا بی تو این خاک دفن در کابوس ..... گر چه خالیست علی جای تو در آغوشم.
  24. برای مداحان - نوحه ها وسبکهاmohseni110.blogfa.com/tag/نوحه-ها-وسبکهاتو که جوشن نبودت واویـــلا بر تو و من ... ز بس گلچین زده داس به جسمت ای گل یاس. که ... خاک تو رو چشمای منه زیارتت رویای منه ... بدنی چاک، به روی خاک، آقایی که دیگه جون نداره ... از ذکر حسین مدد می گیریم یک روز پای عشق تو می میریم .... خودم آواره جائی دو طفلم جای دیگر .... چون جان در آغوش منی ای وای ای وای ..... آه ، ای روح پیکرم لالۀ پـــرپرم.
  25. هفته اوّل آذر 1390 - مداحی,شعر,آموزش مداحی,شعر مذهبی,سبکboyepirahanehoseyn.blogfa.com/1390/09/1خون جای اشک بر قدمت گریه می کنیم ..... که آغوش من شد تو را قتلگاه خداحافظ ای طفلک .... امــشب صــدای خــواندن قـرآن به گوش آید ولی ... فـــردا عــزیــز فاطمـه، بی یــار و تنــها می‌شود ... بر سر تربت ما لاله شفا مى گیرد ..... تازه گل پرپرم، من ز تو عاشق ترم .... نمک عمو تو جونم، خون مرتضی تو خونم ..... خودمو تو رؤیا روی، شونه ی عموم می دیدم
  26. عشق@دوستی@صداقت@مهربانی@شعر و ... - مولا علیgedaali.blogfa.com/cat-9.aspx۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - می روی و میرسی تا حس گرم فاطمه ... دلیل چیست که من ، ابرم و نمی‌بارم ؟ ... هر که گیرد اینه در پیش رو .... این شب بر زمین می‏ایند تا چشمان خسته و خیس شب زنده‏داران را با گلاب ... امشب ، ‌شب خواب و رویا نیست ، ‌امشب ، ‌شب بیداری است ، شب سبوح ..... اید یاد او همه چیز را بر هم می زند که تو اغشته ترین نام و امیخته ترین جای ...
  27. دیوووووووونهـtighe.persianblog.ir/۱۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بگذار حس کنم کسی هست که مرا در آغوش بگیرد. .... ولی از همه بیشتر این آزارم میده که یکی دیگه جای من سرش روشونته. .... نگرانم براى روزهایى که مى آیند تا از توتاوان بگیرند .... که سوختیم، موندیم، از جون مایه گذاشتیم، همنفس شدیم، درک کردیم و .... یک لحظه بغض گلویم را می گیرد و قطره های اشک از چشمان سرازیر می شود ...
  28. دی ٩٢ - دلنوشته هایم با تو ( شعر و متن عاشقانه )tavab1.persianblog.ir/1392/10/۳۰ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بعد به سوی همسر دومش رفت و گفت " من همیشه برای کمک نزد تو می آمدم و تو همیشه کنارم بودی. ... من که حواسم جای دیگه بود و به شما توجهی نداشتم!
  29. دی 1390 - پروانگان پر سوختهkabootarane-shimiaii.blogfa.com/9010.aspxشهادت رویای نا تمومه. ... از وقتی شنید که گفته بودند تو نمی خواهی از امکانات استفاده کنی بیا من به نام ... از وقتی شنید که به خاطر دنیا و مادیات حکم جلب نزدیک ترین هم خونشان را می گیرند ... در همان جایی دفن می کنیم که رفتگانمان را دفن می کنیم ! ... پس چه کشید پسر فاطمه؟ ... درد نوشت: گفت یک گل یاس را بگیر میان دو انگشتت و فشار ده.
