دانلود آهنگ جدید، فیلم و عکس، نرم افزار، جوک و اس ام اس

دانلود آهنگ جدید، دانلود نرم افزار، دانلود فیلم و عکس، جوک و اس ام اس جدید، فال روز، مدل لباس

دانلود آهنگ جدید، فیلم و عکس، نرم افزار، جوک و اس ام اس

دانلود آهنگ جدید، دانلود نرم افزار، دانلود فیلم و عکس، جوک و اس ام اس جدید، فال روز، مدل لباس

حمید علیمی ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو

حمید علیمی ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو

  1. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه نوحه مصیبت امام حسین محرم ...www.mazlomane.com/3, حمید علیمی, ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو. Alimi-Mazlomane.com (11).mp3. Size : 1871 Kb. حذف. 4, حمید علیمی, از سر کوی تو تا کوفه و شامم ببرند.
  2. مداحی حمید علیمی/ای دل داغدار من، خیمه کربلای تو - شبستان | ...www.ghatreh.com/news/.../مداحی-حمید-علیمی-داغدار-خیمه-کربلای۱۴ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دانلود صوت مداحی با نام ای دل داغدار من، خیمه کربلای تو - ا ا مداحی حمید علیمی/ای دل داغدار من، خیمه کربلای تو ا Ø.
  3. مداحی حمید علیمی/ای دل داغدار من، خیمه کربلای تو - خبرگزاری ...www.shabestan.ir/detail/Video/310143مداحی حمید علیمی/ای دل داغدار من، خیمه کربلای تو. خبرگزاری شبستان: دانلود صوت مداحی با نام ای دل داغدار من، خیمه کربلای تو. دانلود ...
  4. حمید علیمی ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو - rahseparmanoto36.lxb.ir/.../حمید%20علیمی%20ای%20دل%20داغدار%20من%20،%2...حمید علیمی ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو - خدایا …!! از تو دلگیرم … گفته بودی حق انتخاب داری پس چرا انتخابم درکنار دیگریست؟
  5. مداحی حمید علیمی/ای دل داغدار من، خیمه کربلای تو - تی نیوزtnews.ir/news/A4B118760602.html۱۴ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مداحی حمید علیمی/ای دل داغدار من، خیمه کربلای تو. خبرگزاری شبستان: دانلود صوت مداحی با نام ای دل داغدار من، خیمه کربلای تو. دانلود ...
  6. نوحه های خوانده شده توسط مداحان مشهور با نام نوحهwww.hodablog.net/sitefiles/obook/nowhehayebanam.htm1 حمید علیمی آه و وا ویلا از دل زهرا ، این دل تنگم عقده ها دارد ... 2 حمید علیمی سالار زینب ، سالار زینب ، بی تو دلگیرم ... 3 حمید علیمی ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو.
  7. مداحی ای دل داغدار من - ای دل داغدار من صحنه ی کربلای تواستاد ...www.jostweb.ir/nvmnxnptmcqdsvdmcadnfrctdam.htmlای دل داغدار من صحنه ی کربلای تو. ای دل داغدار من ... یوسف ... من شهید نینوای من. از چه برهنه ای، چه شد پیرهن و ردای تو. ... 3, حمید علیمی, ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو.
  8. M-TAKMUSIC - دانلود نوحه فارسی برگزیدهm-takmusic.mihanblog.com/post/10۳۰ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 3, حمید علیمی, ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو. Alimi-Mazlomane.com (11).mp3. Size : 1871 Kb. 4, حمید علیمی, از سر کوی تو تا کوفه و شامم ببرند.
  9. مداحی حمید علیمی/ای دل داغدار من، خیمه کربلای تو | شبستانvista.ir/lid/11433667۱۴ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خبرگزاری شبستان: دانلود صوت مداحی با نام ای دل داغدار من، خیمه کربلای تو.
  10. مجموعه مداحی های حمید علیمیwww.navayealzahra.rzb.ir/post/182, حمید علیمی. سالار زینب ، سالار زینب ، بی تو دلگیرم. Alimi-Mazlomane.com (10).mp3. Size : 1811 Kb. حذف. 3, حمید علیمی, ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو.
  11. دانلود نوحه ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو با صدای حمید علیمیwww.dlnohe.rozblog.com/.../دانلود+نوحه+ای+دل+داغدار+من+،+خیمه+کربلای...۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دانلود نوحه ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو با صدای حمید علیمی,دانلود نوحه،مداحی،متن نوحه و ......
  12. ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو - صفحه نخستwww.dlnohe.rozblog.com/tag/ای+دل+داغدار+من+،+خیمه+کربلای+تو۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو,دانلود نوحه،مداحی،متن نوحه و ...... ... برای دانلود نوحه با صدای حمید علیمی، شماره (2) به ادامه مطلب بروید... نویسنده : وحید |.
  13. دانلود مداحی حمید علیمی ای سارباندانلود-مداحی-حمید-علیمی-ای-ساربان.freebaner.ir/عشق من فقط حمید علیمی :: ای ساربان آهسته ران آرام جان گم کرده ام ... کربلایی حمید علیمی گلچین سینه زنی. ... Nazeri ... 3, حمید علیمی, ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو.
  14. دانلود نوحه های محرم علیمیدانلود-نوحه-های-محرم-علیمی.freebaner.ir/دانلود مداحی های کربلایی حمید علیمی محرم الحرام 92 - کانون گفتگوی . ... ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو. ... 1, حمید علیمی, آه و وا ویلا از دل زهرا ، این دل تنگم عقده ها دارد .
  15. حمید علیمی ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو - صفحه ی نخستmanoto36.loxchat.com/.../حمید%20علیمی%20ای%20دل%20داغدار%20من...حمید علیمی ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو - خدایا …!! از تو دلگیرم … گفته بودی حق انتخاب داری پس چرا انتخابم درکنار دیگریست؟
  16. زندگی و مرگ - دانلود مداحی حمید علیمیzvam.blogfa.com/tag/دانلود-مداحی-حمید-علیمیدانلود گلچین مداحی حمید علیمی. اسم مداحی ها به شرح زیر می باشد: 1. ای ساقی میخانه- من مستم و دیوانه 2. دلم هواتو کرده 3. حسین حسین 4. ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو 5.
  17. گلچین مداحی حمید علیمیwww.patugh.ir/1944/گلچین-مداحی-حمید-علیمی.html۴٫ ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو ۵٫ ای شبیه پیمبر- خداحافظ ۶٫ مجنون توام- میخون توام ۷٫ همه کس و کارم تویی ۸٫ می خونم – از عشق شاه کربلا ۹٫ دم می زنم از نام تو
  18. سفیر قلم - بزرگترین آرشیو صوتی کربلایی حمید علیمی ...rahilkarbala.blogfa.com/.../بزرگترین-آرشیو-صوتی-کربلایی-حمید-ع...چند مناجات سوزناک از کربلایی حمید علیمی:(پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید). مناجات اول ... حسین ای دین و دنیای دیوونه، حسین می نوشم کنج این میخونه · آقامون دلبره، دلا رو می ... این دل داغدار من خیمه کربلای تو، هر نفسم شراره ی آتش خیمه های تو · من گدای توام ...
  19. دانلود گلچین مداحی حمید علیمی | دانلود رایگان نرم افزارmihandownload.com/2011/11/hamid-alimi-92.php۸ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ای ساقی میخانه- من مستم و دیوانه 2. دلم هواتو کرده 3. حسین حسین 4. ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو 5. ای شبیه پیمبر- خداحافظ 6. مجنون توام- میخون ...
  20. حمید علیمی ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو - rahseparmanoto36.loxblog.ir/tag/%20خیمه%20کربلای%20تو/profile.phprahsepar - خدایا …!! از تو دلگیرم … گفته بودی حق انتخاب داری پس چرا انتخابم درکنار دیگریست؟
  21. دانلود گلچین مداحی حمید علیمی ویژه محرم - سایت شمس ...www.mobarakeh.net/دانلود-گلچین-مداحی-حمید-علیمی-ویژه-محر/۲ روز پیش - ۱٫ ای ساقی میخانه- من مستم و دیوانه ۲٫ دلم هواتو کرده ۳٫ حسین حسین ۴٫ ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو ۵٫ ای شبیه پیمبر- خداحافظ ۶٫ مجنون توام- میخون ...
  22. نوحه امام حسین - بوی سیبmerehossein.persianblog.ir/tag/نوحه_امام_حسین1, حمید علیمی, آه و وا ویلا از دل زهرا ، این دل تنگم عقده ها دارد ... 3, حمید علیمی, ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو ... حسین جان ای آبروی دو عالم ، نگین سلیمان به حلقه خاتم.
  23. مداحی با صدای حمید علیمی | دانلود نرم افزار | لینک مستقیمwww.masterdl.com/tag/مداحی-با-صدای-حمید-علیمی/اسم مداحی ها به شرح زیر می باشد: ۱٫ ای ساقی میخانه- من مستم و دیوانه ۲٫ دلم هواتو کرده ۳٫ حسین حسین ۴٫ ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو ۵٫ ای شبیه پیمبر- خداحافظ
  24. دانلود فیلم دانلود گلچین مداحی حمید علیمی | دانلود رایگان نرم ...www.downallfa.com/tag/دانلود-فیلم-دانلود-گلچین-مداحی-حمید-عل/۸ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ۱٫ ای ساقی میخانه- من مستم و دیوانه ۲٫ دلم هواتو کرده ۳٫ حسین حسین ۴٫ ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو ۵٫ ای شبیه پیمبر- خداحافظ ۶٫ مجنون توام- میخون ...
  25. دانلود گلچین مداحی حمید علیمی - دانلودمداحی و روضهdownloadmadahi.loxblog.com/cat/.../کربیلایی%20حمید%20علیمی.htmدانلود گلچین مداحی حمید علیمی - به سایت دانلود مداحی خوش آمدید - دانلودمداحی و روضه. ... ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو 5. ای شبیه پیمبر- خداحافظ 6. مجنون توام- میخون ...
  26. دانلود گلچین مداحی حمید علیمی ۹۱ | دکوراسیون , مدل 2014 , اس ...www.yaftabad.com/دانلود-گلچین-مداحی-حمید-علیمی-۱۳۹۱/اسم مداحی ها به شرح زیر می باشد: ۱٫ ای ساقی میخانه- من مستم و دیوانه ۲٫ دلم هواتو کرده ۳٫ حسین حسین ۴٫ ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو ۵٫ ای شبیه پیمبر- خداحافظ
  27. دانلود گلچین مداحی محرم - حــــزبـــــ الـــلـــه313hezbollah313.blogfa.com/post-393.aspxبه یادواره شهدای کربلای پنج مسجد پنبه چی .... گلچین ایام محرم با نوای دلنشین حمید علیمی با کیفیت مطلوب . ای ساقی ... ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو [ صوتی ].
  28. دانلود مجموعه گلچین مداحی های حمید علیمی - فوردانلودز4downloads.ir/1390/09/دانلود-مجموعه-گلچین-مداحی-های-حمید-علی۸ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اسم مداحی ها به شرح زیر می باشد:1. ای ساقی میخانه- من مستم و دیوانه 2. دلم هواتو کرده 3. حسین حسین 4. ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو.
  29. دانلود مجموعه بهترین مداحی ها - گالری عکس جوجولیyjd.ir/دانلود-مجموعه-بهترین-مداحی-ها.html۱ روز پیش - حمید علیمی, ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو, Alimi-Mazlomane.com (11).mp3. حمید علیمی ... حسین جان ای آبروی دو عالم ، نگین سلیمان به حلقه خاتم.
  30. فیلم و صوت ویژه محرم [بایگانی] - صفحه 6 - انجمن های فرهنگ و ...forum.mihanu.ir/archive/index.php/f-786-p-6.htmlدانلود نوای دلنشین مجنون توام،میخون توام با صدای حمید علیمی با کیفیت مطلوب · دانلود ... دلنشین ای دل داغدار من،خیمه کربلای تو با صدای حمید علیمی با کیفیت مطلوب ...
  31. 156 مداحی ناب برای محرم-به تفکیک مداح و نمونه ی ابتدای شعر ...www.iran-forum.ir › ... › دانلود مداحی ، نوحه و مرثیه۱۳ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - حمید علیمی ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو شما قادر به مشاهده لینک ها نمی باشید . باید ابتدا در گروه ایران فروم عضو شوید برای عضویت سریع کلیک ...
  32. سوگنامه محرم - دانلود نوحهwww.soognameh3.blogfa.com/cat-2.aspxروله تو هلس وی خاوه بنوره و حالم – له بعد تو روله علی نمنیه جلالم ... دانلود نوحه بی برادر شده ام با صدای کربلایی مرتضی حبیب پور ... یکی دیگر از نوحه های زیبای قدیمی نوحه( گویا به من اکبر من در کجاست ای عقاب) ... اگر در کربـلا غـم بـی شمـار است *** اگــر دل هـای شـیـعه داغـدار است .... از این خیمه به اون خیمه همجا دنبال توام (حمید علیمی).
  33. خیمه -کلنا عباسک یا زینب :: یا اباصالح بیا تا دل شود خدایی ...kheyme.blog.ir/post/792خیمه ، خیمه ای است برای دوستداران اهل بیت. ... کربلایی حمید علیمی. (۱۱) .... صاحب من بر در تو من گدایم. در قنوت یک نمازت کن دعایم. من که عمری داغدار کربلایم. ای گل ...
  34. سایت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان آبیکrazmandeganabyek.blogfa.com/حاج محمود کریمی | کربلایی حمید علیمی | کربلایی جواد مقدم | کربلایی حسین سیب سرخی | ملاباسم کربلایی ..... 3, حمید علیمی, ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو.
  35. دانلود - یا زهرا - Iran.Scyazahra.iran.sc/tag/دانلودای شاهد بر نیزه ی در به دری ها چشم تو روشن چشم تو روشن . ..... حاج حسن خلج-داماد کربلایی سوی ماه عسل رفت (روضه) ..... 3, حمید علیمی, ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو.
  36. دانلود گلچین زیبای مداحی حمید علیمی - فارسی مدwww.farsimode.com/1390/09/.../دانلود-گلچین-زیبای-مداحی-حمید-علیمی...اشعار و تراکهای مداحی ها به شرح زیر می باشد: 1. ای ساقی میخانه – من مستم و دیوانه 2. دلم هواتو کرده 3. حسین حسین 4. ای دل داغدار من – خیمه کربلای تو 5. ای شبیه پیمبر ...
  37. اسلایدر - دانلود مداحی واهنگ به مناسبت محرمmadahi-music.blogfa.com/category/1?p=2شب دوم - یا مهدی جز به تو من به کی آقا بنازم ( شور ) [ صوتی ] [ پخش آنلاین ] .... دانلود مجموعه گلچین مداحی های حمید علیمی. وب سایت ... ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو. 5.
  38. حسین جان ای آبروی دو عالم - جارچیwww.jarchi.ir/jar/حسین-جان-ای-آبروی-دو-عالمحسین جان ای آبروی دو عالم - حمیدعلیمی - ژانویه شبکه جهانی امام حسین علیه ... زنی روضه نوحه مصیبت امام حسین محرم کربلا حمید علیمی ای دل داغدار من خیمه کربلای تو از ...