  30. انچه مداح باید بداندahmadrezaesfandiare.blogfa.com/کیستم من دُر دریای کرامت، ثمر نخل امامت، گل گلزار حسینم، دل و دلدار حسینم، همه شب ..... روز وشب بر تو گریه میکنم و به جای اشک،خون بر تو از دیدگان جاری می کنم. ..... تصمیم می‌گیرد و تصمیم خویش را به جناب مسلم بن عقیل اعلام می‌دارد. ... 2-عده فراوانی که درصدد رهایی از ظلم بنی امیه بودند-و احتمالا خاطره ای خوش از ...... آقا جون مادرت من جوونم
  31. رندانه و مستانهrendanevamastane.persianblog.ir/1388/6/آینده متعلق به کسانی است که زیبایی رویاهای خویش را باور دارند من به خورشید ... آنچه ضعیفترین ومحقرترین عنصر وجودی شما به نظر می آید قوی ترین عنصر وجود شما نیز هست. ...... مولانا در جایی منصور بر دار را با گل سرخی که بر شاخه است قیاس می کند. ...... خدا جون! تو که اینقدر بزرگ هستی چطوری میای خونه ما؟ دعا می‌کنم در سال جدید به ...
  32. مهر 1392 - غلام رقیه ( ریحانه کربلا)mobin1333.blogfa.com/1392/07شان تو نیست که در دفترم انشات کنم ... سالی یک بار من عاشق نشوم می میرم .... کوثر از دست خود فاطمه می نوشیدند ... می آید اجازه از علی می گیرد. ××× .... جای گل روی سرت آیات قرآن ریخته .... ولیکن حالا در آغوش، زانوی حسرت گرفتم ... دوباره دعوتم کرد مادرت زهرا الهی که بشم من پرپرت آقا 2 ... یادم نمیره روزیکه ..... از دل و از جون تازنده هستم.
  33. ...گمشده شب :: مقدمهfakhteh.blog.ir/1392/09/18/مقدمه۱۸ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر تمام درهای دنیا هم به رویت بسته شدند ؛ تو هم بخاطر خدا و با اعتماد به او ... کبوتر حیوان خوبی است من چندسال پیش مقاله ای دراین زمینه نوشته ام . ... اما در همین زمان کوتاه، چیزی را از دست داده اید که به دست آوردنش آسان نیست. ... با کسی که به جای مرسی می گه «میسی ی ی» باید در جا قطع رابطه کرد ...... آﻏﻮﺵ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩارم؛.
  34. بانک اشعار مذهبی حرم شاه -هر روز ، به روز می شود - آرشیو 1392www.harame-shah.rozblog.com/archive/1392فاطمه روزی که خلقت شد سراسر نور بود نور قبل از خلقتش در ذات حق مستور بود نوری از .... روز نخست چون گل این بوستان شکفت عِطر عفیف عشق فرو ریخت بر تنش هم .... ی دل جای تو بود هر صبح تو و من به تجلّی بودیم صورتگر من، صورت زیبای تو بود ...... هر کجا حرف تو ای نور ولا می آید جلوهء چشم من اوصاف خدا می آید کعبه مشتاق زیارت ...
  35. مطالب جدیدتر - مجمع ادبی مذهبی یاس کبودyaaskaboud.blogfa.com/author/yaaskaboud?p=2۲۸ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دانلود گلچین مولودی خوانی در مدح حضرت فاطمه معصومه (علیها السلام) ... تویـی که شــاه خراسان بود بــرادر تــو بــر آن مقام رفیــع و بـر این مقام، ســلام ...... از آن‏جایی که مردم نقش اصلی و محوری در پیروزی انقلاب و برپایی حکومت ... شما باید دائماً خدمت‏هایی را که کردید و من می‏دانم خدمت‏های بسیار زیاد و ...... لاله ی سرخ پرپرم قاسم
  36. هیئت مذهبی خادمین حسین(ع) آبدانان - متن روضه شهادت حضرت زهراkhademen1381.blogfa.com/tag/متن-روضه-شهادت-حضرت-زهرادر کشکول زاهدی آمده است: من بارها از خود آیه الله فیروزآبادی شندیم که می گفت: ... عالم رویا دیدم در منزل شخصی خود، مجلسی اقامه شده و در آن مجلس حضرت فاطمه(ع) با .... شما بدم می آید، و از فراق شما شادم؛ خدا و رسول را ملاقات خواهم کرد با حسرت هایی که در دل دادم. ..... بر تو ندبه و زاری می کنم و بر تو به جای اشک، خون گریه می نمایم، تا آن زمان که در ...
  37. هیئت مذهبی خادمین حسین(ع) آبدانان - متن روضه حضرت زهراkhademen1381.blogfa.com/tag/متن-روضه-حضرت-زهرادر کشکول زاهدی آمده است: من بارها از خود آیه الله فیروزآبادی شندیم که می گفت: ... عالم رویا دیدم در منزل شخصی خود، مجلسی اقامه شده و در آن مجلس حضرت فاطمه(ع) با .... شما بدم می آید، و از فراق شما شادم؛ خدا و رسول را ملاقات خواهم کرد با حسرت هایی که در دل دادم. ..... بر تو ندبه و زاری می کنم و بر تو به جای اشک، خون گریه می نمایم، تا آن زمان که در ...
  38. پویانفر محرم91 شب چهارم(من از آن روز ولادت...) - تازه ترین ...www.jostweb.ir/dcvfstxcrcqdsvdmcadnfrctcjms.htmlحاج محمدرضا طاهری-اگرچه شد عجین با غم دل من ( واحدسنگین) · حاج محمدرضا طاهری-بیا نگار ... خرم آن لحظه که مشتاق به یاری برسد *** آرزومند نگاری به نگاری برسد. ... حاج محمدطاهری-بوی سیب حرم از سحر می آید (روضه) ... حسین طاهری-دیگر مداحان-گل پرپرم پاشو باز راه برو (شور) ..... حاج سیدمجید بنی فاطمه – ز بام کوفه می کنم تو را نظاره (واحد).
  39. خرداد 1391 - گلبانگ حسینیgol8000.blogfa.com/9103.aspxضمن عرض تشکر ازتمامی شعرا ودوستان عزیزم که دراین حدود 2دهه، حقیر را یاری رساندند به عرض تمامی خوانندگان عزیز میرسانم که این اشعار سروده بنده ی نیست بلکه ...
  40. علیرضا نژادحسین - شــــــعر و مدح ائـــــمه اطـــــهارwww.raz313.blogfa.com/author-raz313.aspxمن برای دیدنت بالا و پایین می پرم ... در میان بزم عیش و نوش جای تو نبود ... وقتی می آید صحبت گودال آقا ... نـور مقـدس تــو در آغـوش کبـریا ... من. خـدا گـواست کـه از فـاطمه بـه خانۀ تو ..... ز جا بر خیز ای صد پاره تر از گل تماشا کن. که ..... لاله ی پرپرم را می جویم اینجا .... شب ها گرسنه خفت و نماز نشسته خواند ...... وای از بنی امیه که جون داده رقیه.
  41. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیانwww.tebyan.net/SpecialUrl/3/4/2008/religion_thoughts/.../index.aspx?...۳۰ دی ۱۳۸۸ ه‍.ش. - شهادت در آغوش پدر ..... شعری بسیار زیبا با نوای سید مجید بنی فاطمه در جشن میلاد حضرت معصومه سلام ... امشب میخوای بری بدون من،خیسه چشای نیمه جون منحرفام نمیشه ...... نخوابیده چشم من در حسرت زیارت تو گریه میکنم شب ها ز سوز مقتل تو آه ... چاق شوید****هرجا که اراده می کند ، جای من استمن زاده او هستم و آقای من استمردم ...
  42. گنجینه متن نوحه و شعر [بایگانیwww.asrar-rooz.ir/گنجینه_متن_نوحه_و_شعر_[بایگانی____به زمین تا که رسیدی همه جا زیبا شد هرچه گل بود شکفت و دل باران واشد هر فرشته به تو یک نام . ... چون به جز چند وبلاگ در تمام اینترنت چیز زیادی ندیدم و اینکه من عاشق استاد ... با تشکر از تاپیک {مداحی مداح معروف وخوش صدای جنوب حسین فخری } که شما می ... یه شعر خیلی عالی از تو یه سایت پیدا کردم که به مداح ها توصیه اش میکنم اگه خدا ...