  39. مداحی صوتی - هزار فان : سایت تفریحی و سرگرمی نیشابورwww.1000fun.ir/cat/66/دانلود-آهنگ-های-مداحی-صوتی.htmlبرچسب ها : کربلایی حمید علیمی ، علیمی مهر 93 ، مداحی جدید 93 ، کربلایی حسن ...... حمید علیمی, ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو, Alimi-Mazlomane.com (11).mp3 ...
  40. حمید علیمی - گلچین ایام محرم - (در حسرت کربلا)hoseynasheghi.blogfa.com/author-hoseynasheghi.aspxای کاش فدک این همه اسرار نداشت / ای کاش مدینه در و دیوار نداشت. فریاد دل محسن ... دانلود نوحه ی ( رخساره حسین پروانه منم من ) ..... ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو [ صوتی ].
  41. دانلود آهنگ ، کلیپ و نوحه - پرچم های سیاه شرقshargh.us/fa/category/دانلودستان/دانلود-آهنگ-،-کلیپ-و-نوحه/.../26سلامتی آقا امام زمان(عج ) وامام خامنه ای صلوات .... ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو ... دانلود گلچین مداحی های حمید علیمی, دانلود مستند, حمید علیمی, روضه حمید علیمی, نوحه با ...
  42. حمید علیمی ماه میگوید حسین ، با آه میگوید حسین ، آیه آیه ...manoto36.mahtarin.com/tag/محرم/محرم.htmحمید علیمی حسین جان ای آبروی دو عالم ، نگین سلیمان به حلقه خاتم ... حمید علیمی من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند .... حمید علیمی ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو.
  43. دانلود گلچین مداحی حمید علیمی - مداحی دیوانه کنندهwww.tejaratgah.com/7b2ed0acaa454a34eee777b8480cbcf1-7.htmlاسم مداحی ها به شرح زیر می باشد: 1. ای ساقی میخانه- من مستم و دیوانه 2. دلم هواتو کرده 3. حسین حسین 4. ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو 5. ای شبیه پیمبر- خداحافظ 6.
  44. حسین جان ای آبروی دو عالم - وجدانwww.vojdan.ir/persian/hot/v/حسین-جان-ای-آبروی-دو-عالم.htmlحسین جان ای آبروی دو عالم - حمیدعلیمی - ژانویه شبکه جهانی امام حسین علیه ... زنی روضه نوحه مصیبت امام حسین محرم کربلا حمید علیمی ای دل داغدار من خیمه کربلای تو از ...
  45. دانلود مداحی .:.علیمی و کریمی.:.wbrother.blogfa.com/author-wbrother.aspxراوی حکایت می گوید رفیق من که اسمش فضل بن حسن بود و مردی متعصّب در مذهب شیعه و در عین حال ... داغ تو قلب خسته دلان، داغدار کرد اى ... راستی اینم بگم هیچ وقت دسته ای رو با نام سردستش صدا نزنید مثلا نگید دسته حسن آقا یا . .... دانلود مداحی حمید علیمی به مناسبت محرم (تو دل اهل خیمه آتیش سوز و آهه) .... کربلایی 110:علی اکبر محمد زاده
  46. در انـــــــتـــــظــــــار یــــــارdarentezareyar1200.blogfa.com/نــــــوای کـــــــربلا (حمید علیــمی) .... چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من . ... چون داغدار، حضرت موسی بن جعفرست ... این حرم مثل خیمه ی زینب ... اگه ذره ای چشم دلــم بینا بود همون لحظه ک دارم برا تو گریه میکنم خودمو مینداختــم رو زانوهـــات گلـــــه از ...
  47. دانلود رایگان آسان و بدون عضویت - دانلود مداحی + متن مداحی6dar.blogfa.com/category/89/دانلود-مداحی-متن-مداحیکربلایی حمید علیمی-نوشته بر قلب و دل مادر سادات (زمینه) ... منبع: خیمه دلسوختگان ... یَتَّجِهُ هذا الحَشدِ الکبیرِ مِن محبّیکَ نحو کربلاء، بنیاتٍ صادِقَة و قلوبٍ مُشتعلة، شوقاً لزیارتک و تَوّاقَةً للتقرب ... این خیل عظیم دلدادگان با نیات صادقه و قلوب مطهره به قصد زیارت تو به سمت کربلا در حرکتند و با زیارت ... پای سفر نداشتی ای داغدار درد !
  48. زمان - دیوانگان امام حسین علیه السلامdivanegane-arbab.blogfa.com/author-divanegane-arbab.aspx?p=6|+| نوشته شده توسط روسیاه خیمه ارباب یکشنبه ششم آذر 1390 23:22 | حسینی ها. محرم حسینی آمد ... قافله عزاداری سیدالشهدا با نوای کربلایی حمید علیمی و کربلایی هادی یزدانی از : پنجشنبه ۳ ... عشق تو باشد. تو چون یوسفی با مشتریان بسیار و قیمتهای هنگفت و من با دست تهی ..... مکتب شیعه. بنال ای دل که در نای زمان، فریاد را کشتند ...
  49. تیر 1385 - دیوانگان امام حسین علیه السلامdivanegane-arbab.blogfa.com/8504.aspxدلم پره خیلی پره حسودا انشاالله مُرده شور چشای کور شده تونوببرن. ... |+| نوشته شده توسط روسیاه خیمه ارباب پنجشنبه بیست و نهم تیر 1385 15:23 | حسینی ها ... آقا سید لااقل شب بیا تو خواب من ... ای عزیز هفت روز از هجرانت گذشت، هفت روز بی تو، هفت روز که خاک ... دراین مراسم: کربلایی حمید علیمی، کربلایی حسین عینی فرد.
  50. پرشین بلاگ - روی قلبم حک شده حسین بنگر من دل شکسته امyazahra.persianblog.ir/tag/پرشین_بلاگمجموعه مداحی صوتی از محمود کریمی (محرم 85) با عناوین: دلم برا حرمت پر میزنه، ای شهید سر جدا، ای وای .... آه و واویلا ، با غم زهرا ، من در گدازم ، با فراق تو ، سوزم و سازم -:- حمیدرضا علیمی ...... پادگان حمید هم آزاد شده بود و سه قرارگاه روی یک خط قرار داشتند. ..... نام تو از ازل حک شده بر دلم ، خیمه ماتمت شد به پا در دلم یاحسین یاحسین -:- اثنی عشران.
  51. امام حسین(ع) - ما بی خیال حرمت مادر نمی شویمwww.laan.blogfa.com/cat-5.aspxانجام سنت حسنه پیاده‏روی از شهر خود به سمت کربلای معلی تنها مخصوص جوانان نیست، بلکه در میان این زائران پیرمرد، .... این کاروان داغدار، ... روضه - ای علی من پدر پیر توام(حمید علیمی) روضه به سبک دشتی ..... تو دل اهل خیمه آتیش سوز و آهه ( زمینه ).
  52. واعظان در دفاع از حرم حضرت زینب (س) - خیمه دلسوختگانdelsukhtehgan.ir/.../بیانیه%20مداحان%20،%20واعظان%20در%20دفاع%20...من دوستدار مصحف و دین پیمبرم(ص) سر تا به پای عاشق در بست حیدرم ... پای پیاده هم که شده میرسم ز راه ای بیشرف گلوی تو با دست میدرم .... به جان و مال و ناموس مسلمانان در سوریه آرامش را از آن مردم گرفتند و ماهیت پلید خود را دوباره در دل داغدار شیعه تازه کردند هر چند پرچم گنبد حضرت عباس (ع) .... کربلایی حمید علیمی (مجموعه محرم الحرام ۹۲).