  43. 10 قانون زندگی - *•.¸¸.•*´عاشق تنــها *•.¸¸.•*´ - Blogfaasheghe458.blogfa.com/author-asheghe458.aspx۶ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - داغ تو دارد این دلم جای دگر نمی‌شود ..... من یه موبایل دارم که صدای زنگش رو یادم نمیاد .... من اند با تو، زمین گاهواره ای است که مرا در آغوش خود می خواباند .... به جون خودم سه روزه دارم دنبالت میگردم ... دوستت دارم ای تنها عشق من تو تک دوست شبهای منی ...... تازه می خواستم با آن رویاهای عاشقانه ای که در سر داشتم تو را خوشبخت کنم ،.
  44. 156 مداحی ناب برای محرم-به تفکیک مداح و نمونه ی ابتدای شعر ...www.iran-forum.ir › ... › دانلود مداحی ، نوحه و مرثیه۱۳ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بنی فاطمه گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد شما قادر به مشاهده لینک ها نمی باشید . باید ابتدا در گروه ایران ...
  45. www.naghmeh.comwww.naghmeh-daftaryadbod.blogfa.com/author-naghmeh-daftaryadbod...تنهایی یک احساس است که گهگاهی از ذهن من و تو می گذرد شاید در ظاهر تنها نباشیم و ..... برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره…من ... بهونه کرد بازی سرنوشت ُ تو شهر رویا ها منو رهـــــــــــــــــــــــــا کرد ..... ماهها دراین خانه سیاه نوشتیم ودل کوچکمان خوش بود که جایی برای نوشتن هست
  46. گل یخmohamadi54.blogfa.com/گل یخ - ... گفتم نه تو فرق میکنی چون یه دختری مثل من برات وبلاگ مینویسیه!!! گفت :خب دخترم ... بچه ها رویایی تر ین شب زندگیم بود! .... چطور بگم که این دل بی طاقت بهانه تو را می گیرد؟ .... خوب محبت جون حالا که تونستی حدس بزنی بیا ادامه مطلب: ... [ چهارشنبه هشتم خرداد 1392 ] [ 22:15 ] [ فاطمه ] [ نظر بدهید ] ..... تاهمه بدانند اغوشم جای.
  47. Home - pin کلش اف کلنز کیست - محکوم - صفحه اصلیmahkom71.seelp.com/list/pin+کلش+اف+کلنز+کیست.htmlمشتری وقتی که بسیار است٬ سرگرمی ولی-در کسادی تازه می فهمی خریدار تو کیست؟ ... با فریب بازیکنان و به بهانه خرید جم آنها رمز اکانت و یا ایمیل آنها را می گیرند و . ... خب اول بگید چندتا سرباز جا میگیره توی جای ارتشتون بعد اگر سرباز خونتون سطح .... که به رحمت خدا رفته و من هر روز به دیدنش می آیم و او نیز شب ها به خواب من می آید و ...
  48. تاپیک دانلود مداحی و نوحه ویژه محرم [بایگانی] - بهترین انجمن ...forum.behtarin.com › ... › متفرقه › معارف۱۶ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 38 بنی فاطمه گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد. Banifatemeh-Mazlomane.com (19).mp3 ([Only ...
  49. “قطعه 26″ فکه فقراست! | قطعه 26 |www.ghadiany.ir/1389/897۱۳ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - همه اینهایی که اینجا خاکند حسین آمده و در آغوش شان گرفته. .... مگر می‌ شود مهدی‌ فاطمه‌ بر فکه‌ گذری‌ و نظری‌ نداشته‌ باشد؟ .... گلهای پرپرت کو؟ ... نماز شب ها رو توی حجر بخون … ... مواقعی که جواب من رو میدین) ولی یک وقتی یک جایی من یک دعایی برای ...... خوشم می آید ؛ من بی معرفت باشم تو نمی شوی، بالاخره گره ای در کاری ...
  50. graphist-69: بسم رب الشهدا : باز نشر کنید لطفا بفرمایید ...sangariha.com/view/post:4446349۱۵ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - منم 6!! هرکسی در دل من جای خودش را دارد // جانشین تو دراین سینه خداوند نشد ... از بس که گل هستی و رو دادی به هر خاری ..... ترسم که در آئینه ببیند رخ خود را// گیرد نظراز عاشق و بر خویش کند ناز .... دختر من به تو چادر چقدر می آید .... راه نمیره نشسته ..... من که شب‌ها ره تقوا زده‌ام با دف و چنگ این زمان سر به ره آرم چه حکایت باشد.
  51. متن نوحه های حمیدعلیمی - نوحه قدیمی اکبریم گلporsyar.com/m-798579-1-8.htmlمتن نوحه های حمیدعلیمی, , از مـن نیـــــاز می رسد و از تـــو نـــــــاز ! ... علی اکبـر ای گل لیلا جان به قربانت می کند لیلا ... دگر بعد اکبـرم اف بر زندگانی در این دل دنیا.
  52. گلایه - بوی گندم زار نمناکbuyegandomzarenamnak.persianblog.ir/tag/گلایه۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حالا دلتونو خوش نکنین من رفتنی که نیستم اما این ماجرا باعث شد خودمو به .... یکی مبهوته و یاد روزای رفته می افته .... میدونی خدا جون اون موقع ها که جوون بودم همیشه به این فکر میکردم که فقط ... منم جای اینا بودم همین کاری رو میکردم که اینا کردن.من ...... یاد شبهای زیادی که با اشک خوابیدم یاد ارزوهایی که برای تو گفتم و تو ...
  53. اس ام اس | سایت تفریحی مهر سل - Part 87 - عکسmehrsell.ir/tag/اس-ام-اس/page/87/حالا من چشم تر کردم. می آیی ؟ بهترین اس ام اس های عاشقانه. دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد. یاد حریف ..... از این بترسید که وقتی زنده اید ، چیزی درون شما بمیرد به نام ” انسانیت ” .... جایی ک در آن جا خوش کرده ای دل است نه شهربازی.باورکن تاب بازی ندارد.حمیده جون. ... اگر الان بنی آدم ابزار یک دیگرند برای این است که”تو”سکوت میکنی.
  54. 24www.plus-sat26.org/thread67192-24.html۱۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - Size : 614 Kb. بنی فاطمه, گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد. Banifatemeh-Mazlomane.com (19).mp3.
  55. 24www.plus-sat30.org/thread67192-24.htmlبنی فاطمه, گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد. Banifatemeh-Mazlomane.com (19).mp3. Size : 516 Kb. بنی فاطمه, چشهای ...
  56. "شازده کوچولو" با ترجمه جدید به بازار کتاب می‌آید - خرید vpn ...parstci1.in/1/۴ روز پیش - آرامگاه دانیال نبی مدفن حضرت دانیال نبی(ع) از جمله پیامبران بنی اسراییل .... “آرت اولیویر” اولین میهمان بخش بین الملل جشنواره فردا به ایران می آید ...... خارجی درخصوص پذیرش در دانشگاه‌های کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد. ...... چه شب ها که با گریه کنار عکست خوابم برد ... چرا ، تو که میدونستی جونم بستست به جون تو.
  57. 98 موزیک :: نمایش موضوعات - تاپیـک شعرهای عــاشقانــه - ...www.98music211.com/modules.php?name=Forums&file...t=9492...نمی تونم... یعنی از دستم کاری بر نمیاد... فقط می تونم دلم رو خوش کنم که...من ... چون می دونم حرفی نمیزنی و خب دیگه کاری از دستم بر نمیاد. .... شبهای پریشونیمو با تو قسمت و ستاره هامو بغل بغل به آسمون چشمای تو تعارف می کردم .... حالا که غرق کابوسم ، تو رویای سپیدم باش ...... نمیدانم پس از مرگم که آید بر مزار من که بنشیند به سوگ من
  58. نوحه کربلا - مظلومانه : مداحی سینه زنی روضهghatipati.ir/74757-8978c7bd233de8639313a77ccd8f37b7-3.htmlبنی فاطمه. شبهای جمعه فاطمه،با اضطراب و واهمه،آید به دشت کربلا ... بنی فاطمه. گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد.
  59. دانلود تمامی نوحه های عزاداری - چم ریحان/امامزاده سیدصالحchamreihan.loxtarin.com/page/.../دانلود%20تمامی%20نوحه%20های%20عزادار...با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب .... 28, بنی فاطمه, شبهای جمعه فاطمه،با اضطراب و واهمه،آید به دشت کربلا ... بنی فاطمه. گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد.