  53. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیانwww.tebyan.net/مناجات با امام زمان(ع) با مداحی «ابراهیم رهبر»؛ «ای جان من جانان من، ای روح من ایمان من، ... صد یتیم، چیزی که جا نداشت در آن خیمه چاره بود» با نوای «مهدی سماواتی» در شهادت ارباب ... مداحی؛ «حسرت کرب و بلا آتیش زده دل من و، از ازل با خاک تو ساخته خدا گل من و، ...... نوحه سینه زنی زمینه با نوای کربلایی حمید علیمی در مصیبت حضرت علی اصغر ...
  54. مطالب قدیمی‌تر - کربلایی علی دادخواه6gusheh.blogfa.com/?p=2«ما را سری است با تو که گر خلق روزگار ... ما داغدار حنجر در زیر خنجریم ... ۱_ فى زیارة الناحیة:فَلَمَّا رَأَیْنَ النِّسَاءُ جَوَادَکَ مَخْزِیّاً وَ أَبْصَرْنَ سَرْجَکَ مَلْوِیّاً بَرَزْنَ مِنَ الْخُدُورِ ... دیدند در حالیکه زین واژگون بود از خیمه ها بیرون دویدند در حالیکه به سر و صورت میزدند. ..... به دستمان رسید که ترجمه ای بود از عکسی توهین آمیز به کربلایی حمید رضا علیمی ،از ...
  55. ذاکر - سفینه نجاتwww.karbala.blogfa.com/author-karbala.aspxدانلود مداحی من مسلمم سفیر تو با صدای سید مهدی میرداماد ... دانلود نوحه حسین(ع) جان ویژه شب اول محرم با صدای کربلایی جواد مقدم ... زنگ موبایل ویژه محرم «شبهایی که دلها را غم میگیره» با صدای علیمی .... دانلود نوحه هر یکی از خیمه ای سویی هراسان میرود با صدای فخری ... دانلود مرثیه بریدم من از حسین دل با صدای غلامعلی کویتی پور.
  56. یا حسین غریب مادر - دانلود مداحیwww.majzobolhosein.blogfa.com/tag/دانلود-مداحی۵ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بی بی جان ، ای جانان ، من هستم گدای تو. تا هستم ، من ... لینک دانلود مداحی از خیمه گه بیرون بیا ... (با نوای ... لینک دانلود مداحی چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ... (با نوای ... لینک دانلود مداحی بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت . ..... حس میشه، الان که دارم این متن رو مینویسم یاد حرف آقا حمید علیمی افتادم که گفته بود :.
  57. هیئت حضرت علی اکبر ع - ابالفضلrezazaker41.blogfa.com/page/r34شاه وفا اباالفضل-حمید علیمی ... دل خونه ی تو. دیوونه ی تو. جای رقیه. روی شونه ی تو. هو یا ابالفضل، هو یا ابالفضل. قد تو رعنا. نفست مسیحا ... تو دل و دلدار و دلبر مایی -حاج محمود کریمی. تو دل و ... یه تن یک سر کربلایی. تو بچه ... در خیمه گاه از ماتمت شوری به پا گشته 2 ... بردی ز کف ای آشنا تاب و قرار من 2 ... زنان داغدار بین ، برادرم برادرم.
  58. هلالی،سیب سرخی،قلیچ خانی - سایت نوای ذاکرین مرکز دانلود ...navaye-zakerin.ir/post/135حاج حمید قلیچ خانی-فتاده دل من دوباره به یاد حرم ( شور تک) حاج حمید قلیچ خانی-این ... من خدا خدا خداست ( واحد ) حاج حمید قلیچ خانی- برا رباب تو خیمه نمونده راه چاره ( شور )
  59. دانلود مداحی جدید 93 - متن نوحهnohekhon.blogfa.com/category/48دانلود مداحی حمید علیمی (9). دانلود مداحی (9) .... کربلایی محمد حسین پویانفر (3). دانلود نوحه شهادت امام ..... تو بر من از تن بی سر خبر ده ای عزیز دل! که من برتو ..... امشب حسین در کربلاگردد به دور خیمه ها - گاهی به بانگ یا نبی گاهی به صوت یا اخا. گاهی به فکر ... اگر در کربـلا غـم بـی شمـار است *** اگــر دل هـای شـیـعه داغـدار است. اگر چـشـمان ...
  60. ذاکر جوادالائمه محسن جعفری - روضه ها و گریزهای مکتوب شب دوم ...mohsenjafari31.blogfa.com/post/124خوبه،اون تپه رو می بینید،برید خیمه هارو پشت تپه ها بزنید،محفوظ باشه،کسی زن و بچه ام ... من فکر کن تا صبح،اگه با زن و بچه بری مهمونی راهت ندن،بهت بگن کی تو رو دعوت کرده،جلو ... برپا کنید،خیمه ها رو زدن،اما چه خیمه ای،چه زدنی،می خوام امشب هزار بار بگم وای از دل زینب می .... داغدار قبیله آمده است اشک وخون دارد او به دیده هنوز ..... حمید علیمی
  61. فروردین 1392 - ریحانه ی کربلاmobin130.blogfa.com/1392/01*کربلایی حسن حسینخانی (شور) (اگر چه که دست من آقا ...) *کربلایی ... دم آخر وصیتی دارم ای علی جان به خاطرت بسپار (شور) ... سایه سوختن خیمه به دیوار افتاد (روضه) ..... کربلایی حمید علیمی-کوثر لب دل جوی تو (واحد سنگین) ..... همگی داغدار ، بی زهرا.
  62. ای دل داغدار من صحنه ی کربلای تو - استاد حاج غلامرضا سازگارnakhlemeysam.ir/page/ei-dele-dagdare-manای دل داغدار من صحنه ی کربلای تو. هر نفسم شراره ی آتش خیمه های تو. یوسف کربلای من شهید نینوای من. از چه برهنه ای، چه شد پیرهن و ردای تو. گه به فراز نیزه ها، گه به ...
  63. گریه شیخ هبدان به خاطر توهین به عمر رضی الله عنه(سریال عمر)www.aparat.com/.../گریه_شیخ_هبدان_به_خاطر_توهین_به_عمر_رضی_ال...۱۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قرآن رو از برم////// با من از قرآن حرف نزنید که آبروی همه ی شما رو قرآن برده //// نفس های آخرتون از روایات در میاد ... حمید علیمی سوزناک ( ای دل داغدار من .......).
  64. هفته سوم فروردین 1391 - دانلود بازی، ترینر، پچ و ... - Blogfabattlegames.blogfa.com/1391/01/3برای این پست مجموعه ای شامل 8 مداحی جدید و بسیار زیبا مخصوص عاشورای محرم .... گلچین مداحی حمید علیمی برای شما عزاداران حسینی ... ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو
  65. آذر ۸٩ - ظهر عاشوراashoora61.persianblog.ir/1389/9/۱ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - فـَاَنا السِّبْطُ الَّذی مِنْ غَیْرِ جُرْمٍ قَتِلُونی (من، نواده [پیامبر] هستم که مرا بی گناه کشتند.) ... لَیْتَکُم فی یَوْمِ عاشورا جمیعاَ تَنْظُرونی (ای کاش، همگی در روز عاشورا بودید و ..... به روی خیمه راه آب بستند دل اطفال پیغمبر شکستند ...... دخترانِ داغدار فاطمه ... برای این پست ۱۰ نوحه بسیار زیبا و جدید را از کربلایی حمید علیمی و به ...
  66. مراسم شب ۹ محرم (تاسوعا) اصفهان ۹۱ - حمید علیمیwww.navaye-karbala.ir/مراسم-شب-9-محرم-تاسوعا-اصفهان-91/سلام ممنون از راهنمایتون ولی من دی وی دی مراسمای محرم امسال میخوام چون مراسمای ... سلام علی آقا میگم آقا حمید تو خمینی شهر جلسه دارن بنرشو دیدم به مدت پنج شب فقط ... بنی هاشم هنوزم داغدار است صدای العطش در گوش مانده بدنها بی کفن هر گوشه مانده شب یلدا تو ..... ان کسانی که بعضا دیدم در بیرون خیمه زیر باران گوشه ای نشسته وبا صدای نوحه ...
  67. فارسی | سرزمین دانلود - Part 49www.downland.ir/tag/فارسی/page/49/داستان : نسخه جدید و ۲۲ دقیقه ای از انیمیشن معروف و فوق العاده زیبای اسمورف ها می باشد که ... دانلود مجموعه گلچین مداحی های حمید علیمی ... ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو.
  68. مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام ۱۳۹۱ با مداحی حاج محمود کریمیyas135.com/fa/d/1391-05-22-09-36-53/2527-1391-09-09-06-49-12۹ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - حاج محمود کریمی-گوید به تو در کوفه چه آمد به سر من (روضه) ... حاج محمود کریمی-ای که به عشقت اسیر حسین (سینه زنی همراه با ضرب طبل) ... حاج محمود کریمی-داره میزنه با هر قدم ضربان دل آسمون (زمینه) .... حاج محمود کریمی-ای یل کرببلا ای امید خیمه ها (تک)-به همراه ضرب طبل .... حاج محمود کریمی-الهی داغدار داغدارم (واحد سنگین).
  69. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیانwww.tebyan.com/مداحی؛ «حاجت نبود آتش سوزان به خیمه ها، دشتی زسوز سینه زینب شراره بود، یک خیمه نیم ... مداحی؛ «حسرت کرب و بلا آتیش زده دل من و، از ازل با خاک تو ساخته خدا گل من و، .... عاشورا شروع کربلای زینب است، شرح صدرش در دلی آید به فهم اهل دل، صبر زینب آیت ..... نوحه ای بسیار زیبا درشهادت حضرت عباس علیه السلام با نوای حمید علیمی (شب ...
  70. صفحه بعدی - سید جواد ذاکرwww.hoo2.ir/?p=17یه نوحه از سید جواد ذاکر با حمید علیمی 81 ... عرش خدا ذره ای ز خاکت تو ابوفاضل عشق خدایی .... دل من تنگه برات میخوام بیام تو حرمت تا ضریحتو بگیرم به امید کرمت ... عالمی جان را بنماید فدای تو دل شده تنگ حرم کربلای تو ...... ما داغدار داغ کف پای لا له ایم ... تل زینب اون طرف تر خیمه های بچه ها بود علی اضرو سکینه همگی بی پناه بود
  71. اول محرم : نینوا آخرین منزلگاه کاروان حسینی پیش از رسیدن به ...kokhabar.com/news/اول-محرم-نینوا-آخرین-منزلگاه-کاروان-حس/۱ روز پیش - در این منزل، امام حسین خیمه ای را مشاهده کردند که در کنار آن نیزه ای استوار و شمشیری ... این حسین(ع) است که تو را به یاری خود خوانده است، اگر او را یاری کنی مأجور خواهی بود و ... اهل شهر شما به من نامه نوشتند که دل در گرو یاری من دارند و بر این یاری یکدل و هماهنگ اند و .... روضه استقبال از محرم "کربلایی حمید علیمی" + دانلود ...
  72. دانلود مداحی محمود کریمی – محرم 91 | دانلود مستند و کلیپ و ...www.zahra-media.ir/?p=9232حاج محمود کریمی-ای پدر و مادر من به فدای لب عطشان تو (شش خون) ... حاج محمود کریمی-الهی داغدار داغدارم (واحد سنگین) ... حاج محمود کریمی-سوز بده بر سخنم به دل سوخته ی خواهرت (تک)-به همراه ضرب طبل ... حاج محمود کریمی-خیمه ها از آتش نمرود سوخت (روضه) ..... سید مهدی میرداماد · مهدی سلحشور · حمید علیمی · سعید حدادیان · عبدالرضا هلالی · جواد مقدم ...
  73. دانلود صوتی تصویری - شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنوردsimooorgh.parsiblog.com/Archive/دانلود+صوتی+تصویری/حاجی من دلم کربلا میخواد... بابام رو تو ندیدی ...؟ جانباز ... از فاطمیه 92/1/1 : حاج عباس طهماسپور-دم عید و سال نو دل تو دلم نیست (زمینه) ... کربلایی حمید علیمی-ای شمع سینه سوخته ی انجمن علی (روضه) · کربلایی حمید ... حاج محمود کریمی-خیمه ها از آتش نمرود سوخت (روضه) · حاج محمود کریمی-با .... حاج محمود کریمی-الهی داغدار داغدارم (واحد سنگین).
  74. اس ام اس و پیامک تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینیhidaj-yic.ir/1944/اس-ام-اس-و-پیامک-تسلیت-تاسوعا-و-عاشورا/۲۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ای آن که غمت مسئله آموز من است شور غم تو در دل پرسوز من است روزی که حسین! بر تو من گریه کنم سوگند به تو که بهترین روز من است عاشورای حسینی ...
  75. تیر 1392 - جنّت الرقیه (س) شرق اصفهانwww.behesht315.ir/9204.aspxآنکس که با خاندان و اهل بیت من دشمنی نماید و احترامشان ننماید. .... حاجت هر که در این ماه بُود حج اما *** دل ما را طلب کرب و بلا تسکین است ... برای کربلایی حمید علیمی هم آرزوی سلامتی میکنیم زیرا سینه زنان امام حسین علیه ... خانه ی حسین (علیه السلام)، با درخشش نام تو، روشن‏تر شد تا نشانه‏ای باشد بر ... در خیمه ی تو از کرم تو شدم اصیل.
  76. گودال قتلگاه، پر از بوی سیب بود / تنها‌تر از مسیح، کسی بر ...www.zohor.in/?p=2512۱۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دردی کشیده‌ام که دلم داغدار اوست ... من بی‌نیازم از همه، تو بی‌نیاز‌تر. قنداق اصغر ... هفتاد حجله بسته شد از خیمه تا فرات ... این مردمان غریبه نبودند،‌ای پدر
  77. دانلود مداحی یا حسین غریب مادر سید جواد ذاکر تصویری - عکسax.niniyoo.com/دانلود-مداحی-یا-حسین-غریب-مادر-سید-جواد-ذاکر-تصویر...لینک دانلود مداحی دل بستـه ام بر یـــاد تو (با نوای آسید جواد ذاکر) ... زنده یاد آسید جواد ذاکر رحمه الله علیه ، مداحی زیبا و جدید کربلایی حسین عینی فرد .... بی بی جان ، ای جانان ، من هستم گدای تو. تا هستم ، من ... لینک دانلود مداحی از خیمه گه بیرون بیا . ..... حس میشه، الان که دارم این متن رو مینویسم یاد حرف آقا حمید علیمی افتادم که گفته بود :.
  78. ثبت نام داوطلبان اعزام به سوریه و کربلا برای حفاظت از حرم ...www.nobateshoma.ir/?p=3292عاشق تک تکتونم ای یاران امام زمان به شدت مشتاق دیدنتون تو میدانم دستاتونو میبوسم که اینطور ...... اینا بیشتر عروسک خیمه شب بازی شیطانن به نظر من مسعولین باید با دقت ... بخدا من عاشق شهادت در راه ائمه هستم من در کربلای ایران بوده ام لیاقت نداشتم تا دو ...... سلام دوستان حمید علیمی یه کلیپ داره برای رفتن به سوریه واز رفتن خودش ...