  60. جک 92 Archives » صفحه 9 از 14 » سرگرمیkomakal.40ticke.ir/tag/جک-92/page/9/مستقیم میره تو سوراخ بینی دستی میکشه دور میزنه میاد بیرون ... من اسم تورو که می شنوم یه هفته بد شانسی میارم ..... ﺳﺮ ﻣﯿﺨﻮﺭﻧﺪ ﻭ ﻣﯿﺮﻭﻧﺪ ﺑﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯿﺒﻮﺳﯿﺪﯼ … “ب باران جان-تبسم گل-صنم جون- روژینم-حمیده جونم” ..... دلم که میگیرد کودک میشوم ! .... شاعر میگه : بنی آدم اعضای یکدیگرند، اما مشخص نکرده که مثلا من دقیقا جیگر کی هستم !
  61. 7 - جامعه مجازی رهپویانwww.rahpouyan.ir › جامعه مجازی رهپویان › اجتماعی › گفتگو با اعضا۶ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تو در کربلا یکایک شهدا را در آغوش می*کشیدی ، می*بوسیدی، وداع می*کردی. آیا ممکن است هنگامی که من هم به خاک و خون می*غلتم، تو دست مهربان خود را .... بک روز همین آه تو را می گیرد. ... به قول آقا یه گوشه ی کار رو بگیرید دست به جای ایجاد اغتشاشات روانی ... آقـــــــا جـــونم میگن : وقتے یہ بچـــه شیعـــہ دست به گنــــاه میزنہ یہ ...
  62. کلوب بروبچail4000.persianblog.ir/۲۹ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - ولی به سختی میشه برای بدست آوردن یک رویا جنگید. ... وای که من همه لحظه های دوری رو در حسرت می گذرونم که تو رو ببینم ، باهات حرف ... بمون ای با تو بودن فصلی از گل با ترانه ... عشق با ترس شروع میشه با شک تموم میشه ، دوستی هر جایی میتونه ... شما پرداخت می‌شد از این به بعد فقط در اختیار مادر و خواهرت قرار می‌گیرد.
  63. ایران،عشقم،وطنم [بایگانی] - انجمن های ایران پردیسwww.iranpardis.com › ... › بخش ادبیات › عشق و دلدادگی۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 100+پست - ‏16 نویسندهرو زلال برکه های آرزو خواب رویای تو آفتابی میشه. ... می گریزی ز من و در طلبت ... هرجا که خانه گیرد بی شور و شر نباشد ..... دوباره می بویم از تو گُل، ... فاطمه جان حرف نداره ..... چـه بـسـیــارنـد کـودکـانـی کــه بـه دنـیــا مـی آیـنـد کــه در .... که جای پای من بر چهره سرخ و سپید و سبز ایران است .... یک عمر در اغوش کسی دیگر بود.
  64. متن نوحه ی فقان ز بی دستی از فخریwww.matlabgah.com/a5f869c1332b258528092969d27f9eff-0.htmlخلاصه : نشدی عاشق زکجا دانی، چه کشد هر شب دل من گلنار ( استادکریم فکور) ... یه شعر خیلی عالی از تو یه سایت پیدا کردم که به مداح ها توصیه اش میکنم اگه خدا بخواد ... از کعبه گِـــل آمده، تـــا کعبه دل می رود ... بر باد بیند آمال عباس آید ز خیمه فریاد و افغان تا زنده ام. .... قاسم افتاد به سر چون هوس میدانش فاطمه زین سخن افتاد شرر بر جانش.
  65. و - عشق تنهاsamo.arisfa.com/و/و عالم و آدمو خبر کنی که یه دیوونه افتاده به جون من . ... تواطاق پذیرائی،دسته گلهای رزآگوست گلبرگهاشان راروی رومیزی .... و از همه مهمتر بوق مهترین اختراع بشر بعد از برق به حساب می آید . ... تا جایی که بشقاب جا دارد غذا میکشند . ... انگشتت رو تو پریز برق نکن• دمپایی بابا رو پات نکن• به خورشید نگاه نکن• شبها تو جات جیش نکن• تو ...