  79. آذر 1390 - سوگنامه محرم - blogfa.com - متن نوحه حسین حسینم ...porsyar.com/m-109260-1-2.htmlنوحه بی برادر شده ام با صدای کربلایی مرتضی حبیب پور. متن نوحه در ادامه ... آتش مزن بر سینه داغدار من - نور دل خیر النساء خواهر ای زینب ... دارم تمنا این دم آخر از تو من - خواهر ز خیمه آور آن کهنه پیراهن ..... باز این چه شورش است حتما دانلود کنید (حمید علیمی).
  80. مدافعان حرم - صفحه 8 - جامعه مجازی رهپویانwww.rahpouyan.ir/showthread.php?t=5783&page=8۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 30پست - ‏5 نویسندهبا سلام خدمت کاربران عزیز و گرامی،این بار خیمه دل سوختگان با عنوان مدافعان .... خود را دوباره در دل داغدار شیعه تازه کردند هر چند پرچم گنبد حضرت عباس (ع) به ما ... الانی که به من داری تو احتیاج – ای کاش بی بی من کنارت بودم ...... عزاداری توسط: کربلایی حمید علیمی - کربلایی روح الله بهمنی - کربلایی عبدالرضا هلالی
  81. مهندسی معکوس 2سیّده تاخدا - فرهنگ شهادت2seyyede.mirzabeigi.com/category/10/فرهنگ-شهادتحمید علیمی .... کربلایی وحید سبحانی ... ( خیمـــه گاه ) ..... توجه : مطمئناً شهید با کمالات و رتبه ای که داره نیازی به ثواب ماها نداره. .... _اگه اینو بفهمی اگه اینو بدونی، تو این دنیای خاکی من میرم و تو میمونی، من میرم و تو دندون روی جگر میزاری. ... پهلوون با نگاش گفت:دلم میخواد بدونی تو این گود زمونه تو خیلی پهلوونی. .... تو داغدار شده است؟
  82. مرداد 1393 - محرم نوش آباد،کربلاwww.moharamnoshabad.ir/1393/05محرمی که با نام حسین پیوند خورده و با آمدنش فکرها و دل ها متوجه روزی می شود که بزرگ ترین .... برگشت، یه مرتبه نگاه کرد به منو خانمم که کنار دست من نشسته (خب چادر سرش بود و ..... حضرت در جوابم فرمود: ای احمد برحذر باش که شیطان راهی در [دل] تو باز کند تا تو را از .... ۴۴١٧۶٨٧ در دل هر خیمه ... کدهای آهنگ پیشواز از کربلایی حمید علیمی :.
  83. دانلود مداحی یا حسین غریب مادر از سید جواد ذاکرhealth.m93.ir/دانلود-مداحی-یا-حسین-غریب-مادر-از-سید-جواد-ذاکر/سید جواد ذاکر حمید علیمی. ذاکر دانلود مداحی از ذاکر و علیمی و از سید جواد یا حسین غریب مادر دیوانه ام. بیشتر. ... لینک دانلود مداحی دل بستـه ام بر یـــاد تو (با نوای آسید جواد ذاکر) ... زنده یاد آسید جواد ذاکر رحمه الله علیه ، مداحی زیبا و جدید کربلایی حسین عینی فرد ..... ای وای من که هیچ زجورش ابا نکرد ، از پیری ُ سفیدی مویم حیا نکرد.
  84. شیعه امیرالمومنین علیه السلام - زندگانی حضرت زینب ( س )vasie-nabi.ir/post-18.aspxفرمود: جبرئیل به من خبر داده است که این دختر شریک حسین (ع) در مصیبت ها و بلاها ... حضرت علی علیه السلام تا زمانی که زنده بود ذره ای غیر حلال نخورد و برای غذای خود به ... چنین مناظری رو به سوی قبر پیامبر کرد و گفت: با مرگ مادر جای تو برای ما محقق ..... و گفت: نیمه های شب از خیمه بیرون آمدم در دل شب صدایی شنیدم خواننده ای می خواند:
  85. توصیف وهب بن عبدالله بن حباب کلبى و شهادت آن نوجوان (8 ...www.sibtayn.com › ... › مقتل الحسین علیه السلام از مدینه تا مدینه۱۱ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اى جان شیرین من تو مى ‏دانى که محبت من با تو به اندازه‏اى است که یکساعت بى تو نمى ‏توانم بنشینم‏ ... پس وهب نزد نو عروس آمد، دید که وى غمناک در گوشه خیمه اندوهناک سر به زانوى ... اى بانوى دمساز و اى مونس دل نواز و اى جان شیرین خبردارى از حال زار ..... شهادت حضرت مسلم علیه السلام - با نوای ترکیبی کربلایی حمید علیمی ...
  86. یا قاسم بن الحسن(علیه السلام) ادرکنی... - تالار گفتمان اهل ...ahle-beyt.ir/forum/showthread.php?t=4736۱۸ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 10پست - ‏4 نویسندهعطر و بوی حسن بن علی(ع) رو میشه تو جای جای سرزمین کربلا به خوبی حس کرد. ... بمیرم برای دل داغدار و چشمای پر از خون شما. ... «اِنّى اَنَا الْقاسِمُ مِنْ نَسْلِ عَلِىٍّ ... حمید بن مسلم می‌گه: در لشکر ابن‌سعد بودم یک مرتبه دیدم پسری برای نبرد با ما بیرون اومد. ... ای وای... یه لحظه کار به جایی رسید ابی عبدالله دید صدای قاسم داره میآد.
  87. حمله سید صادق شیرازی (آیت الله) به نظام مقدس جمهوری اسلامی + ...www.zohur12.ir/25037/صادق-شیرازی-جمهوری-اسلامی۶ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - جانم فدای سید صادق شیرازی ای کسی که نامت را فدایی حیدر نوشتی ت ...... صحیح است دل آقاراخون کنیم مثل اون یه مشت مادرسگی که اشک آقاسیدعلی رادرنمازجمعه درآوردن؟ ...... اگر به فرض حمید علیمی با رهبری مشکل داشت ٰ شما رفتن به سوریه و دفاع ... راستی اگر تو فقط کلیپ های حمید رو دیدی ٰ به حضورتون برسونم که من ...
  88. Hamidreza Heshmati | Facebookhttps://www.facebook.com/hamidreza.heshmati.72Others With a Similar Name. Hamidreza Mortazavi · Hamidreza Namazi · Hamidreza Mohammadi · Hamid Heshmati · Hamidreza Salimi · Hamidreza Aaly.
  89. English Box - ظهر عاشوراwww.englishbox.ir/post?id=09fab1a85a32600426230b0991d3e862-6گلچین مداحی حمید علیمی ... لَیْتَکُم فی یَوْمِ عاشورا جمیعاَ تَنْظُرونی (ای کاش، همگی در روز عاشورا بودید و .... در واقعه کربلا ۵ نفر از زنان به دلایلی از خیمه‏ها بیرون آمده و به دشمن حمله ور شده و یا ..... به چه جرمی تو حسین را کشتی غرقه در خون تن او آغشتی ... تمام جان من پرشد زشیون شررافتاده درجان و دل من ...... دانلود مداحی های کربلایی حمید علیمی.
  90. عصر آذربایجان - دانلود گلچین مداحی حمید علیمیwww.asrazar.com/vdcakyno149ny.5k4.html۱۹ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ای ساقی میخانه- من مستم و دیوانه ۲. دلم هواتو کرده ۳. حسین حسین ۴. ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو ۵. ای شبیه پیمبر- خداحافظ ۶. مجنون توام- میخون توام
  91. مداحی - پایگاه سیاسی مذهبی خیبرkheibar.vcp.ir/13378-مداحی/2می رسد از راه ولی اه ، چه دلگیر و چه دل تنگ و چه بی تاب - بحر طویل · کربلا یا عرش السماء ، کربلا یا روح ... حاج محمود کریمی-سلام من به تو ای معنی سلام(مناجات با امام زمان)
  92. ۱۳٩٢/۸/۱۱ - مهرشاد و دانیالbadboyclub.persianblog.ir/1392/8/11/۱۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دانلود فایل. حمید علیمی, آه و وا ویلا از دل زهرا ، این دل تنگم عقده ها دارد ... حمید علیمی, ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو, Alimi-Mazlomane.com (11).mp3.
  93. اشعار آیینی در شهادت سیدالساجدین(ع) - عقیقaghigh.ir/fa/news/16420/اشعار-آیینی-در-شهادت-سیدالساجدینع۸ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بی‌ تو آن خیمه زندان من بود. کاش می‌شد که من ... ور بخندد لاله، قلبِ داغدار آرم به یاد ... گرچه بیمارم و حالم ز دلم زار ترست .... ای شام کربلای تو یا زین العابدین. دل ..... گزارش تصویری/ مداحی کربلایی حمید علیمی و کربلایی حسن حسین خانی.
  94. حضرت علی اصغر(علیه السلام) - ذاکرین ریzakerinerey.ir/?feed=rss2&tag=دانلوددر وقت مرگ بر دلم افتاده ای حبیب. این روسیاه را تو ... “من گُم شدم، بیا تو به دنبالِ من بگرد “. تا کِی صدا .... که صبح جمعه ها در کربلایی. *** ..... نه فلک خیمه نشین زاده ی کوثر دارد. سرفرازنده ...... ترجمه: تاریخ الطبرى ـ به نقل از حُمَید بن مسلم ـ : جوانى به سان پاره ماه شمشیر به دست، به سوى ما آمد. او پیراهن و ...... تا هست آسمان و زمین داغدار تو.
  95. مرثیه دانلود جدید مرثیه های ترکی داغ دارmode.jahansite.ir/مرثیه-دانلود-جدید-مرثیه-های-ترکی-داغ-دار۱۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جدیدترین نوحه ها و مداحی. 3, حمید علیمی, ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو. Alimi-Mazlomane.com (11).mp3 ... در دل دارم تاب و تب تو ، دل شوره های زینب ...
  96. حاج حسین سازور به حسن عباسی چه گفت؟ - وارثvareth.ir/.../حاج-حسین-سازور-به-حسن-عباسی-چه-گفت-گلایه-های-حاج-حس...۱۴ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - البته به شما عرض بکنم راجع به این آقا من وقتی شنیدم و فیلم را دیدم قرار گذاشتم با یکی از رفقا البته من میخواستم بگم بیاید تو یکی از ...
  97. دانلود مداحی های حمید علیمی 92 - DLFinderwww.dlfinder.com/result.aspx?...%20دانلود%20مداحی%20های%20حمید%2...دانلود گلچین مداحی حمید علیمی ... دانلود مداحی های محرم حمید علیمی شامل ۱1 قطعه از گلچین مداحی های ایشان گلچین مداحی های حمید علیمی ... ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو 5.
  98. نوحه | سایت تفریحی مهر سل - عکسmehrsell.ir/tag/نوحه/... سایت تفریحی مهر سل : دانلود رایگان بهترین مداحی های کربلایی حمید علیمی ... دانلود نوحه محمود کریمی با نام ای تربت گمگشته ات زهرا یا زهرا ... دانلود نوحه بسیار زیبای کربلایی رضا قاسمی با نام هوای تو با بالا ترین کیفیت ..... بر تو من گریه کنم ... دل کویر به درد می آید و آسمان داغدار می شود. .... هرکس نشسته باشد در خیمه گاه عباس
  99. سید محمد جواد ذاکر طباطباییseyedzaker.com/author-seyedzaker.aspx?p=2این همه سال غمی در دل من راه نیافت ولی امشب غم ... زین العابدین(ع) قم. با مداحی عزیزان حسین عینی فرد، حمید علیمی و سیدعلی فالی .... تا پرده‌های خیمه را ماه جوان وا می‌کنی هم دشمن و هم ... ای کربلایی این تو و این لحظه‌ی دلخواه تو ای شیر مست ...... محراب‏خالی، اشک‏های آسمان و بغض فرو خورده‏ی افلاکیان، بهانه‏ی سوگوارای داغداران تو است. ۲۴/۷/۱۳۹۱.
  100. گلچین محرم 91 حاج محمود کریمی/ 1 | عمارنامهwww.ammarname.ir/node/18761۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گلچینی از مداحی محرم ۸۹ با نوای کربلایی مجتبی آزاد پیما ... حجم فایل: 2.84 مگابایت|الهی داغدار داغدار (سنگین) ... حجم فایل: 3.20 مگابایت|ای عزیز خفته بر خاکم علی(سنگین) ... حجم فایل: 6.40 مگابایت|خیمه ها پریشونه مادری هراسونه(سنگین) ... حجم فایل: 6.57 مگابایت|دل خوشی من بی تو میمیرم یبن الزهرا(سنگین).
  1. آذر ۸٧ - هیئت حضرت علی اکبر شهرک ولی عصر(عج)hazrataliakbar.persianblog.ir/1387/9/۳۰ آذر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - برخیز که شور محشر امد از کربلایی حمید علیمی · برخیز که ... بی قرارم ناله دارم جز تو ارباب خریداری ندارم · خونه خرابم ...... ای دل داغ دار من خیمه کربلای تو · آه و واویلا آه ...... یا محمد یا حسن و یا حسین، شفای همیشه دلهای داغدار ما بوده. هیأت یا ...
  2. مسجدامام حسین(ع) دیلم - پرس آنلاینpress-online.ir/mazhabi/مسجدامام-حسینع-دیلم/حمید رضا علیمی. ... گفتگوی صمیمی با کربلایی محمد صالحی فرد خادم امام حسین+ تصاویر‎ ... الامام التقی النقی و حجتک علی من فوق الارض و من تحت الثری، ... یا ابا عبدالله ممنونت هستیم که ما رو باز لایق دونستی زنده باشیم و زیر خیمه ات نوکری کنیم ... منافع خودمون تو هییت هستیم ولی اگر حسینی شدیم فقط دنبال رضایت دل مولا هستیم
  3. امام زمان - میعادmeead.persianblog.ir/tag/امام_زمان۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در سر ما شور توست، در دل ما جای تو ... وگرنه روسیاهی مثل من که همه اقبالش تو دنیا تا حالا این بوده که خدا پرده از ... ای کاش پایم وا شود در خیمه ای که ...... جهادی و شاید کربلایی (کربلا رفته وگرنه که کربلا را چه به من گنهکار!) ..... ای داغدار اصلی این روضه ها بیا ...... به قول حمید علیمی که گفت قرار بود بیایم کربلا آروم شیم.
  4. حمیدعلیمی اصفهان - کلوبwww.cloob.com/cdf/hamidalimisf/1363811399-1356035400کربلایی حمید , aomidz ... هفت سین سفره دل چیده ام پای این سفره شده خون دیده ام سین اول:سیراشک مرتضی است سین دوم:سیلی دردناک بود سین ... اصغر اندر خیمه گه، با گریه گوید العطش .... که خیزد شعله از خاکستر من تو ای پرپر به باغ نوجوانی گل من، .... 30083 تو نفس میزدی من ز نفس افتادم حمید علیمی .... آه داغدار توأم میان سینه زنان.