  66. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه نوحه مصیبت امام حسین محرم ...www.pageglimpse.com/mazlomane.com... من. Size : 694 Kb. شبهای جمعه فاطمه با اضطراب و واهمه آید به دشت کربلا. ... Size : 614 Kb. گل پرپرت از آغوش من جایی نمیره شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد. ... منصور ارضی, بنی فاطمه, زاری تو, سعید حدادیان, عبدالرضا هلالی, محمود کریمی, جواد مقدم ...
  67. اس ام اس های ارسالی دوستان (سری ۸۶) - سایت های تفریحی جالبwww.etafrih.com/tag/اس-ام-اس-های-ارسالی/page/2گریه ام میگیرد وقتی میبینم کسی که همه ی دنیای من بود منت دیگری رامیکشد… ... گور می برم، مابقی همان”آرزوی با تو بودن” است نترس عشق من. ... آن گل صد برگ خوشبویت کجاست؟ هرچه باشد من نمک پرورده ام؟ دل به عشق فاطمه خوش ... ولی با یه عوضی راه نمیرم. ...... گاهی آنقدردلتنگ میشوم که شبها به جای توبالشت زیر سرم رادرآغوش میگیرم!
  68. تکست - گنجینه متن نوحه و شعر [بایگانیwww.textarchive.net/archive/7vbgv6hwpmxچون به جز چند وبلاگ در تمام اینترنت چیز زیادی ندیدم و اینکه من عاشق استاد حسین فخری ... با تشکر از تاپیک {مداحی مداح معروف وخوش صدای جنوب حسین فخری } که شما می تونید نوحه ... یه شعر خیلی عالی از تو یه سایت پیدا کردم که به مداح ها توصیه اش میکنم اگه خدا بخواد .... غلامعلی رجائی (زائر) امین 3 29-09-2011, 00:07 گلهای پرپرم کو
  69. ۱۳٩٢/۸/۱۱ - مهرشاد و دانیالbadboyclub.persianblog.ir/1392/8/11/۱۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بنی فاطمه. گل پرپرت ، از آغوش من ، جایی نمیره ، شبها که می آید تو رویا من جون می گیرد. Banifatemeh-Mazlomane.com (19).mp3. بنی فاطمه, چشهای ...
  70. حرف دل با حضرت صاحب الزمان(عج)-یا اباصالح المهدی ادرکنیwww.aviny.com/Occasion/ahlebeit/imamzaman/veladat/.../HarfeDel.aspxآقا جان همه به عمق جاده ای نگاه میکنیم که تو قرار است بیایی و با آمدنت چشمان ... و از گفتنش و انتظار کشیدن خسته نمیشویم چون امیدمان این است که گل نرگس را ببینیم ... آقای من می دونم گناهکارم و هزاران خطا انجام دادم اما بزرگ من با جون و دل دوست دارم و بی ... او را دزک نکرده اید اما من چه بگویم که انتظار دیدن روی فرزندم زا می کشم که از دیدن او ...
  71. سلطان قلبهاma-soltan.persianblog.ir/مرد لبخندی زد و گفت: با من بیا، من برای تو یک شاخه گل رز قشنگ می خرم. .... مادرم می گوید آخرین باری که پدرت از منزل به جبهه رفت وقتی می خواست برود تو آنقدر ... *با توجه به اینکه می گویند شهیدان زنده اند الله اکبر، آیا این شعار را تا به حال حس نموده اید؟ ... دختر خانوما خودشون رو بزارن جای این دختر شهید تا درک کنن که چی میفرمایند ...
  72. تالار گفتگوی ام الکتاب • مشاهده مبحث - مداحی صوتی: محرم 90، ...forum.ommolketab.ir/viewtopic.php?f=47&t=733۶ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - نگاه و دست ماه و لطف فاطمه به یاد روح الله و ... شبهای عنایته، هیئتها قیامته ... ولی دل من، دوباره هر سال، میبینه زخم قلبش تازه تر شده ... اسیر تو عاشق می مونه تا ابد ... خاطرم هست گل گریه به باغ جگرش ... سینه سر‌خم، که برای تو شدم سینه سیاه ... دوش در عالم رویای دل انگیز مرا ..... روضه هام شده غریبونه جای من شده یه ویرونه