  5. درد دل با یار جـمکـــرانـــی - صفحه 129madehin.ir › اهل‌بیت ‌علیهم‌السلام › حضرت مهدی عجّل‌الله‌فرجه‌‌الشریف۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 7پست - ‏6 نویسندهبه انتظار بگو من هنوز هم هستم به انتظار بگو من هنوز نشکستم شنیده ام ز کسی که سوار می. ... درباره من†. مداح: جواد مقدم- حمید علیمی- رضا بذری- محسن آقاجانی ... با من بگو که خیمه کجا می کنی به پا ... هم داغدار آن دو لب خیزرانی ام ... در به دری برای غلام تو خوب نیست ... مداح: کربلایی جواد مقدم ... شما چه آقا از من خسته ای ؟
  6. موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان - مجلس شورای اسلامیwww.parliran.ir/includes/plink.aspx?linkid=116۲۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجلس سینه زنی؛ «ای که شیرین ترین رویایی، خونه مادری مایی، آرزوی همه دلهایی، ... مداحی؛ «حاجت نبود آتش سوزان به خیمه ها، دشتی زسوز سینه زینب شراره بود، یک ... مداحی؛ «حسرت کرب و بلا آتیش زده دل من و، از ازل با خاک تو ساخته خدا گل من و، ...... نوحه سینه زنی زمینه با نوای کربلایی حمید علیمی در مصیبت حضرت علی ...
  7. دانلود گلچین مداحی حمید علیمی - صفحه ی نخست - LoxBlog.Comantimasan.glxblog.com/.../دانلود%20فیلم%20خارجی%20دانلود%20گلچ...علیمی. آماده دانلود کرده ایم. اسم مداحی ها به شرح زیر می باشد: 1. ای ساقی میخانه- من مستم و دیوانه. 2. دلم هواتو کرده. 3. حسین حسین. 4. ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو. 5.
  8. دی 1387 - هیأت جوانان متوسل به قمر بنی هاشم (ع)www.saghiharam.ir/8710.aspx۸ دی ۱۳۸۷ ه‍.ش. - کربلایی .... نور دل حیدر ست و شمع شهیدان مظهر حق ست نور روی ابا الفضل ... پیش از من به میدان بشتاب تا تو را کشته بنگرم و داغ مصیبت تو را به ..... جسمِ تو پاره پاره و دور است خیمه‏گاه, ;ای پاره پاره تن، تنِ پاکت کجا بَرَم؟ ... همچون تندیس غربت و تنهایی و رنج از موج خون آسمان غریب و خورشید داغدار. ...... حمید علیمی.
  9. شب چهارم محرم 1391 ( رایت العباس (ع) ) - ذاکرینzakerin.ir › مداحی › حاج محمود کریمی › سال 1391کربلایی حمید علیمی ... کربلایی نریمان پناهی ... کربلایی جواد مقدم ... ای یار من نبینم تنها ( زمینه ), 67.46, 6596, 1485. الهی داغدار داغدارم ( واحد ), 3.85, 3487, 1407.
  10. تاپیک دانلود مداحی و نوحه ویژه محرم [بایگانی] - بهترین انجمن ...forum.behtarin.com › ... › متفرقه › معارف۱۶ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 1 حمید علیمی آه و وا ویلا از دل زهرا ، این دل تنگم عقده ها دارد ... 3 حمید علیمی ای دل داغدار من ، خیمه کربلای تو Alimi-Mazlomane.com (11).mp3 ([Only ...
  11. باز این چه شورش است [بایگانی] - سایت و انجمن گفتگوی ...forums.boursy.com/archive/index.php/t-1177.html۴ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - (5)چون على براى تو به سان هارون براى موسى بن عمران است , جز آن که تو خاتم پیغمبران هستى . ... در تمام این مدت , با دل و جان از اوامر پدر اطاعت می کرد, و در چند سالى که حضرت ... به همین منظور, نامه اى به حاکم مدینه نوشت و در آن یادآور شد که براى من از ...... حمید بن مسلم نقل مى‏کند زنى از خیمه‏هاى حسین علیه السلام بیرون آمد صدا ...
  12. شهیدسید ذاکر... | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 - 1weblog24.com/list/شهیدسید-ذاکر....htmlکربلایی سید رضی ذاکر:شور:الاسلام ای عزت وشان و وقارم یاحسین .... نگاهی در امان استعشق تو ای دلبر من بر دل من خیمه زده کمان ابروان تو قبله گه دلم شدهسعدی می ... حمید علیمی / عینی فرد / دانلود مداحی حمید علیمی / دانلود مداحی علیمی / حمیدرضا علیمی ... مرکز آموزش مداحی متوسلین و هیئت مجمع الذاکرین با وجود داغداری بر خود واجب می داند که ...
  13. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان - لینک طلاییcl.webgold.ir/www.tebyan.net۲۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مناجات با امام زمان(ع) با مداحی «ابراهیم رهبر»؛ «ای جان من جانان من، ای روح من ایمان ... مداحی؛ «حاجت نبود آتش سوزان به خیمه ها، دشتی زسوز سینه زینب شراره بود، یک ... مداحی؛ «حسرت کرب و بلا آتیش زده دل من و، از ازل با خاک تو ساخته خدا گل من و، ...... نوحه سینه زنی زمینه با نوای کربلایی حمید علیمی در مصیبت حضرت علی ...
  14. علیمی / حمید علیمی / حمید رضا علیمیwww.teshnelab.ir/?p=16هر کس به اندازة دانه ای از دوستی و محبّت آنها به دل داشته باشد، آنجا عقیدة خود را ظاهر کند. آنگاه به امر .... نگاه من طرف آسمونه نگاه تو چقدر نیمه جونه(حمید علیمی). برچسب‌ها: ...
  15. حضرت عشق - •**• سایت مجموعه جلسات معراج نور •**•.merajenoor.ir/post/category/16دست ملک قصیده ای از نور می نوشت واژه به واژه حرف غزل استعاره داشت. باز عطر سیب و ... ز بسکه آهوی چشم تو دلبری کرده دل رمیده‌ی ما را کبوتری کرده. من چو ذره کجا و ... کبوتر دل من را تو جمکرانی کن. مرا به لطف ... همونی که یه روزی خیمه هاشو آتیش زدن /*/ دختر آواره شد میونه صحرا آقا جون ... هم داغدار آن دو لب خیزرانی‌ام ... کربلایی حمید علیمی.
  16. دانلود نوحه و مداحی حمید علیمیwww.nazfun.com/دانلود-نوحه-و-مداحی-حمید-علیمی/۹ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اسم مداحی ها به شرح زیر می باشد:۱٫ ای ساقی میخانه- من مستم و دیوانه ۲٫ دلم هواتو کرده ۳٫ حسین حسین ۴٫ ای دل داغدار من- خیمه کربلای تو ۵٫ ای شبیه ...
  17. آینده از آن حزب الله » » این دل تنگم غصه ها دارد24tir.ir/?p=559ببین چه بلایی بر سر دل بیچاره ی من اومد با این گفتگوی تلفنی و با این کربلا . .... امیرعلی : چقدر سخته که یه نفر داغدار غم مادرش باشه و همون غم متجلی بشه در دخترش .... امروز اینجا تو این روضه خیلی بهتر می فهمم چرا لحظه ای که پامو گذاشتم تو حرم سه ...... یه دختری تو خیمه ها /خواب اسیری می بینه/خواب می بینه رو صورتش / اشک یتیمی ...